Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
roodla
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
Tsikkel: GSX 1400
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas roodla »

Kas keegi sümboolse summa eest oleks nõus selle töö ära tegema?
Asukoht Otepää/Elva/Tartu.
Ratas 91a gsx 600.

Oleks tänulik lingi eest kust saaks toimiva manuali sellele rattale tõmmata, ehk proovib ise ära teha selle töö.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Ma ei tea, kas see on sellele aastakäigule just, aga ehk sobib: http://tinymicros.com/wiki/File:Suzuki_ ... Manual.pdf

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->

maiko93
Postitusi: 125
Liitunud: 10 Jaan 2007, 22:13
Tsikkel: tonnine võrr
Asukoht: Tartu ligidal

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas maiko93 »

Seal ei ole rasket midagi aga kindlalt on vaja suruõhu lõgistajat/keerajat muidu ei saagi torusid alt lahti...


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Ei ole sinna mingit suruõhu lõgistajat vaja. Sageli saab alt lahti ilma mingi abivahendita, Ja kui ei peaks saama, on harjavarre torusse surumine alati võimaldanud poldi lahti saada. St võta ja tee ära. Ja kui uued simmerid paned, vaata, et neid haamriga koksima ei hakka - osta plastist valamu äravoolutoru ja löö sellega nii, et ikka kogu ringile korraga. Ning jälgi, et viltu ei löö, muidu ei jää pärast pidama. Arvesta, et kui sul hooaja jooksul uuesti jooksma hakkab, on raudselt paigalduse viga, ei muud. Mingid täkked (kui pole teravaid servi) või minimaalne toru kõverus ei loe midagi. Mu vana ratta roostest rikutud torudega pidasid simmerid ca 30 000 ja 6 aastat.
See ei ole raske töö.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas mella »

Vähe sellest, lahti EI TOHI suruõhupüstoliga võtta. Vähemalt mitte esimest poolt ringi. Sellega võib kandid (nii sisemised kui välimised) pekki keerata.
Kinni keeramiseks enamasti pole püstolit vaja. Vahel harva, kui keerlema hakkab, on selleks vajadus.

Tsikkelröövel kirjutas:

Ei ole sinna mingit suruõhu lõgistajat vaja. Sageli saab alt lahti ilma mingi abivahendita,

Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 335
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas Kalts »

Vaata ka, et amorte prillidesse ja ratast alla pannes midagi pinge alla ei jääks. Juhendis on selle kohta enamasti märge ja soovitus n.ö. lahtist esiharki mõned korrad üles-alla loksutada. Google "triple clamp fork alignment" või midagi sinna kanti.
Kirjutan seepärast, et tõstsin kunagi esiporikat ega pööranud tähelepanu sellele, et uued kinnitused surusid hargivahe veidi laiemaks. See tähendab, et amordid ei jooksnud enam paralleelselt ja poole aastaga hakkas üks ebaühtlase kulumise tõttu jooksma.
Simmerite pesad peab korralikult puhastama ja tiba õlise näpuga sees ringi keerama, on lihtsam simmerit sisse lüüa. Sisse lööma peab aga korralikult põhjani nagu juba enne öeldud, muidu võib simmer viltu jääda.

--
Vallo


Teema algataja
roodla
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Juun 2013, 22:47
Tsikkel: GSX 1400
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Paluks abi/infot hargi simmerite ja õli vahetusel!

Lugemata postitus Postitas roodla »

Võtsin kätte ja tegin ise ära.
Üleval pool antud manuali link toimis.

Tänud kes näpunäiteid jagasid. :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”