Tuks r6-l

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
arimees
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Juul 2013, 10:03

Tuks r6-l

Lugemata postitus Postitas arimees »

Tere!

Olen sattunud sellise mure otsa, et teatud kiirusel ja pööretel(5-6 tuh) tunnen jalgadega ,et kuskil miski peksab kuskile vastu. Täpsemalt ma just tunnen, aga ei kuule.
Kiirust tõstes kaob, kiiruse maha lastes samuti kaob ära. Kohapeal käib mootor hästi.
See toimub koikide käikudega.

Äkki on kellegil mõnd ideed, kust viga otsima hakata?

Tegemist siis Yamaha r6-ga.

tervitustega,
R6 :bsmile:


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Tuks r6-l

Lugemata postitus Postitas piloot »

Tavaliselt hakkab kett sedasi tegema. Kaks varianti, kas keti paremad päevad hakkavad otsa lõppema, mõneks ajaks aitab tihedam õlitus või on kett lihtsalt vähe lõdva, aitab pingutus :D
Võid veel vaadata esimest hammakat, kui hambad on juba "konksuks" kulunud siis hakkab samamoodi jalaraudadesse taguma.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

gs
Postitusi: 181
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Re: Tuks r6-l

Lugemata postitus Postitas gs »

Sarnaselt käitus kett kui needitud lüli tihvt väga kulunud/veninud/deformeerunud oli.
Kiirendades kolksus tugevamalt. Vaba hooga oli vaikne.
Needitud lüli koha pealt oli ketil 3mm loks ja see hakkas hammasratta hamba peale ronima ning kolksuga hambumisse. Muidu kett oleks veel kestnud aga just see lüli iga kord hammakale minnes tekitas kolksu.


Teema algataja
arimees
Postitusi: 7
Liitunud: 14 Juul 2013, 10:03

Re: Tuks r6-l

Lugemata postitus Postitas arimees »

Käisin testisõidul, ja just kui hakkad gaasi keerama voi hoiad gaasi ühtlaselt peal siis tuksub. Kiirendades kaob ära, kui gaasi maha keerad kaob ka ära.
Just mingi gaasi algus punkt.

Kett lõdva pole, pigem rohkem pingul.

:(

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Tuks r6-l

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Hammakat vaata ka nagu eelpool juba soovitati

フーリガン
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”