Suunatuled ei vilgu korralikult,enam-vähem põlevad???(K-750)

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
martinza
Postitusi: 57
Liitunud: 26 Apr 2004, 17:38

Suunatuled ei vilgu korralikult,enam-vähem põlevad???(K-750)

Lugemata postitus Postitas martinza »

Mure selline, et kui ühendan aku asemele otse laadija siis vilguvad korralikult. Aga kui mootor käib ja laadijat pole järel siis madalatel pööretel üldse e põle ja pöördeid tõstes hakkavad põlema mitte vilkuma..? Üks vend ütles et see on sellepärast, et vool kõigub ja ei ole ühtlane??? Veits jama igatahes. Äkki keegi teab mõnda rohtu asja vastu?
do not take life too
seriously, you never
get out of it alive
- Elbert Hubbard
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

võiksid generaatorit ja laadimis pinget kontrollida,et palju see kõigub ja ega liiga madal ei ole.
kui aku ikka voolu sees hoiab,siis peavad tuled vilkuma.
ma arvan,et suunatule relee on väga vilets,pane selle asemele mõni elektrooniline ilma kontaktideta.näiteks uuema iz-i oma(12V)kannatab 2x21W+signaallamp(3W)
Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1004
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 12 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

ints0000, tal ju 6v süsteem...geneka ja aku kontrollimisest ei piisa, vaja absoluutselt kõik antud ahela juhtmed-lülitid-kontaktid üle käia, kuna geneka vähesegi nõrkuse korral pinge langeb mis jube...ega nende 65vatiste genekatega suurt peale hakata ei ole....vanasti sõideti ju tuledeta päeval ja jõudis aegamisi laadidagi...kui vähegi võimalik, martinza, mine 12v süsteemi peale üle :D

PS. ja süütelüliti nendel masinatel jebib ka tihtilugu, selline sisselükatav...sealt läheb ju kogu vool läbi aga kontaktid on väga nadid
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

6V on üks häda ja õnnetus tõesti :?
suunatule pirnid tuleb nõrgemad panna näieks 10W(5W) 21W asemel.
kõige parem lahendus oleks loomulikult 12V peale ümber ehitus.
ega sellest 6V generaatorist suurt tolku pole(65W on lootusetult vähe kui kasutatakse suunatulesid)muidu elektroonilisest releest oleks abi,sest see ei lõpeta vilkumist,vaid lambid vilguvad tuhmimalt kui pinget vähe(oleneb muidugi releest kaa).

12V 210W gene juba suudab normaalselt kõik ära toita ja akut laadida :P
Kasutaja avatar

valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

mul on Dnepr MT10-ga sama häda, et suunatuled mootori töötades mitte ei vilgu, vaid töötavad nagu strobo enamvähem. Aga minu puhul on viga selles, et suunatuled on liiga nõrgad pandud - peaks olema 20W-sed, aga on 10W-sed. Huvitav kas minu puhul aitaks relee väljavahetamine ints0000 poolt välja pakutud iz relee vastu.
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

sellele releele võib ühe 5W pirni kaa järgi panna ja vilgub normaalselt.
relee ise mõeldud töötama 12V peal kuid täitsa hästi töötas mul ta(ilma midagi seal sees ümber vahetamata) jawa peal 6V-ga.
max lubatud pirnide võimsus on 2x21W/12V+3W.
saaks rohkem kaa,aga siis tuleks võimsam transistor ja korralikum radiaator panna.

Ainult ärge seda releed segamini ajage selle ümmarguse alumiiniumist korpuse ja kontaktidega releega(see tavaliselt igalpool iz-ide peal kasutusel)
Kasutaja avatar

valka
Postitusi: 71
Liitunud: 05 Apr 2005, 22:32
Tsikkel: Kawasaki Vulcan VN750
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas valka »

mille järgi ma selle relee siis ära tunnen? On tal mingi nimi ka?

Poodi minna küsima seda IZ suunatulereleed, mis pole ümmargune ja alumiiniumist korpusega on natuke sant.


Sõitke kuni saab :lol:
Riga 12 - Dnepr MT10 -75 - Kawasaki VN750
Kasutaja avatar

ints0000
Postitusi: 266
Liitunud: 30 Mär 2005, 21:27
Tsikkel: Honda Transalp XL600V
Asukoht: Tallinn ja Kehra
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ints0000 »

iz ju kirjad on küll all.
aga nimetus peaks olema elektrooniline(transistorite baasil,ilma kontaktideta)
suunatule relee.

iz-i oma oli ainult üks näide,neid on kindlasti veel(lääne siklite omad)

judas

Lugemata postitus Postitas judas »

on kellegil kogemusi K-750 -le 12 V geneka külge aretamisega? Võiks siin oma kogemusi jagada, oleks kah asjast huvitatud.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”