Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Moderaator: Moded
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Sa oled samasugune idioot kes ütleb ,et vana rääbis autot on mõttekam osta. Saab otsa ja jätan ta sinna kus otsa sai või müün poole raha eest kellegile.
Jah ta viib kuidagi su punktist A punkti B. Aga mis hinna eest ? Jääd tee peale või koguaeg palveta hommikul ,et käima läheks. Koguaeg käi remonditöökodade vahelt.
Närvid ja mugavus siis ei ole mitte midagi väärt ?
Mul auto käib iga 10 000km tagant hoolduses. Jupid mis võivad äkki minna järgmise 10k km sees, lasen alati välja vahetada . Saan südame rahuga sõita kuni järgmise hoolduseni aga mitte ei pea ühel hetkel paaniliselt otsima ,et kus nüüd võetakse kiiresti auto ette ja ma saaks uuesti autoga sõita.
Tsikli puhul on minu arust eriti idiootne sellist põhimõttet rakendada sest ega teie sugused vennad ju ei hoolda ka oma rääbist mis 1k euri eest otsite. Turvalisusele te ju ei mõtle. Kui ostsid tsikli mis maksis mõni tuhat eurot ja mõne kümne tuhande läbisõiduga. Kas keegi on kunagi mõelnud ,et mis seisukorras on vedrustus, pidurid või muud tähtsad detailid ? Lihtne loogika on ,et kui vedrutab ja lõpuks seisma ka jääb siis käib kah. Millegi pärast just sellised tsiklid alati vedelevad külje peal. See juures sama vana tsikkel...ideaalses korras maksab tegelikult korraliku raha või kui peaks ta nüüd viima heasse seisukorda siis pead loovutama sama palju ,et maksta kinni vahe 5a uuema tsikliga ntx.
Lisaks sellele on tsikkel mänguasi...millest lõigatakse positiivset emotsiooni. Mis krdi emotsiooni sa saad rääbisest ?
Kas sa käid oma sugutunge rahuldamas Koplis A-sotsiaalide juures ? Hea ja odav ju ....milleks naine
lebokas kirjutas:Uute ja kallite rataste turuväärtus langeb ka kiiremini, mõnel võibolla kuni paartuhat aastas. Selle vahe eest saab juba päris sõidukõlbliku ratta, mille saab paariaastase kasutuse järel veel enam-vähem sama hinna eest müüki panna. Vana ratas on igati tore tehing, maksad vaid kasutuskulude eest põhimõtteliselt.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 1829
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 118 korda
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Igaühel pole raha uue tsikli ostmiseks ja laenu ei saa või ei taha. Mõni saabki emotsiooni hoopis oma käega remonditud tsiklist. Inimesi on erinevaid. Sama hästi võin öelda, et sa oledki see idioot ja iga töökoja unelmate klient, kellelt iga 10 000 km tagant seitse nahka kooritakse hoolduses ja korras juppe autol vahetatakse, sest sul pole õrna aimugi oma auto tehnilisest seisukorrast ja usaldad pimesi, mida sulle töömees räägib.
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
joel kirjutas:Igaühel pole raha uue tsikli ostmiseks ja laenu ei saa või ei taha. Mõni saabki emotsiooni hoopis oma käega remonditud tsiklist. Inimesi on erinevaid. Sama hästi võin öelda, et sa oledki see idioot ja iga töökoja unelmate klient, kellelt iga 10 000 km tagant seitse nahka kooritakse hoolduses ja korras juppe autol vahetatakse, sest sul pole õrna aimugi oma auto tehnilisest seisukorrast ja usaldad pimesi, mida sulle töömees räägib.
+1
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
vaese inimese vabandused kes ei jaksa uuemat korralikku tsiklit osta.sellised oma nina esisest kaugemale ei näe.vähemalt tänu neile on võimalik lõpuni läbi kulunud sarasi kellegile maha müüa.peaasi et hind hea oleks.1500euriseid tsikleid võiksin iga kuu omale kokku osta,ühe 1350eurise ostsin,sest tahtsin nädalavahetusel sõita kui ilm eriti ilus oli,masin kuidagi käis kah paariks päevaks,ma ei viitsnud seda kärakat isegi pesta.2000km hiljem jäi garaazi seisma ja ostsin uuema ja parema.ei ole päris sedasi et vanaaegse tsikliga ei pea kriimude ja kahjustuste pärast põdema,vana tsikliga peab igal õhtul palvetama,et mingine jupp laiali ei lendaks,selle arvelt ei jäägi aega kriimude pärast põdeda.need kes jaksavad osta uuema ja kallima tsikli millega normaalne sõita ka on ei vaeva oma pead kriimude ja mõlkide pärast,neile on väikeste kahjude parandamine tühine kommiraha,aga vaene inmene saaks selle raha eest omale juba tsikli moodi asja mida maailma parimaks pidada ja parandada ja liinibussiga uusi juppe tuua samal ajal kui teised tsikliga sõidavad
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Tõesti, uus bmw oli juba 1000 km. läbimisel remondis, mis sõitmisest sa siin räägid, mida uuem pill seda rohkem laguneb ja sõita ei saagi, pidevalt on remondis, Aprilia Tuono V4 samasugune sara, pidevalt remondis.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
vaese inimese vabandused kes ei jaksa uuemat korralikku tsiklit osta.sellised oma nina esisest kaugemale ei näe.vähemalt tänu neile on võimalik lõpuni läbi kulunud sarasi kellegile maha müüa.peaasi et hind hea oleks.1500euriseid tsikleid võiksin iga kuu omale kokku osta,ühe 1350eurise ostsin,sest tahtsin nädalavahetusel sõita kui ilm eriti ilus oli,masin kuidagi käis kah paariks päevaks,ma ei viitsnud seda kärakat isegi pesta.2000km hiljem jäi garaazi seisma ja ostsin uuema ja parema.ei ole päris sedasi et vanaaegse tsikliga ei pea kriimude ja kahjustuste pärast põdema,vana tsikliga peab igal õhtul palvetama,et mingine jupp laiali ei lendaks,selle arvelt ei jäägi aega kriimude pärast põdeda.need kes jaksavad osta uuema ja kallima tsikli millega normaalne sõita ka on ei vaeva oma pead kriimude ja mõlkide pärast,neile on väikeste kahjude parandamine tühine kommiraha,aga vaene inmene saaks selle raha eest omale juba tsikli moodi asja mida maailma parimaks pidada ja parandada ja liinibussiga uusi juppe tuua samal ajal kui teised tsikliga sõidavad
Eks kuidagi pea ju oma hiinakatest neli korda kallima mopeedi ostu õigustama ...
-
- Postitusi: 3276
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 71 korda
- Tänatud: 380 korda
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
korke kirjutas:Sa oled samasugune idioot kes ütleb ,et vana rääbis autot on mõttekam osta. Saab otsa ja jätan ta sinna kus otsa sai või müün poole raha eest kellegile.
Jah ta viib kuidagi su punktist A punkti B. Aga mis hinna eest ? Jääd tee peale või koguaeg palveta hommikul ,et käima läheks. Koguaeg käi remonditöökodade vahelt.
Närvid ja mugavus siis ei ole mitte midagi väärt ?Mul auto käib iga 10 000km tagant hoolduses. Jupid mis võivad äkki minna järgmise 10k km sees, lasen alati välja vahetada . Saan südame rahuga sõita kuni järgmise hoolduseni aga mitte ei pea ühel hetkel paaniliselt otsima ,et kus nüüd võetakse kiiresti auto ette ja ma saaks uuesti autoga sõita.
Tsikli puhul on minu arust eriti idiootne sellist põhimõttet rakendada sest ega teie sugused vennad ju ei hoolda ka oma rääbist mis 1k euri eest otsite. Turvalisusele te ju ei mõtle. Kui ostsid tsikli mis maksis mõni tuhat eurot ja mõne kümne tuhande läbisõiduga. Kas keegi on kunagi mõelnud ,et mis seisukorras on vedrustus, pidurid või muud tähtsad detailid ? Lihtne loogika on ,et kui vedrutab ja lõpuks seisma ka jääb siis käib kah. Millegi pärast just sellised tsiklid alati vedelevad külje peal. See juures sama vana tsikkel...ideaalses korras maksab tegelikult korraliku raha või kui peaks ta nüüd viima heasse seisukorda siis pead loovutama sama palju ,et maksta kinni vahe 5a uuema tsikliga ntx.
Lisaks sellele on tsikkel mänguasi...millest lõigatakse positiivset emotsiooni. Mis krdi emotsiooni sa saad rääbisest ?
Kas sa käid oma sugutunge rahuldamas Koplis A-sotsiaalide juures ? Hea ja odav ju ....milleks naine
lebokas kirjutas:Uute ja kallite rataste turuväärtus langeb ka kiiremini, mõnel võibolla kuni paartuhat aastas. Selle vahe eest saab juba päris sõidukõlbliku ratta, mille saab paariaastase kasutuse järel veel enam-vähem sama hinna eest müüki panna. Vana ratas on igati tore tehing, maksad vaid kasutuskulude eest põhimõtteliselt.
Naljamees, ega vana tsikkel ei tähenda seda, et ta tehniliselt ront on Ja vana auto ei tähenda, et ta ront on
Rondistuvad üldiselt masinad selliste inimeste käes, kes tehnikast midagi ei jaga ning korralist hooldust ei kasuta
Muidugi sõidaks heameelega mingi uuema rattaga, kui rahaline olukord võimaldaks. Samas ma ei hakka oma viimast raha kinni panema, et osta võimalikult värske aastanumbriga ratas ja siis kui mingi jupp läheb, pole raha remontida ning lasen rondistuda.
Ja tee peale jäämist ma tõesti ei karda. Vabalt võiks tsikliga kuhugi lõuna-euroopasse välja sõita. Enne seda vaid paneks uue keti külge ära, mis juba ära ostetud on ja ootab riiulis oma järge ning kuna õlivahetuse välba lõpuni on vähe aega, siis vahetaks õli ka ära.
Kuna see mulle üldse esimene ratas, siis ma kahtlen, kas ma üldse seda maha müün, kuna originaaldetailid olemas ja põhimõtteliselt saaks varsti musta numbrimärki isegi taotlema hakata
PS!Ma olen ka see värdjas, kellele putitada meeldib
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Mustaks numbrimärgiks vajad enamat, kui 30 versta pealt standard-looking 600-ne teekann.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Vana ja väsinud võib vabalt ka värskema aastanumbriga ratas olla,rondi tunneb peale vaadateski tavaliselt juba ära.Ise ostsin kevadel Tartust 96 a RF 900 ja pole pidanud peale benavooliku midagi vahetama ega parandama.Määri ainult ketti ja kalla paak täis.Käivitus alati poolest pöördest ega jätnud kordagi teeäärde.
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga
Vana ja väsinud võib vabalt ka värskema aastanumbriga ratas olla,rondi tunneb peale vaadateski tavaliselt juba ära.Ise ostsin kevadel Tartust 96 a RF 900 ja pole pidanud peale benavooliku midagi vahetama ega parandama.Määri ainult ketti ja kalla paak täis.Käivitus alati poolest pöördest ega jätnud kordagi teeäärde.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.