Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas korke »

Sa oled samasugune idioot kes ütleb ,et vana rääbis autot on mõttekam osta. Saab otsa ja jätan ta sinna kus otsa sai või müün poole raha eest kellegile.
Jah ta viib kuidagi su punktist A punkti B. Aga mis hinna eest ? Jääd tee peale või koguaeg palveta hommikul ,et käima läheks. Koguaeg käi remonditöökodade vahelt.
Närvid ja mugavus siis ei ole mitte midagi väärt ?

Mul auto käib iga 10 000km tagant hoolduses. Jupid mis võivad äkki minna järgmise 10k km sees, lasen alati välja vahetada . Saan südame rahuga sõita kuni järgmise hoolduseni aga mitte ei pea ühel hetkel paaniliselt otsima ,et kus nüüd võetakse kiiresti auto ette ja ma saaks uuesti autoga sõita.

Tsikli puhul on minu arust eriti idiootne sellist põhimõttet rakendada sest ega teie sugused vennad ju ei hoolda ka oma rääbist mis 1k euri eest otsite. Turvalisusele te ju ei mõtle. Kui ostsid tsikli mis maksis mõni tuhat eurot ja mõne kümne tuhande läbisõiduga. Kas keegi on kunagi mõelnud ,et mis seisukorras on vedrustus, pidurid või muud tähtsad detailid ? Lihtne loogika on ,et kui vedrutab ja lõpuks seisma ka jääb siis käib kah. Millegi pärast just sellised tsiklid alati vedelevad külje peal. See juures sama vana tsikkel...ideaalses korras maksab tegelikult korraliku raha või kui peaks ta nüüd viima heasse seisukorda siis pead loovutama sama palju ,et maksta kinni vahe 5a uuema tsikliga ntx.

Lisaks sellele on tsikkel mänguasi...millest lõigatakse positiivset emotsiooni. Mis krdi emotsiooni sa saad rääbisest ?

Kas sa käid oma sugutunge rahuldamas Koplis A-sotsiaalide juures ? Hea ja odav ju ....milleks naine :wack:

lebokas kirjutas:

Uute ja kallite rataste turuväärtus langeb ka kiiremini, mõnel võibolla kuni paartuhat aastas. Selle vahe eest saab juba päris sõidukõlbliku ratta, mille saab paariaastase kasutuse järel veel enam-vähem sama hinna eest müüki panna. Vana ratas on igati tore tehing, maksad vaid kasutuskulude eest põhimõtteliselt.

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.


joel
Postitusi: 1829
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 118 korda

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas joel »

Igaühel pole raha uue tsikli ostmiseks ja laenu ei saa või ei taha. Mõni saabki emotsiooni hoopis oma käega remonditud tsiklist. Inimesi on erinevaid. Sama hästi võin öelda, et sa oledki see idioot ja iga töökoja unelmate klient, kellelt iga 10 000 km tagant seitse nahka kooritakse hoolduses ja korras juppe autol vahetatakse, sest sul pole õrna aimugi oma auto tehnilisest seisukorrast ja usaldad pimesi, mida sulle töömees räägib.

Joel

motarded
Postitusi: 108
Liitunud: 12 Juun 2011, 02:57
Tsikkel: Uus tulekul

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas motarded »

joel kirjutas:

Igaühel pole raha uue tsikli ostmiseks ja laenu ei saa või ei taha. Mõni saabki emotsiooni hoopis oma käega remonditud tsiklist. Inimesi on erinevaid. Sama hästi võin öelda, et sa oledki see idioot ja iga töökoja unelmate klient, kellelt iga 10 000 km tagant seitse nahka kooritakse hoolduses ja korras juppe autol vahetatakse, sest sul pole õrna aimugi oma auto tehnilisest seisukorrast ja usaldad pimesi, mida sulle töömees räägib.

+1 :bsmile:

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas 426f »

vaese inimese vabandused kes ei jaksa uuemat korralikku tsiklit osta.sellised oma nina esisest kaugemale ei näe.vähemalt tänu neile on võimalik lõpuni läbi kulunud sarasi kellegile maha müüa.peaasi et hind hea oleks.1500euriseid tsikleid võiksin iga kuu omale kokku osta,ühe 1350eurise ostsin,sest tahtsin nädalavahetusel sõita kui ilm eriti ilus oli,masin kuidagi käis kah paariks päevaks,ma ei viitsnud seda kärakat isegi pesta.2000km hiljem jäi garaazi seisma ja ostsin uuema ja parema.ei ole päris sedasi et vanaaegse tsikliga ei pea kriimude ja kahjustuste pärast põdema,vana tsikliga peab igal õhtul palvetama,et mingine jupp laiali ei lendaks,selle arvelt ei jäägi aega kriimude pärast põdeda.need kes jaksavad osta uuema ja kallima tsikli millega normaalne sõita ka on ei vaeva oma pead kriimude ja mõlkide pärast,neile on väikeste kahjude parandamine tühine kommiraha,aga vaene inmene saaks selle raha eest omale juba tsikli moodi asja mida maailma parimaks pidada ja parandada ja liinibussiga uusi juppe tuua samal ajal kui teised tsikliga sõidavad

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Tuono

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Tõesti, uus bmw oli juba 1000 km. läbimisel remondis, mis sõitmisest sa siin räägid, mida uuem pill seda rohkem laguneb ja sõita ei saagi, pidevalt on remondis, Aprilia Tuono V4 samasugune sara, pidevalt remondis.

Kasutaja avatar

õemehe õemees
Postitusi: 400
Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
Tsikkel: Freewind
Asukoht: Tartu

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas õemehe õemees »

vaese inimese vabandused kes ei jaksa uuemat korralikku tsiklit osta.sellised oma nina esisest kaugemale ei näe.vähemalt tänu neile on võimalik lõpuni läbi kulunud sarasi kellegile maha müüa.peaasi et hind hea oleks.1500euriseid tsikleid võiksin iga kuu omale kokku osta,ühe 1350eurise ostsin,sest tahtsin nädalavahetusel sõita kui ilm eriti ilus oli,masin kuidagi käis kah paariks päevaks,ma ei viitsnud seda kärakat isegi pesta.2000km hiljem jäi garaazi seisma ja ostsin uuema ja parema.ei ole päris sedasi et vanaaegse tsikliga ei pea kriimude ja kahjustuste pärast põdema,vana tsikliga peab igal õhtul palvetama,et mingine jupp laiali ei lendaks,selle arvelt ei jäägi aega kriimude pärast põdeda.need kes jaksavad osta uuema ja kallima tsikli millega normaalne sõita ka on ei vaeva oma pead kriimude ja mõlkide pärast,neile on väikeste kahjude parandamine tühine kommiraha,aga vaene inmene saaks selle raha eest omale juba tsikli moodi asja mida maailma parimaks pidada ja parandada ja liinibussiga uusi juppe tuua samal ajal kui teised tsikliga sõidavad

Eks kuidagi pea ju oma hiinakatest neli korda kallima mopeedi ostu õigustama ...

Ma saan aru, et laibarauad antakse siis, kui end peaaegu surnuks sõidad, aga kas kukkumispunne antakse ka stiili eest, või lihtsalt iga korra eest üks?
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3276
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 71 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas ranel »

korke kirjutas:

Sa oled samasugune idioot kes ütleb ,et vana rääbis autot on mõttekam osta. Saab otsa ja jätan ta sinna kus otsa sai või müün poole raha eest kellegile.
Jah ta viib kuidagi su punktist A punkti B. Aga mis hinna eest ? Jääd tee peale või koguaeg palveta hommikul ,et käima läheks. Koguaeg käi remonditöökodade vahelt.
Närvid ja mugavus siis ei ole mitte midagi väärt ?

Mul auto käib iga 10 000km tagant hoolduses. Jupid mis võivad äkki minna järgmise 10k km sees, lasen alati välja vahetada . Saan südame rahuga sõita kuni järgmise hoolduseni aga mitte ei pea ühel hetkel paaniliselt otsima ,et kus nüüd võetakse kiiresti auto ette ja ma saaks uuesti autoga sõita.

Tsikli puhul on minu arust eriti idiootne sellist põhimõttet rakendada sest ega teie sugused vennad ju ei hoolda ka oma rääbist mis 1k euri eest otsite. Turvalisusele te ju ei mõtle. Kui ostsid tsikli mis maksis mõni tuhat eurot ja mõne kümne tuhande läbisõiduga. Kas keegi on kunagi mõelnud ,et mis seisukorras on vedrustus, pidurid või muud tähtsad detailid ? Lihtne loogika on ,et kui vedrutab ja lõpuks seisma ka jääb siis käib kah. Millegi pärast just sellised tsiklid alati vedelevad külje peal. See juures sama vana tsikkel...ideaalses korras maksab tegelikult korraliku raha või kui peaks ta nüüd viima heasse seisukorda siis pead loovutama sama palju ,et maksta kinni vahe 5a uuema tsikliga ntx.

Lisaks sellele on tsikkel mänguasi...millest lõigatakse positiivset emotsiooni. Mis krdi emotsiooni sa saad rääbisest ?

Kas sa käid oma sugutunge rahuldamas Koplis A-sotsiaalide juures ? Hea ja odav ju ....milleks naine :wack:

lebokas kirjutas:

Uute ja kallite rataste turuväärtus langeb ka kiiremini, mõnel võibolla kuni paartuhat aastas. Selle vahe eest saab juba päris sõidukõlbliku ratta, mille saab paariaastase kasutuse järel veel enam-vähem sama hinna eest müüki panna. Vana ratas on igati tore tehing, maksad vaid kasutuskulude eest põhimõtteliselt.

Naljamees, ega vana tsikkel ei tähenda seda, et ta tehniliselt ront on :lol: Ja vana auto ei tähenda, et ta ront on :lol: Rondistuvad üldiselt masinad selliste inimeste käes, kes tehnikast midagi ei jaga ning korralist hooldust ei kasuta :D Muidugi sõidaks heameelega mingi uuema rattaga, kui rahaline olukord võimaldaks. Samas ma ei hakka oma viimast raha kinni panema, et osta võimalikult värske aastanumbriga ratas ja siis kui mingi jupp läheb, pole raha remontida ning lasen rondistuda.

Ja tee peale jäämist ma tõesti ei karda. Vabalt võiks tsikliga kuhugi lõuna-euroopasse välja sõita. Enne seda vaid paneks uue keti külge ära, mis juba ära ostetud on ja ootab riiulis oma järge ning kuna õlivahetuse välba lõpuni on vähe aega, siis vahetaks õli ka ära.

Kuna see mulle üldse esimene ratas, siis ma kahtlen, kas ma üldse seda maha müün, kuna originaaldetailid olemas ja põhimõtteliselt saaks varsti musta numbrimärki isegi taotlema hakata 8)

PS!Ma olen ka see värdjas, kellele putitada meeldib :mrgreen:

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 55 684 121 Mitas, Bridgestone, Michelin, Pirelli, Maxxis ja Metzeler mootorratta rehvide ning sõiduauto rehvide müük

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Mustaks numbrimärgiks vajad enamat, kui 30 versta pealt standard-looking 600-ne teekann.


jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Vana ja väsinud võib vabalt ka värskema aastanumbriga ratas olla,rondi tunneb peale vaadateski tavaliselt juba ära.Ise ostsin kevadel Tartust 96 a RF 900 ja pole pidanud peale benavooliku midagi vahetama ega parandama.Määri ainult ketti ja kalla paak täis.Käivitus alati poolest pöördest ega jätnud kordagi teeäärde.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!

jäme kobra
Postitusi: 134
Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
Tsikkel: Honda 900 CBF
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 4 korda

Re: Kõige mõtekam on sõita mingi vana ja väsinud tsikliga

Lugemata postitus Postitas jäme kobra »

Vana ja väsinud võib vabalt ka värskema aastanumbriga ratas olla,rondi tunneb peale vaadateski tavaliselt juba ära.Ise ostsin kevadel Tartust 96 a RF 900 ja pole pidanud peale benavooliku midagi vahetama ega parandama.Määri ainult ketti ja kalla paak täis.Käivitus alati poolest pöördest ega jätnud kordagi teeäärde.

Alkohol pole minu jaoks mingi probleem!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”