Külgkorviga Jawa 360 1972a - Aivar & Märt → Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4565
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Külgkorviga Jawa 360 1971a - Aivar & Märt

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 12 Aug 2015, 22:35

ratsoup kirjutas:Nii, täna sai tehtud esimene pikem (15km) sõit pärast küünalde vahetamist. Kõik asjad kinni keeratuna oli ka kindlasti mootori hääl parem. Piibud istuvad samuti kenasti peal.

Pärast küünalde vahetust olen märganud kahte asja:
1) Mootor käib tunduvalt elujõulisemalt külmalt käivitades. Samuti on tühikäigu pöörded külmast peale kuidagi nagu natuke kõrgemad.
2) Mingil põhjusel mootori soojenedes tühikäigu pöörded tõusevad väga kõrgele. Korra valgusfoori taga oli olukord, kus kõrva järgi pöörded olid kuskil ca 2/3 peal tühikäigul. Mõtlesin, et mängin gaasiga, ehk midagi muutub. Selle peale lendasid pöörded laksti piirajasse ning jäid sinna. Keerasin ruttu süüte välja lastes pööretel kukkuda ning uuesti sisse. Ehk siis pöörded on niisama tühikäigul kõrged ning lisaks sellele nad ei kuku kuhugi maale.

Karburaator sai ca kuu tagasi asjatundja poolt vanade küünaldega ära reguleeritud. Seega saan aru, miks paremini mootor töötab külmast peast. Samas tühikäigu pöörete nii kõva tõus räägib mingist probleemist karburaatoris. Oskab keegi kommenteerida?
Kui pöörded lampi tõusevad on segu lahja ja ilmselt saab kuskilt lisaõhku või on karpa umbes(aga vist oli teil puhastatud).


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”