Kawa KLE 500 '94- silwester

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
silwester
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Mär 2015, 13:09
Tsikkel: KAwasaki KLE500

Re: Kawa KLE 500 '94- silwester

Lugemata postitus Postitas silwester »

Üle tüki aja taas miskit ka kirjutada. TÜV sai läbitud, pidurilülitit sai remonditud ja tagumised klotsid said vahetatud. Mingi n*** on tekkinud nüüd süütega, vahet pole, kas sooja või külma mootoriga, mõnikord käima ei lähe. Otsest lahendust leidnud veel pole, kuid kui käikudega vähe mängida või süüdet sisse-välja keerates, läheb käima nagu poleks midagi viga olnudki. Üksõhtu otsustasin uurida vähe, keerasin küünlad maha ja avastasin et 1 küünal jube nõrgalt kinni, juba hõiskasin, et mure lahendatud ja elu lill, aga kus sa sellega. Järgmisel päeval ülevaatuspunkti juurest ära sõitma hakates jälle sama jama.
Talveks on plaani võetud mootorile remont teha (kett, sidur, tihendid, õlid jms) ja peaks ka gondleid parandama, kui sinnamaani jõuab, siis ka uus värv juba.
Üldiselt rattast: olen ma temaga nüüdseks juba 2.5 kuud ametlikult sõitnud ja pean tõdema, et lahjaks jääb kuidagi. Samas A2 seab ka omad piirid millegi võimsama vaatamiseks. Sõitsin paar päeva R1-ga, mis mu usku bikedesse veidi süvendas. Pärast enda oma selga ronides tulid murekohad kohe välja- iste ebamugav, selg väsib ära jne jne.

Pilt


Teema algataja
silwester
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Mär 2015, 13:09
Tsikkel: KAwasaki KLE500

Re: Kawa KLE 500 '94- silwester

Lugemata postitus Postitas silwester »

Tänaseks hooaeg juba paar nädalat läbi olnud, sai veel peale viimast ringi paak täis tõmmatud ja ühendasin aku lahti. Ilma poolest võiks veel ringi lasta, aga kuna sõidud piirdusid viimasel ajal ainult nädalavahetustega, kui sellegagi, siis ei näinud mõtet ka kindlustust rohkem maksta.
Vahepeal käisid mõtted ka, et lükkaks müüki ära, või noh, pigem ootaks vahetusi, klassikalise keretüübi või bike vastu. Kellel huvi, võib teada anda.


Teema algataja
silwester
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Mär 2015, 13:09
Tsikkel: KAwasaki KLE500

Re: Kawa KLE 500 '94- silwester

Lugemata postitus Postitas silwester »

Olen vist viimane, kes see aasta sadulasse saab, aga parem hilja kui üldse mitte... või siiski. Kuna talvel sobivat kohta ei olnud ja ajaga samuti täbarad lood, sai ratast nüüd vaatama hakatud. Esimene asi, mis tehtud sai oli pesu, sai veidi aega ilastatud ja mõtlesin, et lähen teen siis mõne tiiru kah. Tagasitulles oli kaane ümbrus õline ja tuju nullis. Sai siis hakatud laiali kiskuma, sest arvatavasti kaane tihend õhtal, nii oligi. Kõigepealt siis tosool välja, pidi sees olema rohelist tooni vedelik, kanistrisse jooksis pruunikas, aga eks ta oli niikuinii plaanis ära vahetada, see selleks. Tühjendamise käigus avastasin, et üks kolmik, mis veepumba juures on ja üks kaane sisse minev jahutusvedeliku toru on kõvasti vatti saanud. Kolmikul oli kruvikaga vms korralik auk sisse torgatud (ilmselt selleks, et voolik pealt päris niisama maha ei tulnud) ja toru oli lapitud mingi möginaga. Neid torusid "vahetas" paar aastat tagasi endine Tartu Motodepoo, aganoh, las ollab. Täna läks siis tellimus kaanetihendile, kolmikule, torule, õlile ja filtrile ja esimestele piduriklotsidele.
Loodetavasti jõuavad nädala lõpuks kohale ja siis saab liikuma, gondlite ja värvi parandamiseni ei jõudnud, elab üle. Niisama näpuharjutuseks sai tagumisele pidurisuppordile remont komplekt sisse, ketijooks pestud/õlitatud.
Niisama üks s*** pilt ka tööprotsessist lõppu
Pilt
Vedelat ketti! :bsmile:


Teema algataja
silwester
Postitusi: 17
Liitunud: 02 Mär 2015, 13:09
Tsikkel: KAwasaki KLE500

Re: Kawa KLE 500 '94- silwester

Lugemata postitus Postitas silwester »

Viimase perioodi eelmisest postitusest alates võib lugeda teema alla "päev-paar sõida, kuu remondi"
Ratas sai kokku laotud lõpuks pika jokutamise peale, kõik nagu timm, sain isegi paar päeva sõita. Seda kõike niikaua kui sai asfaldilt üle mindud kruusale, sain ca 4km sõita ja seisma jäädes nägin esiamordi kõrval õliloiku, esimese asjana sai õhk kohe välja lastud ja kummid maha võetud, et näha mis toimub. Ei tea millest, aga mansetti kinni hoidva seibi pealt oli lendu läinud stopper ja pressis sealt vahelt õli välja. Stopper lännu, vaja uut, asi tellimises ja nädalaega ootamist, samal ajal siis sai õli ostetud ja see ka sisse valatud ja sai sellega ühelepoole. Läks aega edasi, mõtlesin reede õhtul peale tööd, et teeks tiiru, panin ratta käima ja ise läksin toast kiivrit ja asju võtma ja tagasitulles näen, et tossupilv ümber ratta- ülihelikiirusel ratas seisma ja diagnoosima. Veepumba tihend oli kohe esimene kahtlusalune. Vedelik jooksis otse väljalaske peale. Tosool välja jälle ja kakkusin pumba maha. Pumbast muidugi läbi käinud igasugust kraami, ploki sisse mineva toru sisemus reetis, et oleks vaja põhjalikumat pesu ilmselt. Tihendid muidugi viimase piiri peal, aga lekkima otsustas hakata hoopis veepumba mehaaniline tihend (water pump mechanical seal) ja kuna seal oli veel üks tihend, mis oma hinnalt väga palju ei maksa, sai see ka tellitud. Nüüd siis ootangi kahte viimast jupstükki + tihendeid ja siis võiks nagu juba sõita ka saada. Loodame parimat!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”