Kawa KLE 500 '94- silwester
Moderaator: Moded
Kawa KLE 500 '94- silwester
Tervist!
Tuli idee oma kaherattalist ka siin tutvustada.
Tegemist siis Kawa KLE 500 enduurokaga, väljalaskeaasta 1994, 37kw, värvus passis hõbedane (reaalis rohekas). Soetatud sai ta 2007 Motodepoost, kuhu oli jõudnud Itaaliast. Ostuhetkel oli odo näit 17k kanti (hetkel 22k juures). Seisukohta, kas jookseb juba teine ring või ongi nii vähese läbisõiduga, ei oskagi võtta, mootorit vaadates ei ütleks küll et seal 100k+ läbisõitu oleks, samas olen ka arvamusel, et korralik ratas ei võrdu väike läbisõit. Arutama selle üle võib tõenäoliselt jäädagi. Peale ostu sai tehtud õli- ja filtrivahetus, uued klotsid ette ja taha, uus aku, uued pirnid- muus osas oli kõik väga ok. Siis paar hooaega sõidetud kuni ühel kevadpäeval vajus jalg alt ning ratas käis külili, püsti ajades enam ei käivitunud ning seisma ta jäigi. Lõpuks kui oma pea enam peale ei hakanud, sai Depoosse viidud, kus tuvastati, et ühest silindrist oli kadunud surve (enam ei mäleta mis tehti, aga korda ta sai), lisaks timmiti kaprad ja vahetati süütesüsteemis midagi. Sellele järgnes jällegi tore elu töötava ratta seltsis, kus põhilisteks kuluallikatesks olid vaid kütus, kindlustus ja TÜV. Paar korda on temaga ka sihtotstarbeliselt käitutud, ehk metsas mütatud ning selle tulemusena ka kukutud, seega gondlid veidi mõrased, kriimulised, kuid see kõik kosmeetiline.
See talv sai vastu võetud otsus, et lähen teen lõpuks omale A-kategooria load (eelnevalt sõitis isa) ning selle tulemusena sai ka tsiklit vähe kriitilisema pilguga vaadatud. Tänaseks on vahetatud:
*Ketijooks (Regina)
*Hammasrattad (ees 17 hammast ja taga 43)
*Tagumine rehv (Heidenau)
*Esimene rehv (Heidenau) tellitud, peaks jõudma selle nädala jooksul
*Esiamortide tihendid koos õliga (ketivahetus venis ajaliselt ning samal ajal puki otsas seistes hakkasid mõlemad amordid õli välja ajama)
*Uued küünlad
*Tagumise piduri silindri sisu vahetus + pidurivedelik
kuna tagumine piduriketas oli kergete vagudega, siis sai see treiali kätte viidud, aga ilmselt ootab ees ketta vahetus...
(ehk veel midagi, kuid hetkel ei meenu)
Ülekontrollimist tahaks arvatavasti ka sidur, sest külma mootoriga kohapeal esimesele lülitades sureb välja.
Veidi ka tuuningut:
LED suunad, moodsamad peeglid ja "custom" numbrialus
Paar küsimust ka:
1)Peale pidurisilindri sisu vahetust halvenes piduri efektiivsus märgatavalt, st. võtab väga lõpust. Õhk sai korralikult välja ja kõik peaks nagu timm olema, aga mingi kala ikkagi on. Oskab keegi midagi kahtlustada?
2)Esirehv on kulunud nö üle klotsi mõlemalt poolt, ise kahtlustasin, et velg kõver, halvemal juhul hark kõver, aga Motomanis väideti, et mingi aja peale hakkabki rehv nii kuluma. Rehvivahetusega selgub kindlasti velje sirgus, aga juba sportlikust huvist sooviks teada, mis seda põhjustab?
3)Esiamordi küljes on ka ventiilid, praegu sai sisse löödud tavalise rattapumbaga 3 matsu, netist leidsin, et mõni aasta uuemal KLE-l soovitatakse sisse lüüa 0,6bar. Mis oleks selline optimaalne rõhk seal, kui sõita peamiselt kõvakattega teel, kuid tuleb ette ka kruusa, kergemat maastikku?
Kõige tipuks oleks vaja veel summutipütt ära vahetada, saaks mahedama heli. Olen pakkumistele avatud
Igava jutu peale paar kehvemat pilti ka, kui esirehv käes, peseb puhtaks ja teeb korralikumad.
Hetkel:
Eelmine hooaeg:
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Kawa KLE 500 '93- silwester
Täitsa ilus pill ju. Kui uue rehvi alla saad tee jah uued pildid rattast, läheb kohe nägusamaks On tal mingi hellitusnimi kah, või lihtsalt "Kawa"
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Pontus kirjutas:Täitsa ilus pill ju. Kui uue rehvi alla saad tee jah uued pildid rattast, läheb kohe nägusamaks On tal mingi hellitusnimi kah, või lihtsalt "Kawa"
Tänud, tänud!
Ei oska mina teda kuidagi kutsuda. "Kawa" seepärast, et kuidagi suupärasem ja aastatega külge jäänud.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kawa KLE 500 '93- silwester
Kawa on mu mäletamist mööda Leedu keeles kohv. Kui maad mööda kuskil kaugemal olen käinud, on Kalvarija piiripunkti Statoilist kawa kaasa ostmine juba natuke nagu traditsiooniks saanud.
Igal juhul edu Sulle uue tsikliga. See on selline natuke "kõikesööja" mudel, saab sõidetud nii metsas, maanteel kui ka vahepealsetes oludes. Paras "eneseleidmiseks," et kustkohast king pigistama hakkab ja järgmise tsikli valikul juba selles suunas liikuda. Mine sa tea, võibolla jääbki just selline, "ei liha, ei kala," meeldima.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
pühak kirjutas:Igal juhul edu Sulle uue tsikliga. See on selline natuke "kõikesööja" mudel, saab sõidetud nii metsas, maanteel kui ka vahepealsetes oludes. Paras "eneseleidmiseks," et kustkohast king pigistama hakkab ja järgmise tsikli valikul juba selles suunas liikuda. Mine sa tea, võibolla jääbki just selline, "ei liha, ei kala," meeldima.
Tõsi, liigeldud saab kõikjal vägagi eduliselt. Kuna olen ise üsna pikka kasvu, siis püstine asend väga sobib. Kui kunagi peaks uue ratta plaane hauduma hakkama, siis arvatavasti on selleks klassikalise keretüübiga ratas. Seda sellepärast, et autokoolis on just klassikaline õppesõidukaks, siis on jäänud üsna sümpaatne mulje sellest, lisaks paar korda ka tuttavate ratastega proovi teinud ja meeldib. Bike'i arvatavasti prooviks, kuid soetamiseni ilmselt ei jõua, kuna määravaks siiski sõiduasend ning see paagi peal "lamamine" väga ei istu. Igasugu chopper-, cafeka- ja muud sellist tüüpi rattad jätavad siiamaani veel külmaks ning päris matkaratta poole veel ei vaataks, kuna seda jõuab siis teha kui selg kange ja jalad enam ei paindu .
Agajah, plaani vahetada veel pole, kuna tegu korraliku asjaga ning nö ametlikult veel sõita polegi saanud
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Aega läks, aga asja sai ehk lõpuks rehvid all, täna sai veel õhufilter ära puhastatud ja spets määrdega kokku tehtud. Puhtaks lakkusin ka, aganoh, tahe kohe katsetama minna oli suurem kui pildistamisvajadus. Aga ega ta selliste ilmadega tolmuvaba ei püsigi. Rehvideks siis Heidenau K60 Scout, sai ca 20km kruusateid lastud ja pidamine, minek jms veavad saba rõngasse. Viskan paar väriseva käega tehtud kaadrit ka siia igava jutu peale.
Spoiler
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Mul oli ka selline mõned aastad tagasi, aitas kräunutada küll. Minu pikkuse juures veits väike ma mingi 188cm, põlved olid nagu liiga krõnksus aga hullu polnud. Enda omale viskasin peale GPZ nukad, siis läks minek lahkemaks, sumps sai ka otseläbi pütiks tehtud, sai sellest imelikust vilinast, pirinast lahti.
http://www.krracing.ee/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Ei oska selle ratta kohta midagi öelda,aga rehvi kulumine nö treppi võib olla seotud liiga vähese rõhuga rehvis.Ja kui korra on nii kuluma hakanud,siis nii ta edasi kulubki.Oli endal ka ühe jooksuga selline juhus.
Läksin reisile ja unustasin enne õhku lisada.Kui muidu sõidan kerge rattaga,siis reisil oli kaks inimest,3 kohvrit ja paagikott.Kuskil 150km pärast panin rõhud õigeks,aga oli juba ilmselt hilja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Hetkeseisuga mõlemas rehvis 2 bar-i sees, manual käsib ette 1,5bar ja taha 2,25bar. Velg ise sirge. Reedel ARKi sõidueksamile minek, kui tehtud, siis pärast timmib- hetkel temaga keegi peale minu niikuinii ei sõida.
Summutiga ei jää vist tõesti midagi muud üle kui seest tühjaks, sest see kahtlane heli on koguaeg kõrvas. Uutele ei hakka hetkel hammas peale ja kasutatult väga hingehinda maksta ka ei soovi.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Tänasest siis sõiduõigus, sai kohe rattaga ka pikem tiir tehtud mööda Tartu- ja Jõgevamaad, kilomeetreid kogunes ca 250 ning pärast sai paak uuesti täis tangitud- sisse läks enamvähem 12 liitrit.
Eksamil hakati norima väga imeliku asjaga- nimelt asulavälisel teel sõitsin oma sõiduraja keskel, eksamineerija tegi märkuse, et seaduse kohaselt tuleb liikuda rohkem paremas ääres. Ise vaidleks küll vastu, sest sõiduraja paremas ääres sõites kaob põhimõtteliselt võimalus sooritada takistusest ümberpõige paremalt ning lisaks võivad vasakult möödujad liialt lähedalt mööda sõita. Aga see selleks, muidu oli kõik ok, kui 1 hilise suunamärguandega reastumine linnas välja arvata.
Rattast veel niipalju, et rehvis said rõhud paika, nüüd oleks veel vaja karpad timmida, sest tühikäigul pöörded veidi kõiguvad ja käivitades on segu rikas.
Sai külge keeratud LED suunad, relee vahetatud, kuid armatuuris suunatule indikaator ei vilgu, sai sinnagi proovitud LEDi, aga ikkagi ei midagi. Leidus ehk mingi lahendus sellele? (ise elektriga väga sinapeal pole, seega võib tunduda rumal küsimus)
Nael rehvi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Eestis ongi mingi omapärane "haigus",sõita tee keskel.Muu maailm(isegi lätlased )sõidavad tee peremas servas.Ja selle mööda põikamise jutuga pole nagu mõtet välja tulla.Seda kummalt poolt millest mööda põigata,tekib ikka vastavalt olukorrale.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
See paremal servas sõitmine võib ju eksamil teema olla aga reaalses elus tuleb ikka raja keskel sõita. Sest muidu hakkavad igasugu vennad sinust mööda pressimma, mis siis et keegi samal ajal vastu tuleb ja tegelikult nagu hästi ei mahu. Ka Lätis.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Oma sõidurea keskel on maanteel väga ok sõita tsikliga. Mitte tee keskel. Linnas on suht eluohtlik sõita paremas teeservas esimes reas minu arvates. Pidevalt pistavad autod ninaotsa kadaka pst_l ja vabakal välja kõrvalteelt, et näha kas peatee vaba.
Linnas sõidan pigem kesktelje ligidal, et jätta endale pikem pidurdusmaa. Päris tihti lõpetan pidurduse kahe autorea vahel. Vb torman liialt ja teatavasti tark ei torma hehe
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
tauf kirjutas:See paremal servas sõitmine võib ju eksamil teema olla aga reaalses elus tuleb ikka raja keskel sõita. Sest muidu hakkavad igasugu vennad sinust mööda pressimma, mis siis et keegi samal ajal vastu tuleb ja tegelikult nagu hästi ei mahu. Ka Lätis.
Ma seda meelt,et kes kiirem las läheb.Mida ma seal telgjoonel töritsates saavutan.Ei ole kombeks mingit "kodumenti" mängida.Pigem ma ikka sõidan nii kiiresti,et minust ei sõideta eriti mööda.Üldiselt olen mina see möödasõitja.Tühjal teel sõidan ka tsikliga raja paremas servas,kui tee just kehva pole,rea keskoht on tegelikult üsna tihti libe, seal olevast mustusest ning õlidest.
Mul see harjumus väljamaal sõitmistest pikkade aastate jooksul sisse kasvanud.See on ka vastutulijatele-möödujatele hea,sest näiteks tsikkel mahub alati minu ja vastutuleva sõiduka vahelt läbi.Aga üldiselt põetakse eestis "valgejoone palavikku" st sõidetakse sisuliselt mööda telgjoont ja 4 realisel on ikka ja alati vaja teises reas sõita.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Urmas, kui kedagi maanteel vaja mööda lasta siis loomulikult saab ju kõrvale tõmmata, seniks kui keegi mul taga ei istu on ikka rida minu oma, ega ei pea ju igast asjast negatiivsust taga ajama mõeldes, et oma raja keskel sõitmine tähendab "mendi" mängimist. Ja ka linnas on ikka mõistliku liikleja jaoks esimene aeglane rada ja teine kiire.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
villy kirjutas:Urmas, kui kedagi maanteel vaja mööda lasta siis loomulikult saab ju kõrvale tõmmata, seniks kui keegi mul taga ei istu on ikka rida minu oma, ega ei pea ju igast asjast negatiivsust taga ajama mõeldes, et oma raja keskel sõitmine tähendab "mendi" mängimist. Ja ka linnas on ikka mõistliku liikleja jaoks esimene aeglane rada ja teine kiire.
Ma ei pidanud ainult tsikleid silmas.Aga neid telgjoonel töristajaid ikka jätkub.Ja nagu elu näitab,siis kui mööda hakkad minema,keeratakse peale.Tegelikult on ikka normaalne tee paremas servas sõita,vahet pole millega sõidad.
Muideks paar päeva tagasi oli oli Sakust linnapoole minnes üks tsikkel selliseks piduriks.Sõitis mingi 85-ga ja telgjoone ääres.Tema taga haagisega veokas,mis loomulikult mööda ei saanud(ilmselt ei üritanudki) ja tema taga veel ei tea mitu ,kes lihtsalt mööda ei julgenud minna.Ma algul kahtlustasin aeglast veokat,aga kui neist kõigist võimalusel mööda tõmbasin,siis nägin ,et piduriks oli hoopis tsikkel.
Tegelikult on siin, teemaalgataja väikse vihje peale, läinud jutt tema rattalt, hoopis liiklemise analüüsiks.Aga äkki saab noor liikleja midagi ka kasulikku oma enda teemast
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Selline arutelu igati tervitatav. Pidasingi ikkagi silmas oma sõidurea keskel sõitmist, mitte telgjoonel või kohe selle kõrval. Põhjus, miks seda siin mainisin, oli eelkõige see, et ka sõiduõpetaja ja ARKi eksamineerija kolleegid olid minuga samal meelel. Agajah, veaks seda ei loetud, pigem soovitav märkus liikluses osalemiseks.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Kuna viimastel ajal lõppevad sõidud üsna hilja, siis viskas seasilmaga sõit kopa ette ning tule sisse rändas uus Philips Bluevision Extra pirn. Pirnivahetus muidugi omaette ooper, aga tehtud ta sai. Valgust nagu muda nüüd. Päeval tõmbasin esitulele ka toonkile peale, aga sai liiga tume. Vaatab, kas tellib heledama või jätkab ilma kileta. Jalaandur hakkas segast peksma, sai lahti ühendatud.
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Ole nüüd tähelepanelik selle andurita jalaga. Kiirelt saad karistatud, kui unustad. Anduril on vägagi mõte...
Või siis sebi kiiremas korras töökorras anduriga jalg oma rattale.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6633
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 659 korda
- Tänatud: 405 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Ei ole sellle andurita sõitmisel häda midagi- esimene vasakkurv on nats kriitiline
Järgiproovitud asi, viimastel isetehtutel pole ühelgi andurit.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Viimase nädalaga hulgaliselt km maha aetud. Sai ette võetud reis Põhja-Eestisse, kokku uksest ukseni ca 900km. Minnes sai sihilikult sõidetud mööda väiksemaid ja kruusasemaid teid, tagasitulles 100% maantee. Kütust kulus vastavalt randmele, aga keskmine peaks jääma kuskile 6-7 l/100 km kanti. Kaaslaseks oli BMW F 650. Tehnika toimis, mingeid probleeme ei esinenud, kui välja arvata see, et ikka julmalt ebamugav on pikki otsi lasta seljakotiga, kütusenäidikust ka ära ei ütleks (+kesest möödasõitu kraani näppima hakata pole vahva) .
Paar pilti siis peale koju jõudmist ja pesu
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7215
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1876 korda
- Tänatud: 520 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Kütuse näidiku olematust saab leevendada tripi nullimisega iga tankimise järel.Palju sõita saab, saad ju nö proovida.Ma kasutan seda ja suht käe sisse on see juba läinud.Paak täis ja enne liikuma hakkamist trip nulli.Vahel unub kohe teha,aga siis jääd seisma ja paned veits hiljem nulli.Paagiga saan sõita kuskil 400-420km ja siis peale 300-320 läbimist ongi paras aeg tanklasse keerata.Raskem muidugi kui liigud väljaspool teid,siis kulu natuke ettearvamatum.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Paak on 15 liitrit ja sellega olen max sõita saanud veidi alla 300- siis lõõtsutas juba reservi lõpust. Tripi meetodist teadlik ja muidu kasutangi seda, aga nüüd mõtlesin, et vaatan palju kokku sõidetud saab. Agajah, see kulu varieerub väga, kui terve paagitäis maanteel ära töristada, siis saabki sinna 300 kanti, kui aga kruusa, linna jms, siis ca 200 km.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Nüüd lõi ka esimene kala rattal välja. Nimelt mingil x hetkel otsustab käigukast enam käike alla mitte vahetada, heebel käib tühja ja enne midagi ei muutu, kui süüte välja keeran, uuesti käivitades toimib kõik kenasti. ise arvan, et miskine andur vms. Jalaanduril said mõlemad juhtmed küljest võetud ja reisivad hetkel niisama lahtiselt, seega seda nagu ei kahtlustaks. Ehk oskab keegi targem nõuga aidata?
-
- Postitusi: 1178
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
silwester kirjutas:ise arvan, et miskine andur vms. Jalaanduril said mõlemad juhtmed küljest võetud
Käigukast on puhas mehaanika - seal pole mingit andurit. Jalaandur kontrollib ainult starteri ahelat.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
Vaata kas käiguvahetu heebel tuleb tagasi oma asendisse. Proovi varbaga natu ise tòsta ja siis uuesti alla.
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
stev666 kirjutas:Vaata kas käiguvahetu heebel tuleb tagasi oma asendisse. Proovi varbaga natu ise tòsta ja siis uuesti alla.
Tänud , sedamoodi toimetades hakkas asi täitsa toimima.
Aga muidu jätkuvalt muutusteta, kõik töötab, vahepeal vaid kütet sisse kallanud ja pesnud. Vahetatud sai suunatule relee. Treffi puhul on plaanis üks suurem pesupäev teha vahade jms keemiaga.
-
- Postitusi: 998
- Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
- Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 25 korda
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
silwester kirjutas:stev666 kirjutas:Vaata kas käiguvahetu heebel tuleb tagasi oma asendisse. Proovi varbaga natu ise tòsta ja siis uuesti alla.
Tänud , sedamoodi toimetades hakkas asi täitsa toimima.
Aga muidu jätkuvalt muutusteta, kõik töötab, vahepeal vaid kütet sisse kallanud ja pesnud. Vahetatud sai suunatule relee. Treffi puhul on plaanis üks suurem pesupäev teha vahade jms keemiaga.
Seega tahab määrimist. Ja kui on hoovaga, vaata et ei lähe vastu raami- mootorit
Re: Kawa KLE 500 '94- silwester
stev666 kirjutas:silwester kirjutas:stev666 kirjutas:Vaata kas käiguvahetu heebel tuleb tagasi oma asendisse. Proovi varbaga natu ise tòsta ja siis uuesti alla.
Tänud , sedamoodi toimetades hakkas asi täitsa toimima.
Aga muidu jätkuvalt muutusteta, kõik töötab, vahepeal vaid kütet sisse kallanud ja pesnud. Vahetatud sai suunatule relee. Treffi puhul on plaanis üks suurem pesupäev teha vahade jms keemiaga.
Seega tahab määrimist. Ja kui on hoovaga, vaata et ei lähe vastu raami- mootorit
Tänud suured veelkord , seda hoova liikumist sai jälgitud ja vastu raami, mootorit ei käinud. Määret aga ei osanud seal küll kusagile lisada, samas väga ei süvenenud ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.