Honda Transalp 1992 ranel
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7415
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1993 korda
- Tänatud: 588 korda
Re: Honda Transalp 1992 ranel
Silindris on ainult üks osa mille peal kolvirõngad liiguvad.Kui see on juba selgelt silmaga eristatav muust osast siis oleks mõtet pead vaevata hoonimisega või siis tegelikult puurimise ja hoonimisega.Puurimist ilma hoonimiseta ei tehtagi minu arust,sest see oleks pool tööd.Uute rõngastega puurimata silindris on võimalik algul kergelt suurem õlikadu ja seletatav on see sellega,et silinder kulub alati ellipsisse kolvi sõrmega risti suunas.Pannes uued rõngad võib see silmaga hoomamatu ellips juba tekkinud olla ja siis läheb natuke aega,et need rõngad ka selle kuju enadele sisse töötavad.Alati on tulemus parem ja sisse töötamine kiirem,kui ka uued kolvid panna.Kuidas need hoonimise jooned jooksevad,siis sel pole minu arust küll mingit vahet.Kolvirõngas seda vahet ei tee,kas joon on mingi x nurga all või on üldse ühtlaselt sile siidjas matt pind.Need jooned tekivad erinevatest töövahenditest erinevalt,aga vahet sel pole.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.