Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 314
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 15 Jaan 2018, 19:01

Nädalavahetusel tõstsin korra paagi uuesti peale ja lasin ratta soojaks ning mõõtsin ära kompressioonid. Mõlemad silindrid ~11,5 bar. Vähemalt see on aktsepteeritav.
Ütlasi võtsin lahti sidurikaane.
IMG_20180113_211300.jpg
Momendil polnud õiget tööriista käepärast, et korv lahti võtta aga käega katsutavat lõtku ei olnud ja siduriketaste asendi järgi võib järeldada, et see on varasemalt lahti võetud. See, kas ka mingi modifikatsioon on tehtud selgub hiljem kui saab edasi lammutada.

Hetkel veel tulede mittepõlemisele jaole ei saanud. Kui kaitsmekarbis õigesse kohta voolu peale ühendasin siis sain laternad põlema. Selgus, et rattal on endiselt ees UK tuli millega meitemail liigelda ei tohi.

Mootorist eespool asuvate pistikute klemmid olid kõik korrudeerunud ja sitakihi alt tuli välja ka päris korralikult söövitunud mootoriosad. Korrosiooni kahjustusi on omajagu.
cor.jpg
IMG_20180113_202704.jpg
Laenasin endoskoopi ja heitsin pilgu paagi siseküljele mõlgi kohal - korralikult roostes.

Üldse tuli nähtavale igasugu pornograafiat.

Eeldan, et alljärgneval pildil ära murdunud korpuse tükk ei oma suuremas plaanis tähtsust? St selle pärast ei peaks muretsema või sinna midagi aretama hakkama?
IMG_20180114_210032.jpg
Hammakateks ees JT 17 hammast ja taga 41.

Hetkese seis.
IMG_20180114_194344.jpg
Nüüd vaja sebida kuskilt originaal või analoog võti, et mootor maha saada ja midagi katkise mootorikinnitusega ette võtta.
Pilt


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”