Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 315
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 11 Veebr 2018, 01:24

Tänud Kibu! Võtsin täna asja ette:

Pilt

Veidi pusimist ja sain paagiluku süüteluku võtmega avama. Kiivrilukusti sain ka lahti aga seda ei hakanud modima kuna unustasin ära, et iste käib ka lukku ja see mehhanism istub hetkel garaaži all. Kui saan tolle luku ka lahti siis tõstan muugid ringi ja vaatan mida viilida vaja.

Staatori kaane võtsin maha. Viimane paistis täitsa ok.

Pilt

Kolm mähist olid natuke väsinuma välimusega aga ei midagi hullu (vist?)

Pilt

Magnetid olid ka kõik omal kohal:

Pilt

Pilt

Välisma foorumitest teati rääkida, et alla 2004 aasta mudeleid see väga ei puudutagi aga targem järgi vaadata.

Kui kaan juba maas on siis võiks ehk magnetite vahele nö JB weldi teha? Kahekomponentse epoga mõned saarekesed, et ei oleks võimalik ka parema tahtmise juures liikuma hakata. Aga kas seda peaks metalli või alumiiniumi osakestega liimiga tegema?

Küljejala anduri kaablil peaks olema vist olema mingi kummilutt mis peaks staatori kaane ja mootori vahel olema, et vältida läbikulumist?

Pilt

Seda seal igatahes ei olnud ja kablite isolatsioonid olid juba läbi hõõrutud. Termokahanevaga sai olukorda parandatud.

Pilt

Mille kuradiga need metallpinnad puhtaks saab mis originaaltihendi määrdega koos on? Olen kraapinud plastkaardiga, hõõrunud kaltsuga, paberiga, pesnud break cleaneriga ja uuesti eelnevaid etappe korranud aga haljaks ei saa. Mingi kiht jääb ikka alles.


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”