Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 316
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000
Asukoht: Tartu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez » 18 Mai 2018, 20:33

Piipz :bsmile: Suuremad asjad tulid vist 10 päeva.

Ega peale survivalil käiku ei olegi sõita saanud. Esipidureid lähemalt uurides selgus, et mõlemal pool alumine kolb ei tahtud väga liikuda. Parem poolse oma oli täiesti kinni. 300+800km tagasi "vahetatud" klotsid ka otsakorral (ma loll vaatasin ostu hetkel ainult tagumisi ja kuna kinnitati, et 300 tagasi vahetatud siis esimesi ei kontrollinud :wack: )

Anyways, survivalil esiratast plokki ei õnnestunud pidurada ning kuna jõulisemal pidurdamisel tekkis kerge vibra siis kiskusin supportid alt ja võtsin algosadeks.

Kolbide esimesed, nö tolmutihendid puudusid:
s.jpg
Peale pikka leotamist ja harjamist brake cleaneriga pidin alla vanduma. Tihendite sooned olid mingit kivistunud ollust täis ja mina neid puhtaks ei saanud.
sooned.jpg
Kuna olud kitsad ja millegi teravama tööriistaga kui hambaari ei tahtnud soontele läheneda siis uputasin kõik metallist osad paariks päevaks äädika vanni.

Päris ulme mis peale pesu ämbri põhja jäi aga olukord paranes märgatavalt.
pesu.jpg
Osasid kolbe oli vist haamriga tagasi pesadesse tambitud, sälgud sees ja välja kakutud vist näpitsatega. Ka tööpiirkonnas esines täkkeid ja kulumisjälgi. Pestud kolvid:
kolvid.jpg
Kuna soov oli tagapiduri pedaali ka alla poole saada siis otsustasin tagumise silindri küljest võtta, et reguleerimisvarrast veidi lühemaks teha. Rahu ei andud ka vaid paari millimeetrine varda käik. Endal varasem kokkupuude selliste asjadega puudub ja arvasin, et nii jäigaks on see reguleeritud.

Tundub, et mitte. Keegi varasemalt üritanud silindrit edutult kätte saada, sisekuuskandid maha keeratud.

Veidi relakat, meislit, haamrit, suurt miinus kruvikat ja narret.
poldid.jpg
Pool tundi pusimist aga kätte ta raipe sain. Siin ka põhjus miks nii vähe varras liikus:
tp1.jpg
tp2.jpg
Tunnike piduriõliga leotamist, kraapimist ja mõlemast otsast töötlemist ning sain kolvi kätte:
tpskolv.jpg
Kuna uuel nädalal plaanis 3000+ km sõit mägedesse siis said ette tellitud uued klotsid, kolvid ja tihendid ning tagumise pidurisilindri remondikomplekt. Ehk saab ratta nüüd ka paremini pidurdama.

Kahjuks see nädal asjad kohale ei jõudnud. Loodetavasti uue nädala algul saan kätte ja jõuan ikka enne reisi pidurid külge keerata.

Katkisest lambdast tingitud disko kelladel muutus suht kiiresti häirivaks. Proovisin esialgu takisteid vahele millega õnnestus aju ära petta ja veakood ning vilkuvad tuled kelladelt ära kaotada kuid ei teadnud mis väärtusi erinevad takistid ajule näitama hakkavad (mis oleks õige "suurusega" takisti) ning kui lahjaks või rikkaks segu keerab. Itaaliast õnnestus leida kasutatud lambda andur mis täpselt 4x odavamalt koju toodi kui poest ostes oleks saanud (182/4). Nüüd disko kadunud ja saan ka hodomeetri näite swappida.

Elektriga jõudsin ka veidi tegeleda. Kaitsmekarbile sai jalad ehitatud ning 2x sigaretisüütaja selle alla istutatud. Nüüd pääseb mugavalt juhtmetega majandama, ilma, et panipaiga servad segama jääks.
pc8.jpg
pc8_.jpg
Kaitsmekarbi juures vaja veel juhtmed mõõtu lõigata ning ära ühendada ning siis võiks ok olla. Kui nüüd nädala algul piduridetailid ka kätte ja alla saaks siis võib ratta hetke seisukorraga rahule jääda.

Kellade peale tahaks küll veel telefoni hoidjat aga see on hilisem ooper, vb jääb talveks.


Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”