LS ehk LiiklusSaag

Kuidas on, kas seisad stoppjoone taga ja ootad kannatlikult rohelist või teed kohe pöörde paremale?

Ootan stoppjooone taga, sest foor keelab (MA versioon)
17
44%
Pööran paremale, sest ristmik on reguleerimata (Sirki versioon)
15
38%
Seadust kannatab alati natuke mulle sobivas suunas painutada
7
18%
 
Hääli kokku: 39
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4562
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 210 korda

Re: LS ehk LiiklusSaag

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 16 Jaan 2019, 09:41

Madlobster kirjutas:
16 Jaan 2019, 09:35
Maaks kirjutas:
16 Jaan 2019, 09:30
Keeleliselt on asi suht lihtne (minu arvates) - punane tuli KÄSIB seisma jääda stoppjoone või stoppmärgi ees. Kui juht sooritab nüüd pöörde vasakule või paremale (üle joone/ märgist mööda), siis ta ei sõida küll sellele reguleeritavale ülekäigurajale, aga eirab käsku jääda seisma.
"§35 lõik 10: Kui foorituli või reguleerija märguanne keelab juhil sõita reguleeritavale ülekäigurajale, peab juht seisma jääma stoppjoone või stoppjoonemärgi ees, nende puudumisel ülekäiguraja ees."
See foor keelabki ainult ja ainult sõita ülekäigurajale. Mujale sõita see foor ei keela.
Asja mõte ju ongi,et foor reguleeriks ka kõrvalteelt tulevat liiklust. Seadust tõlgendatakse alati seaduselooja tahtest lähtuvalt(kohtu praktika) ja antud juhul on see tahe saada autod seisma punase tule ajaks enne kõrvalteele pööret. Foor keelab stoppjoone ületamise punase tulega ja ei enamat ega vähemat.


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”