Sidesüsteemid mootorrattal
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
- Tsikkel: BMW R12100GS
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?
-
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Mugavaim ja parim seade, mida kasutanud olen. DMC režiim on väga mugav, eriti muusika kuulamine ja vestlemine samal ajal, mitte ei pea eri režiime lülitama. Ka igasugused paaritumis ja ühendusprobleemid on ajalugu. Häälkäsklusi proovisin kasutada, kuid 50 % kordadest ei saanud masin minust aru. Võib olla minu viga, üldiselt neist puudust ka ei tunne.
Helikvaliteet ja mürasummutus on väga head, telefoniga rääkides ei saanud keegi reeglina arugi, et motikaga sõidan. Helivaljudus vägagi piisav.
DMC režiimis levi piisav, kuid minu arvates mitte siiski nii hea, kui G4 ja G9. Minu arvates, mida uuem seade, seda kehvem levi. Aastaid sõitnud G4-ga, sellega saavutatud kaugusi pole ma uuemate seadmetega saavutanud.
Aku kestvus on hea - peale 10 h pidevat kasutust hakkab märku andma, et aku tühjeneb, saab veel vähemalt tunnikese kasutada.
Bluetooth leviga telefoni probleeme polnud. Telefon jope rinnataskus.
Ka nuppude selguse ja mugavuse üle ma ei kurda, sain hakkama õhukese ja paksu kindaga.
Siiski:
Paljukiidetud DMC funktsioon, et kaod levist ära ja taas levisse tulles ühendab ise tagasi ei tööta alati. Umbes 1/3 kordades matkal see ei toiminud. Sõber jäi maha, levist väljas ja tagasi tulles isegi 10 minutit kõrval sõites, ei saanud temaga ühendust - tuli restart teha. Kusjuures ma ei täheldanud seost levist eemaloleku ajalises pikkuses - vahest oli sõber 15 min levist väljas ja tagasi tulles oli kenasti ühenduses, samas vahest paar minutit eemal olles ja tagasi tulles enam ühendust polnud.
Aga siiski, enamasti see funktsioon töötas ja oli väga mugav.
Muusikat telefonist kuulates on mingi prognoosimatu aja tagant klappides 1-2 sekundi pikkune vaikus (see on regulaarselt 1 - 3 x tunnis). See ei sõltu telefonist ega muusikat mängivast apist, selline asi on ka teistel kasutajatel ning oli ka G9-l. Telefonikõne ajal sellist pausi ei tuvastanud. Ehk keegi Cardo spetsialist oskab kommenteerida?
BT ja DMC koos kasutamine pani vanduma. 3 Backtalk Boldi kenasti koos töötamas, ning ühele Boldile lisasin BT kaudu otsa G9, millel omakorda oli sõber G9-ga otsas. DMC-s olevad seadmed omavahel töötasid kenasti nagu ikka, aga see BT kaudu G9-ga levi ole olematu. Ausalt mingi 50 - 100 m maks ja 40 pealt juba ragises. Kusjuures need G9-d omavahel said suhelda normaalselt kaugelt, nagu nonde seadmetega ikka. Et siis DMC tulekuga on Boldil BT režiimi side levi pea ära kadunud? Kommentaare?
Ühe seadme heli reguleerimise rulllik lakkas töötamast peale 6 h vihmas sõitu (jah laadimisauk oli korrektselt kinni ja uuendused seadmele on tehtud) - saatsin seadme garantiisse. Teised kaks matkal olnud sadet töötasid kenasti.
Kokkuvõtes väga hea seade, eriti kui kaaslased on kõik ka uute seadmetega, väga hea kõne ja heli kvaliteet ning mürasummutus.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Jah, nii on ka minu kogemuses. Side tuleb paremini üles kui vana BT seadmega (st. enamasti toimub kõik taustal ja kasutaja ei pea midagi tegema) aga on olukordi, kus side ei tulegi üles ja sel juhul on vaja restarti (minu kogemused sõitmisel tavaliselt 3-6 inimesega ja nendest tavaliselt DMCs 2-3 seadet ning ülejäänud BT-ga külge haagitud). Jama on rohkem siis, kui toimub mingi tiirutamine, kus grupp tihti laiali laguneb (enduuro näiteks).Erci kirjutas: Siiski:
Paljukiidetud DMC funktsioon, et kaod levist ära ja taas levisse tulles ühendab ise tagasi ei tööta alati. Umbes 1/3 kordades matkal see ei toiminud. Sõber jäi maha, levist väljas ja tagasi tulles isegi 10 minutit kõrval sõites, ei saanud temaga ühendust - tuli restart teha.
Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib kõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).Erci kirjutas: BT ja DMC koos kasutamine pani vanduma. 3 Backtalk Boldi kenasti koos töötamas, ning ühele Boldile lisasin BT kaudu otsa G9, millel omakorda oli sõber G9-ga otsas. DMC-s olevad seadmed omavahel töötasid kenasti nagu ikka, aga see BT kaudu G9-ga levi ole olematu. Ausalt mingi 50 - 100 m maks ja 40 pealt juba ragises. Kusjuures need G9-d omavahel said suhelda normaalselt kaugelt, nagu nonde seadmetega ikka. Et siis DMC tulekuga on Boldil BT režiimi side levi pea ära kadunud? Kommentaare?
Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:
1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Ei ole spetsialist aga kõige lihtsam oleks kustutada kõik BT ühendused mõlemas seadmes ja uuesti paaritada. Mul on olnud olukord, kus autoga ühendumisel ajas Androidi tarkvara uuendus asja vussi ja enne ei saanudki tagasi toimima, kui muudel põhjustel uus telefon tuli osta.arbs kirjutas:Milles võib põhjus olla, kui ühendan telefoni Xperia X Compact Garminiga siis 5 sec päras katkeb koheselt ühendus. Katsetasin ka teise tel siis oli kõik korras.
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?
-
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
morse kirjutas:Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib BTkõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).
Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:
1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.
Tänan
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Erci kirjutas:Mina ühendasin G9 BT kaudu nii nagu Quick Guide õpetas - lülitasin Boldi BT Mode-i ja siis hoidsin A kanali nuppu pikalt all, G9-l samamoodi ja ära nad paaritusidki. Kuidas ma selle Cardo Unitina saan ühendada?morse kirjutas:Minu kommentaar oleks, et kui paaritad G9 packtalki A kanalisse (eeldusel, et tarkvara on uuendatud - vanasti tuli paaritada B kanalisse) ja valid paaritamise eel "Cardo Unit", siis toimib BTkõik väga hästi. Sama nagu vanasti kahe G9 paaritamisel. Lisaks on täiesti toimiv hiljem DMC modes selle G9 karja liitmine. Ainuke soovitus oleks, et kui BT seadmeid on rohkem kui 1, siis võimalusel oleks kindlasti mõistlikum igale Packtalkile Max 1 BT seade külge haakida (tuleb palju loogilisem ja lühem ühenduste kett, mis on kvaliteetsema heliga ja veavabam).
Oleme teinud mõned sõidud, kus A kanalisse oli paaritatud mitteCardo (üks Sena seade). Sel juhul tuli paaritumise eel valida "Non-Cardo unit" ning Sena tuli panna paarituma mobiiliga (siin teemas on öeldud, et hiinakaid saab panna ka tavalise intercom kanaliga paarituma). Igaljuhul - sellisel moel Senaga sõites oli levi täpselt selline kehvapoolne max 200m nagu sa siin kirjeldad, Sena hüppas ülitihti järelt ära - kokkuvõttes on selline kooslus sobilik ainult tagaistujaga või külgkkorvis istujaga suhtlemiseks (Cardo oma videotes ka rõhutab, et sellise ühenduse levi on väike). Aga G9 ühendus on meil alati väga normaalse leviga olnud. Ma pakun kahte asja, mis võib valesti olla:
1. Paaritasite valesti (näiteks valiti kogemata "non Cardo Unit")
2. Võibolla segab see, et ühenduses on kaks G9t reas. Proovige ainult ühega
3. Tarkvara uuendused tegemata ja sealt tuleb mingi jama
4. Oli juhus, kus paaritatud oli nii, et seademed olid liiga mitmesse kanalisse korraga ära paaritatud (mingi varasem paaritus jäi B kanalisse alles). See ei tekitanud levi probleeme vaid ajas asja niimoodi umbe, et ühendus ei tulnud üles ja ei aidanud ka restart. Lahendus oleks kõik BT paaritused kõikidel seadmetel ära kustutada ja otsast alustada.
Tänan
Ma olin väga rahul, et uus ja vana seade omavahel kenalt suhtlevad - ju sa saad enda omad ka ikka toimima.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 07 Nov 2011, 11:55
- Tsikkel: BMW R12100GS
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Tegemist on BMW navigatorVI-ga ja tahab enne ühendamist kiivrikomlektiga siis laseb ka tel taha ühendada!morse kirjutas:Ei ole spetsialist aga kõige lihtsam oleks kustutada kõik BT ühendused mõlemas seadmes ja uuesti paaritada. Mul on olnud olukord, kus autoga ühendumisel ajas Androidi tarkvara uuendus asja vussi ja enne ei saanudki tagasi toimima, kui muudel põhjustel uus telefon tuli osta.arbs kirjutas:Milles võib põhjus olla, kui ühendan telefoni Xperia X Compact Garminiga siis 5 sec päras katkeb koheselt ühendus. Katsetasin ka teise tel siis oli kõik korras.
Saan aru, et viga telefonis, kas annab midagi teha või vaja uut telefoni?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6365
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 845 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 143
- Liitunud: 03 Dets 2012, 10:05
- Tsikkel: GSF1250SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Vast jäävad varju. ADVriderit lugedes jääb mulje (vähemalt minul), et momendil senaga on rohkem probleeme. Samas ei tasu unustada ka seda, et kõik seadmed on piisavalt nõmeda kasutamisega, et intuitiivsusest jäävad asjad kaugele.Macintosh kirjutas:See kuulub ilmselt rumalate küsimuste valda aga ... kas Cardoga ongi pidevalt niiplaju probleeme kui siit teemast paistab? Kui võrrelda, siis Sena omanikud ei võta pea kunagi siin sõna. Või müüakse Cardot megakoguses enam ja Sena ning tema probleemid lihtsalt jäävad varju? Või midagi kolmandat?
-
- Postitusi: 822
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Küsimus vist selles, et siin teemas on enamus kirjutajatest kas Cardo või Hiinakaga...Macintosh kirjutas:See kuulub ilmselt rumalate küsimuste valda aga ... kas Cardoga ongi pidevalt niiplaju probleeme kui siit teemast paistab? Kui võrrelda, siis Sena omanikud ei võta pea kunagi siin sõna. Või müüakse Cardot megakoguses enam ja Sena ning tema probleemid lihtsalt jäävad varju? Või midagi kolmandat?
Ühtlasi on võibolla ka nii, et Eesti Cardokasutajad panevad neid seadmeid keerulisematesse olukordadesse, kui Senakasutajad (suured grupid, kus mitmete generatsioonide ja tootjate seadmed läbisegi). Ma näiteks ei tunne Eestis ühtegi gruppi inimesi, kes Senaga sõidaks - üksi/kaksi sõitnud kasutajaid on ikka kohatud.
Minu ainuke kogemus Senaga oli muidu positiivne. Toimis nii nagu eeldatud. Aga ma pole neid Mesh variandiga mudeleid proovinud.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6365
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 845 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
https://www.sena.com/motorcycles-powers ... s-catagory
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5725
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal

ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
https://www.cardosystems.com/jbl/
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5725
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Ain kirjutas: ↑06 Mär 2019, 12:30Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/



ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
- Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Endal on Sena S20.
Ta pole enne seljakott olnud, nii et väga suurt summat ei raatsi raisata - äkki ei meeldigi seljakotil seljakott olla

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5725
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kõige soodsam on osta kaks hiinakat ja Sena riiulisse ootele tõsta

ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 878
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 26 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Tekkis korra sama huvi - endal Sena SMH10 - kas mõni hiinakas ei ühendu Sena'ga enam-vähem normaalselt, kui eesmärgiks vaid side 2 kiivri vahel.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 940
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 29 korda
- Kontakt:
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
https://www.byeaos.com/products/slimbuds-black-gold
praegu hind juba inimlikum
Võiks öelda et kasutusmugavus on üllatavalt hea, komplektis olevad vahust otsikud summutavad muud müra hästi (nagu kõrvatropid, sarnasest materjalist) ja istuvad isegi minu väiksesse kõrva ilma et kuskilt pigistama hakkaks.
Disain üldiselt hea, näiteks kui fullface kiivrit pähe sikutada, siis igasugused teised klapid kippusid kaasa tulema kõrvast välja, isegi maskiga, siis need jäävad paika kuna kõrvast välja ulatuvat osa praktiliselt pole, ja mikrofon tõesti töötab ka suurematel kiirustel,
Tootja poolne suhtlusäpp muidugi on alles lapsekingades, igatahes eesti levialas ja androidi peal ei suutnud üle paari minuti ühendust püsti hoida. eks ole näha kas uuendatakse või mitte.
See hooaeg teisi VOIP äppe ehk proovima.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Mis hinnaklassi täpsemalt odavama all silmas pead?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
- Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 28 Apr 2017, 23:45
- Tsikkel: Suzuki SV1000 2005
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Max 100 eurot.
Ise vaatasin Midland BTGO-d, mis 99 eurot.
Aga ei tea, kui hea S20-ne ja BTGO vaheline ühendus on.
-
- Postitusi: 705
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Ilmselt saab neid klappe siis niisama eraldi ka tellida, et vanema seadmega 3.5mm kaudu ühendada? Mis need eraldi maksavad Ain?Ain kirjutas: ↑06 Mär 2019, 12:30Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/
-
- Postitusi: 710
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 86 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Hetkel veel info puudub. Üldiselt kasutatakse jah 3,5mm pesa.Erci kirjutas: ↑09 Mär 2019, 12:57Ilmselt saab neid klappe siis niisama eraldi ka tellida, et vanema seadmega 3.5mm kaudu ühendada? Mis need eraldi maksavad Ain?Ain kirjutas: ↑06 Mär 2019, 12:30Cardo sidesüsteemide kohta kevadeks siis selline info, et uus Packtalk Bold, Slim ja veel mõni 2019 mudel tuleb JBL klappidega. Ni, et sound peaks minema väga heaks. Uuendusega muidugi kaasneb ka hinnatõus... Kahene Packtalk Duo soovituslik letihind hakkab olema 599€
https://www.cardosystems.com/jbl/
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
https://m.aliexpress.com/item/327060247 ... st=ae803_5
Kaks seaded saab samaaegselt rääkida, aga mis saab kolmandast?
-
- Postitusi: 194
- Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
- Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kahega on proovitud. Töötab. Mitte liiga hästi aga töötab.
Klapid on BT-S2 seadmel paras rämps.
T-COM (üks teine hiinakas, töötab ilusti koos BT-S2 seadmega) seadmetel on kindlasti võimalik 3-way paaritamine teha. See on päris ebamugav. Peab kõigi seadmetega kaks paaritamist läbi tegema. Ühendus on korraga ainult kahe vahel. Mingi nupu või nuppude kombinatsiooniga saad ümber lülitada kolmanda peale. Aga ka sellega pole seda kunagi proovinud.
T-COM klapid on paremad. Pistik on sama mis BT-S2 aga ei ole ühilduvad. Võimalik on T-COM klapid juhtme otsast lahti joota ja BT-S2 juhtme külge joota. Mina tegin nii. Sai parem.
Ostsin omale vastu talve veel ühe hiinaka, Lexin B4FM.
Võtsin ainult ühe proovimiseks (mitte paari), sest mind huvitav ainult BT ühendus telefoniga ja et see töötaks hästi, kuna 95% kasutusest on just see. Packtalk Bold sedmega töötas telefon+BT vähemalt minul tõsiselt halvasti võrreldes hiinakatega. Tekkiski mõte, et äkki see hiinakas on veidi uuem ja parem.
Tavaliselt kellegagi koos ei sõida ja intercom funktsionaalsust ei kasuta.
Kui ilmad nii palju heaks lähevad, et saan hoovist välja nii, et rattaga pikali ei kuku, saan kommenteerida, kuidas Lexin B4FM reaalses kasutuses on. Hetkel pole veel ühegi kiivri sisse seda pannud.
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Kuigi bluetoothiga telefoniga rääkida sain ka üle kiirusepiiranguta väga ilusti(120) spido järgi ehk siis gpsi järgi vähem

Bt-s2 ja bt-s3ga on just see klappide pistik mis ühendab seadmesse hakkab loksuma ja pahatihti töötab enamasti emb kumb kõrvaklapp.
Ühendamine on ka nende bt-s2 ja bt-s3ga et igakord pead natuke jamama et connectionit saada.
Järgmiseks võtan mingi odavama otsa sena või cardo millega paaris sõita. tahaks ka üle 90ne suhelda
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5725
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1273 korda
- Tänatud: 285 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
kriz123 kirjutas: ↑10 Mär 2019, 17:57Ostsin ka alguseks bt-s2 ja siis kasutasin seda, paaris sõita on täitsa okei kuni kiiruseni 80km/h, üle selle hakkas rõvedalt hakkima ja midagi aru ei saa.
Kuigi bluetoothiga telefoniga rääkida sain ka üle kiirusepiiranguta väga ilusti(120) spido järgi ehk siis gpsi järgi vähem, nii et kuulsin vastaspoolt ja tema kuulis mind.
Bt-s2 ja bt-s3ga on just see klappide pistik mis ühendab seadmesse hakkab loksuma ja pahatihti töötab enamasti emb kumb kõrvaklapp.
Ühendamine on ka nende bt-s2 ja bt-s3ga et igakord pead natuke jamama et connectionit saada.
Järgmiseks võtan mingi odavama otsa sena või cardo millega paaris sõita. tahaks ka üle 90ne suhelda
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
Re: Sidesüsteemid mootorrattal
Mul on hiinakas nimega M1-S. Veidi juttu selle kohta siin: viewtopic.php?f=11&t=4546&p=807082#p807082RaidoR kirjutas: ↑10 Mär 2019, 08:00On keegi kokku puutunud, kas selle seadmega saab ühendada ka kolm seadet?
https://m.aliexpress.com/item/327060247 ... st=ae803_5
Kaks seaded saab samaaegselt rääkida, aga mis saab kolmandast?