K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded


Teema algataja
skümme
Postitusi: 20
Liitunud: 03 Juun 2018, 03:24
Tsikkel: TDM850
Tänanud: 15 korda

K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas skümme » 21 Mär 2019, 15:15

Otsin K60 Scout tagarehvile alternatiivi, millel poleks rehvi keskel seda katkematut riba. Oluline on hea pidamine märjal asfaldil ja kruusa-metsateede võimekus. 50/50 kuni 75/25 asfalt/muu. Ees juba on "kalasabakärn".
15/70/17 TDM850
Palun soovitusi.

Pilt


Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2087
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 162 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ranel » 21 Mär 2019, 15:37

Mitas E07+ on uuem versioon E07-st. Hiljuti välja tulnud rehv, kuid siiamaani loetud reviewed on kiitvad olnud. Ise aga proovinud pole.
Pilt
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 236
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänatud: 26 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas henri » 21 Mär 2019, 16:42

Tere! Ma panen kohe 690 SMC-le selle E-07plus rehvi alla. Mulle sai ka määravaks, et poleks keskel katkematut riba aga samas ei oleks väga kärn. Postitatud pildi peal on kollase triibuga, ehk Dakar versioon. Sellel on rohkem kihte ja tugevamad küljed aga monteerimine pidi tõeline peavalu olema (eriti tee peal) ja arvatavasti on hulga raskem ka, seega võtsin ilma kollase triibuta ehk tavaversiooni samast rehvist. Annan teada kui ära katsetan.
Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 848
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas retro » 21 Mär 2019, 17:02

Karoo 3 - täitsa võrreldav pidamine Tourance’ga märjal. Kestab küll ilmselt K60-st vähem.
Kasutaja avatar

iSlanderEST
Postitusi: 225
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L (Tank)
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 17 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas iSlanderEST » 21 Mär 2019, 17:42

Märjal Anakee Wild, kestab vähe, aga pidamine on kindlasti parem kui Mitasel või K60.
Mitase tavaversiooni proovisin, meeldis, aga anakee parem. Samas mitas mõistlikum, kui pikad vahemaad. Karoo 3... pidamine kehvem kui Anakeel, hind sama. Karoo 3ga veel seda, et märjal murul ja soontes ta otsib teed koguaeg ja külgpidamist sisuliset pole. Sõitsin 2017 sügisel TETi sellega ja enam Karoo 3 alla ei pane...

Sel suvel läheb ette Anakee Wild ja taha Mitas E07+ Dakar
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8198
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Piipz » 21 Mär 2019, 18:31

ei ole mina veel universaalsemat rehvi, kui K60 näinud. pidamine versus kulumine. ootan huviga. see e07 ilma plussita küll kriitikat ei kannata. väga libe oli märja asfaldiga
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 493
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Enduro "May"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 249 korda
Tänatud: 53 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto » 21 Mär 2019, 19:41

Mul on ka eelmise hooaja algusest Anakee Wild all olnud ja pidamine on tõesti väga-väga hea. Isegi praeguse külma ja märjaga. Vastupidamine aga suht kehva. Mis on ka arusaadav. Mina valisingi selle rehvi, kuna matkan vähe, aga hea pidamine on minu jaoks kõige olulisem.
Kasutaja avatar

Stinger
Postitusi: 138
Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
Tsikkel: Honda CB500X
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 38 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Stinger » 21 Mär 2019, 20:32

Vana e07-t peale ühte korda enam tagasi ei ole ostnud just pidamise pärast märjal asfaldil. Olen viimasel kolmel rattal Heidenau k60t kasutanud ja väga rahul. Vaatasin seda keskmist triipu just kui positiivset asjaolu asfaldisõidul rehvi kulumise seisukohast. Siin mitmed maininud et pidevat joont ei tohiks keskel olla, aga miks?
Honda CB500X 2018a Rallyraid L2.
Honda Dominator Nx650 1994a. - igavene projekt
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002a. - 2 hooaega
Honda Transalp XL650V 2001a. - 7 hooaega
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 927
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 23 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas stev666 » 21 Mär 2019, 20:37

retro kirjutas:
21 Mär 2019, 17:02
Karoo 3 - täitsa võrreldav pidamine Tourance’ga märjal. Kestab küll ilmselt K60-st vähem.
Ise jäin karoo 3 väga rahule...
Ainus miinus läbi sõit...umbes 3000km
dr800 2x
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 2087
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 162 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas ranel » 21 Mär 2019, 20:41

Eks see ikka sellepärast, et vihmaga ka pidamist oleks.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 6132
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 788 korda
Tänatud: 655 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 21 Mär 2019, 20:59

Stinger kirjutas:
21 Mär 2019, 20:32
Siin mitmed maininud et pidevat joont ei tohiks keskel olla, aga miks?
Asfaldilt maas märjal savisel-mudasel pinnasel pakib muster muda täis ja siis on sama nadi pidamisega, kui suvaline tänavarehv.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

bronec
Postitusi: 22
Liitunud: 09 Mär 2009, 21:27
Tsikkel: 200EXC, R1200GS
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas bronec » 21 Mär 2019, 21:30

Ise panin eelmine suvi selle E07+ alla. Enne seda päris mitu "tavalist" E07 läbi sõitnud. Peale Rumeenia trippi on veel mustrit korralikult alles. Kuusal, metsas ja mägedes on mõnus sõita aga uuel märjal asfaldil ikka libe. Odav ja suhteliselt universaalne rehv.
Rattaks 1200GS.

Erci
Postitusi: 656
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 17 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Erci » 22 Mär 2019, 11:05

Ma olen sõitnud mitmeid nii K60 kui ka e07 ja ühe e07+ ka lõpuni. Pole ühegagi taguots driftima läinud, vihmaga ma sõidan muidugi rahulikumalt ka. Seega mu valik on hinna ja vastupidsvuse suhtes e07+.
Kas kõik, kes ütlevad siin et vihmaga libe on e07, on saanud kuskil kukkumise osaks või tagumise otsa alt ära? Või netist lugenud ja uskuma jäänud?
___________________________
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 60
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas xin » 22 Mär 2019, 11:35

E07 ainuke hea asi on tema kulumine. See raibe lihtsalt ei kulunud ära. Tänu kõvale segule on ta väga libe. Tuleb kohe mitu juhtumit meelde kus asfaldil masina peaaegu pikali oleks pannud. Kruusal pole ka pidamist. Ratta peab ikka väga külje peale kallutama, et nagad pidama hakkaksid.
K60 on märksa pehmema seguga ja kõva pinnase peal on pidamine päris OK. Pehme pinnase peal sama libe kui E07. Keskmine triip rikub mõnu ära. K60 on ka külje klotsid kuidagi väiksema vahega ja tõmbab muda suhteliselt kiirelt täis. Olen ka mediteerinud teemal, et lõikaks K60 kesktriibule vahesi juurde, kuid pole selleni veel jõudnud.
Aga miks mitte võtta TKC80 või kui rohkem kõva pinnase peal sõidad, siis TKC70.Või isegi pirelli scorpion rally str.
Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 848
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 22 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas retro » 22 Mär 2019, 14:48

stev666 kirjutas:
21 Mär 2019, 20:37
Ise jäin karoo 3 väga rahule...
Ainus miinus läbi sõit...umbes 3000km
karoo 2 oli jah selline, karoo 3-ga saab ka rohkem - tegime euroopa tripi 5000+ km ja mõlemal rattal (twin ja gessu) oli koju jõudes veel tublisti mustrit järgi.

Ise plaanin Tourance lõpuni kulumisel seda proovida - https://www.metzeler.com/en-ww/products ... roo-street
See Avon on ka huvitav - https://www.avontyres.com/de-de/reifen- ... motorcycle - aga need mõlemad pigem 70/30 kui 50/50 :)
Võta pehme seguga rehv - saad ühel hooajal mitut eri tagarehvi proovida :)
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 22 Mär 2019, 16:05

Kui rehv ise on väga hea ja see keskmine joon segab,siis selle saab ju ka lahti lõigata. Pidamine asfaldil sellega mingil määral väheneb,aga maastikul siis vastavalt suureneb. Seda saab rehvi lõikajaga ju teha või lasta teha. Ma kavatsen kevadel oma rattal ka natuke rehve lõikamisega tuunida.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2223
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 108 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas StreetMoto » 22 Mär 2019, 20:14

Kui teemaalgataja ikka tõsimeeli 50:50 eeldab, siis K60 alternetiiviks on Michelin Anakee Wild ja kuna see ikkagi nii heaks müügiartikliks osutus, siis Bridgestone tuli sel aastal järgi ning AX41 võiks ka olla alternatiiv. Tõsiküll, neid Bridzukaid saab alles alates mai keskpaigast meitemaal kätte. Mõlema viimatimainitu miinuseks on nigel läbisõidunumber, seetõttu ka Heidenau tehas selle mustri keskosa suurematel mõõtudel kokku tõmmata otsustas.

Peab lihtsalt valima, kas fun või adventure. Kuldne kesktee on Mitase E07, mida võiks nimetada "fun adventure" ehk märjaga pidamises ei saa kunagi kindel olla aga reisi venitad nendega alati lõpuni :-)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Rasmusk
Postitusi: 169
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Rasmusk » 22 Mär 2019, 21:01

Ma ei sõida küll igal hooajal palju (mingi 10-20K), aga minu tagasihoidlik arvamus on järgmine:

Mitas E07 on selline odavama otsa rehv, mis oma tugevale segule sobib väga hästi kuivadesse ja vajadusel ka raskematesse maastikutingimustesse. Märjaga väga libe. Eestisse minu hinnangul oma halva märja ilma omaduste tõttu üldse ei sobi.
TKC-70. Totaalne pettumus. Ilgelt haibiti üles, kuid üks väga hea ja universaalne rehv. Tegelikkus oli teine. Esirehv oli täielik katastroof. Ujus, kehva pidamine, ebastabiilne, ebamäärane. Tagarehv kestis küll hästi (17K), aga ikkagi pigem kehvapoolne.
K-60 Scout - väga hea rehv. Sõitsin just ühe jooksu läbi ja plaanin uuele rattale uuesti sama valiku teha. Meeldib väga universaalsus (50/50). samas tagaregvu täidetud keskosa on on hea pikematel matkasõitudel. Küljel olev muster tagab normaalse pidamise nii kruusal kui ka mõnevõrra raskemal maastikul. Mammutiga olen muda ja metsa lammutanud küll veitsa. Ainukene väga harjumatu asi K60-ne puhul oli see, et ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse. Justkui nagu vajuks alt ära ja alguses tundub väga ebameeldiv ja kummaline. Kui aga ära harjuda, siis on igati ok.

Ülejäänud rehvikogemused on tänavarehvide valdkonas. Ennast on senini kõige paremini õigustanud Michelin PilotRoad5. Väga hea vihmapidavusega.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8198
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: DL1000 V-Strom
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 97 korda
Tänatud: 203 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Piipz » 22 Mär 2019, 21:26

Seda vajumistunnet tuleb rohkem kuludes, ratas läheb kandiliseks ja siis ta hüppab ühelt klotsilt teisele liiga järsult. Vähemalt mul on selline mulje jäänud.
Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Rasmusk
Postitusi: 169
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 15 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Rasmusk » 22 Mär 2019, 21:37

Piipz kirjutas:
22 Mär 2019, 21:26
Seda vajumistunnet tuleb rohkem kuludes, ratas läheb kandiliseks ja siis ta hüppab ühelt klotsilt teisele liiga järsult. Vähemalt mul on selline mulje jäänud.
Mul oli kohe olemas. Põhjus ilmselgelt ka selles, et küljel olev muster on "suur" ja robustne. Samas kui algus oli hirmutav, siis reaalsus oli see, et ratas ei läinud ikkagi alt ära ja rehv hoidis kenasti.

will111
Postitusi: 3372
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 218 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas will111 » 22 Mär 2019, 21:50

"ratas läheb selle rehviga kuidagi väga lihtsalt kaldesse" eks see tulene ilmselt rehvi profiilist (kujust) ning palju sõltub ka sees olevast rõhust. lisaks veel velje laius mõjutab, siis seda, et ühe ratta võib täpselt sama rehv tunduda hoopis ühtmoodi ja teise all teistmoodi
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 22 Mär 2019, 22:07

Mul on taga Anakee 2 ja ees Dunlop Arrowmax millele on lisa klotse külgedele lõigatud,sest 18" esirehvi ei tehta.Kruus-asfalt on küll mõlemad väga head sõita. Muda pole proovinud ega pole plaanis ka,kuid ilmselt saaks metsas sõita vabalt. Anakee 2 on tegelikult maanteel nagu iga teine asfaldi touring rehv ja minnes kruusale oleks nagu ka sinna loodud. Polegi siiani oma esirattale õiget rehvi leidnud. TT rehve on,aga ei viitsi sellega tegeleda,tahaks TL, aga neid peaaegu pole. Kui kellegi rattale Anakee 2 mõõdud tervele jooksule sobivad,siis julgen soovitada. Minu meelest on see igati 50/50 rehv, aga isegi +- 20 üks kõik kummale poolele, on ilmselt ka igati OK.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 531
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 74 korda
Kontakt:

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas randel » 22 Mär 2019, 22:10

Nõustun Neemega, eelmisel hooajal sõitis tagumine Anakee Wild Twini all 6000km ja pidamisega jäin rahule igas olukorras. Esimene Wild on aga porisse liiga libe, selle asemele sai Mitas C17 pandud. Pikemale matkale ja 50/50 oludesse on aga esimene Wild 5+. Kesk-Aasia tripil kestis 17000km ja ei kulunud isegi hambasse nagu enamus nupulisi esirehve, samas oli pidamine kindel kõigis oludes kuhu sattusime.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 1270
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 148 korda
Tänatud: 287 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Jesper » 23 Mär 2019, 00:53

Minuarust on E07 vastupidavus täiesti jabura tasemeni aetud, kärutasin nendega 20+k maha, siis viskas siibrisse ja tõstsin garaažinurka ära. Tagumine on umbes poolepeal ja esimese eest võiks ilmselt isegi paari kümbi jagu raha küsida :D Ehk noh, kui on tõesti ilgelt vaja see pallitiir ühe komplektiga ära teha, siis võib ju kaaluda, aga tsiviilsõidukile on see korralik overkill, mis tuleb selgelt igapäevase sõidumugavuse arvelt. Hästi ei kujuta ette, miks see "Dakar" veel olemas on, kas nad reaalselt mõtlevad, et keegi maksab selle 20 tuhande eurose osavõtutasu kalanäoga ära ja siis hakkab seal kõrbes plastmassist tehtud poolasfaldirehviga jaurama?

Teema algataja
skümme
Postitusi: 20
Liitunud: 03 Juun 2018, 03:24
Tsikkel: TDM850
Tänanud: 15 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas skümme » 23 Mär 2019, 09:19

Kõik vastused on väga asjalikud, olite suureks abiks. Aitäh!
Finaali said Anakee Wild ja E07plus. Valisin E07+ uudishimu, suurema klotsi ja hinna pärast.
Peale seda tahan (minu jaoks selle teema võitjat) Anakee Wildi proovida, kuid ilmselt juba teise tsikli all.
Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 85
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Lontrus » 23 Mär 2019, 09:21

Sügisel sai Scorpion Rally str jooks alla. Liiga palju kogemusi pole jõudnud kuhjuda, aga sõidutunne oli kindel vihmaga Tallinna ringtee 110 alal möödasõite tehes kui ka kruusal. Mudas võttis vibama. Aga mudasse ma ei sihi niikuinii, niiet väga rahul.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4866
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1004 korda
Tänatud: 218 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 23 Mär 2019, 09:26

Lontrus kirjutas:
23 Mär 2019, 09:21
Sügisel sai Scorpion Rally str jooks alla. Liiga palju kogemusi pole jõudnud kuhjuda, aga sõidutunne oli kindel vihmaga Tallinna ringtee 110 alal möödasõite tehes kui ka kruusal. Mudas võttis vibama. Aga mudasse ma ei sihi niikuinii, niiet väga rahul.
TDM-le panid need alla? Ette siis 120/70R18?
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Lontrus
Postitusi: 85
Liitunud: 23 Apr 2015, 15:10
Tsikkel: TDM850 '92
Asukoht: Vembutembumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 14 korda

Re: K60 alternatiiv - 50/50 & hea pidamine märjal asfaldil

Lugemata postitus Postitas Lontrus » 23 Mär 2019, 09:41

urmas66 kirjutas:
23 Mär 2019, 09:26

TDM-le panid need alla? Ette siis 120/70R18?
Jah. Kaldesse läheb kergemini kui õige mõõduga, sellega harjus ruttu. Ja Neeme ütles et neil oli kitsama velje tõttu seda raskem ja aeganõudvam vahetada.
Aga muidu saab sõidetud küll, häda pole midagi. Eelmine esirehv oli originaalist hoopis kitsam Pirelli SCORPION MT90 100/90-18



Vasta

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”