Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 654
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: Fazer 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 146 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Sattusin minagi üle pika aja huvitava autojuhiga koos kulgema...
11.06, teisipäev, Tartu-Rakvere trass, kell ca 16 ja peale.
Tulin Tartust äsjasoetatud tsikliga ja nagu ikka, tempo seal 100..105.
Igav tee, udune niiske ilm, liiklust keskmiselt.
Vägevalt ära keerates tekkis taha närviline must XC Volvo, lasin ikka omas tempos ca 105...110kmh.
Mingi hetk tüdines autojuht nii uimasest sõidust ära ja hüppas mööda.
Nagu sellisel puhul tavaks, võtsin viisaka pikivahega sappa, et saan ka mina julgelt tuules ja "kaitsva kilbi varjus turvaliselt" kiiremini edasi.
Edasine sõit kulges 130...150, möödasõidud ka 160kkmh.
Peale Rakket ja enne Maarjat on üks pikem sirge, kerge org, hästi nähtav ja Kohalike miilitsate lemmikkoht, kus kiirust mõõdetakse.
Seal pandi tuima näoga 4st autost korraga mööda, kiirus ikka 150...160.
Sekka ka metsavahel paar hullu pimedat möödasõitu.
Hommikul oli Maarjas "erakas" fööniga põõsas, õhtul lasi Volvomees tuimalt 70ga asulast läbi.
Assamallas läksid meie teed lahku aga- ole siis abi eest tänatud

11.06, teisipäev, Tartu-Rakvere trass, kell ca 16 ja peale.
Tulin Tartust äsjasoetatud tsikliga ja nagu ikka, tempo seal 100..105.
Igav tee, udune niiske ilm, liiklust keskmiselt.
Vägevalt ära keerates tekkis taha närviline must XC Volvo, lasin ikka omas tempos ca 105...110kmh.
Mingi hetk tüdines autojuht nii uimasest sõidust ära ja hüppas mööda.
Nagu sellisel puhul tavaks, võtsin viisaka pikivahega sappa, et saan ka mina julgelt tuules ja "kaitsva kilbi varjus turvaliselt" kiiremini edasi.
Edasine sõit kulges 130...150, möödasõidud ka 160kkmh.
Peale Rakket ja enne Maarjat on üks pikem sirge, kerge org, hästi nähtav ja Kohalike miilitsate lemmikkoht, kus kiirust mõõdetakse.
Seal pandi tuima näoga 4st autost korraga mööda, kiirus ikka 150...160.
Sekka ka metsavahel paar hullu pimedat möödasõitu.
Hommikul oli Maarjas "erakas" fööniga põõsas, õhtul lasi Volvomees tuimalt 70ga asulast läbi.
Assamallas läksid meie teed lahku aga- ole siis abi eest tänatud



-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ei saagi nüüd aru, kes siin hälvik on või pole või mis ?
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Äkki härra vulvas arvas, et kui tsiklimehest julges mööda sõita siis kaherattalise seljas oleva uimpsi au sai nii riivatud, et haakis ennast kohe järgi (no tõenäoliselt tahab nüüd peeglid küljest taguda ja ei tea mis veel) härra põgenes kabuhirmus võttes hullumeelseid riske, et pääseda aga ei, võrrimees koguaeg kuklas. Assamallas siis sai lõpuks seisma (kui hull jälitaja tagant kadus), kusi põlve väristades kaks korda ja võttsi validooli enne kui pedaalivõbin rauges ja edasi sõta sai.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
-
- Postitusi: 60
- Liitunud: 24 Mai 2012, 17:23
- Tsikkel: jawa250 jawa350 honda650
- Tänatud: 3 korda
Re: Hälvik-autojuhid
mis seal arvata XC kiirustas pöösasse fööni taha ja siis õhtul kiiresti naise juurde tagasi 

Re: Hälvik-autojuhid
Tänane debiilikuga kohtumine lenksu taga!
Paldiski mnt. vana BRC kant. Sõidan 50 alas 65-ga. Taga hingab sumpsiaugust Volvo S60, 900BGZ. Vahe ca. 1,5m.
Vaatan üle õla ja vehin käega ,et tõmba nahh.. ja jäta ruumi. Amööb sööstab parema rea kaudu mööda ja kaob paar autot ettepoole.
Nüüd jõudis järgmise tsikli taha ja sõidab samamoodi perses. Õismäe Olerexi foori juures jõuan amööbi autoga kõrvuti. Vehin käega,et mis sa ainurakne mõtled. Aken lastakse alla ja tuleb tsjoo nada? Ütlen,et ära sõida tsiklil nii perses. Sibul vastab,et ta nii sõidabki ja tõmmaku ma kõrvale kui kardan. Armetu amööbi nägu on rusika ulatuses,ent suudan end kontrollida ja foor päästab sibula. Otsustan järgi sõita ja vaadata kus ja kas asja lähemalt arutada saab. Mõne aja pärast ainurakne peatub ja tuleb autost välja asja arutama. Eesti keelt ta ei oska ja polevat vajagi,sest ta on Venemaa kodanik. Tsiklil jaburalt väikese pikivahega taga sõitmist peab normaalseks ja tal olevat kiire ning ta sõidabki nii ja pidurid on korras. Arvamus,et tsiklimees saab haiget kui tema eksib on irrelevantne. Küsimusele kas ta sellise suhtumise pärast tsiklimeestelt kerepeale ei karda saada teatab amööb,et ta on ennegi tappa saanud ja praegugi on käeluu katki.
Minu väite peale,et tavaliselt nii kõvadelgi meestel nagu tema muutub jutt 180" kui esimene pauk sisse tuleb muudab imbetsilli olekut vähe. Amööbsel olendil oli kaasas ka sõber kes tundis tema pärast piinlikust ja teatas,et tal on vastik tema kõrval autos istuda ja et elu maksab talle ise kätte,ärgu ma lolli lööma hakaku:))))
Oi pljääd... andke kannatust!
Paldiski mnt. vana BRC kant. Sõidan 50 alas 65-ga. Taga hingab sumpsiaugust Volvo S60, 900BGZ. Vahe ca. 1,5m.
Vaatan üle õla ja vehin käega ,et tõmba nahh.. ja jäta ruumi. Amööb sööstab parema rea kaudu mööda ja kaob paar autot ettepoole.
Nüüd jõudis järgmise tsikli taha ja sõidab samamoodi perses. Õismäe Olerexi foori juures jõuan amööbi autoga kõrvuti. Vehin käega,et mis sa ainurakne mõtled. Aken lastakse alla ja tuleb tsjoo nada? Ütlen,et ära sõida tsiklil nii perses. Sibul vastab,et ta nii sõidabki ja tõmmaku ma kõrvale kui kardan. Armetu amööbi nägu on rusika ulatuses,ent suudan end kontrollida ja foor päästab sibula. Otsustan järgi sõita ja vaadata kus ja kas asja lähemalt arutada saab. Mõne aja pärast ainurakne peatub ja tuleb autost välja asja arutama. Eesti keelt ta ei oska ja polevat vajagi,sest ta on Venemaa kodanik. Tsiklil jaburalt väikese pikivahega taga sõitmist peab normaalseks ja tal olevat kiire ning ta sõidabki nii ja pidurid on korras. Arvamus,et tsiklimees saab haiget kui tema eksib on irrelevantne. Küsimusele kas ta sellise suhtumise pärast tsiklimeestelt kerepeale ei karda saada teatab amööb,et ta on ennegi tappa saanud ja praegugi on käeluu katki.
Minu väite peale,et tavaliselt nii kõvadelgi meestel nagu tema muutub jutt 180" kui esimene pauk sisse tuleb muudab imbetsilli olekut vähe. Amööbsel olendil oli kaasas ka sõber kes tundis tema pärast piinlikust ja teatas,et tal on vastik tema kõrval autos istuda ja et elu maksab talle ise kätte,ärgu ma lolli lööma hakaku:))))
Oi pljääd... andke kannatust!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1589
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Hälvik-autojuhid
kui auto mahub esimesest reast mööda ja sa tiksusid teises reas, siis oled vales teemas. Ülejäänu osas on sobilik.
-
- Postitusi: 1057
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 59 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Vana teema küll juba, aga seal konkreetses kohas - BRC-st/Cramost linna poole 50 alas, kus tekib vasakul pool üks rida korraks juurde (Tähetornist tulijate kiirendusrada?) ja õige pea tuleb jälle 70 ala, sõidavad aeglased rida vahetamata omas vasakus edasi, kiiremad lähevad paremalt mööda.
-
- Postitusi: 68
- Liitunud: 05 Mär 2017, 22:03
- Tsikkel: Bandit 1200cc
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Hälvik-autojuhid
paremalBlack kirjutas: ↑21 Juul 2019, 23:02Vana teema küll juba, aga seal konkreetses kohas - BRC-st/Cramost linna poole 50 alas, kus tekib vasakul pool üks rida korraks juurde (Tähetornist tulijate kiirendusrada?) ja õige pea tuleb jälle 70 ala, sõidavad aeglased rida vahetamata omas vasakus edasi, kiiremad lähevad paremalt mööda.
-
- Postitusi: 1057
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 59 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ikka, jah.
Sama olukord on Tehnikast Ülemiste poole sõites Espaki'i poole pööravast ristist Järvevanasse/Peterburisse suubumiseni. Mittetõmbleja sõidab seal rahulikult teises reas.
Sama olukord on Tehnikast Ülemiste poole sõites Espaki'i poole pööravast ristist Järvevanasse/Peterburisse suubumiseni. Mittetõmbleja sõidab seal rahulikult teises reas.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 4927
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 987 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Hälvik-autojuhid
No need nö esimesed read on ristmikel selleks,et sealt saaks rohkem autosid ühe fooritsükliga üle ristmiku. Üdiselt seda ei osata kasutada või kasutajaid lausa üritatakse takistada peale ristmikku tagasi reastumast. Mul endal ausalt öeldes pole probleemi,mootorid piisavalt võimsad ja keeran lihtsalt jõuga peale kui keegi tahtlikult takistama hakkab.Aga olen näinud palju kordi,kus see paremalt tulija ära kusetatakse.Samas kui keegi lihtsalt uimab enne foori,siis lähen ikka paremale ja ka hooga mööda. Tänu sellele saab ilmselt veel keegi minu tagant ristmiku selle fooritsükliga ületatud.
Paldiski mnt-Tähetorni ristis pole ainult kiirendus rada pöörajatele vaid seal on kummaski suunas 2 rada juba pikalt enne ja pärast ristmikku.Lisaks veel kiirendus-aeglustus rajad.
Paldiski mnt-Tähetorni ristis pole ainult kiirendus rada pöörajatele vaid seal on kummaski suunas 2 rada juba pikalt enne ja pärast ristmikku.Lisaks veel kiirendus-aeglustus rajad.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
No tavaliselt on üks "kusetaja"
kelle taha siis saab tulla.
Ega mul ka reeglina mootorit on ja rohelise saabudes uimama ei jää ("kusetan"). Aga enamasti saavad kõik paremalt proovijad minu taha reastuda
Paremal olles startides selgub üsna kohe, kes raja lõpuks ees on ja kui on ilmselge punnitamine siis lasen mööda ja tulen taha.
Aga minu arust sobib siia see sinu toodud loll kirikus. Kui ei oska hinnata, arvestada siis sõidadki sinna raja lõppu ja jääd seistes ootama uut punast.

Ega mul ka reeglina mootorit on ja rohelise saabudes uimama ei jää ("kusetan"). Aga enamasti saavad kõik paremalt proovijad minu taha reastuda

Paremal olles startides selgub üsna kohe, kes raja lõpuks ees on ja kui on ilmselge punnitamine siis lasen mööda ja tulen taha.
Aga minu arust sobib siia see sinu toodud loll kirikus. Kui ei oska hinnata, arvestada siis sõidadki sinna raja lõppu ja jääd seistes ootama uut punast.

Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
-
- Postitusi: 1598
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 47 korda
- Tänatud: 46 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Kuumade ilmadega meelitab Männiku karjäär järjest suuremaid rahvamasse liiva peale pekki pruunistama. KOV on korraldanud parkimise aga mugavad inimesed ei viitsi 300-400m parklast läbi männimetsa liivani jalutada ja pargivad tuimalt teeääre täis. Parkla märk on lisatahvliga, juhatab vist 500m kaugusele: https://scontent-hel2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5DDACA09
Isegi siis kui ilm ei ole kuum, näen väga tihti mingeid autosid seal keelualas parkimas, karjääri lõunanurga juures. Pakun, et kettaloopijad. Tallinnas tehakse sulle sellises olukorras (haljasala jne) väga kiirelt trahv ära aga Saku vald miskipärast ei oska/viitsi valestiparkijatelt lihtsat raha kokku korjata. Kuidas muudes omavalitsustes sellega on?
Mulle tundub, et tänu sellele täispargitud teeservale ja autode vahel sebijatele hajub seal mõnel juhil tähelepanu. Tulemused allpool. Ülemisest fotost mõnisada m Saku poole, tagasipööre Tln suunas.
Isegi siis kui ilm ei ole kuum, näen väga tihti mingeid autosid seal keelualas parkimas, karjääri lõunanurga juures. Pakun, et kettaloopijad. Tallinnas tehakse sulle sellises olukorras (haljasala jne) väga kiirelt trahv ära aga Saku vald miskipärast ei oska/viitsi valestiparkijatelt lihtsat raha kokku korjata. Kuidas muudes omavalitsustes sellega on?
Mulle tundub, et tänu sellele täispargitud teeservale ja autode vahel sebijatele hajub seal mõnel juhil tähelepanu. Tulemused allpool. Ülemisest fotost mõnisada m Saku poole, tagasipööre Tln suunas.
Viimati muutis bitter, 01 Aug 2019, 20:30, muudetud 1 kord kokku.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1589
- Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
- Tsikkel: sv1000n
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 96 korda
- Tänatud: 122 korda
Re: Hälvik-autojuhid
siin tuleb siis jah tee projekteerija otsa vaadata juba. Mõnes riigis on kena praktika, et sellised read tehakse ainult vasakule juurde.Black kirjutas: ↑21 Juul 2019, 23:02Vana teema küll juba, aga seal konkreetses kohas - BRC-st/Cramost linna poole 50 alas, kus tekib paremal pool üks rida korraks juurde (Tähetornist tulijate kiirendusrada?) ja õige pea tuleb jälle 70 ala, sõidavad aeglased rida vahetamata omas vasakus edasi, kiiremad lähevad paremalt mööda.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6178
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 777 korda
- Tänatud: 647 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
"Aga te ei tohi siin üldse parkida!" hüüdis mulle kaubikujuht vastuseks, kui ma talt küsisin, et "WTF?!"
(kes aru ei saa, siis kaubik on tsiklist ca 10 cm kaugusel ja küljejala pealt tsiklit enam püsti ei aja.Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 151 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Seal miski märk, mis keelab tsiklil parkida, kuid lubab seda kaubikutel või mis?
Kuidas lahenes siis?
Kuidas lahenes siis?
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
no see peatumise keeld on teiselpool märki (äärekivi ka kollane)
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
-
- Postitusi: 1533
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZS600
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 91 korda
- Tänatud: 159 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Milles auto/ tööandja süü seisneb? Ma isiklikult pooldan alati rahulikku selgitamist, sest kui esmalt kohe "lõuga sõita" siis ei pruugi subjekt üldse aru saada põhjusest ja pime viha kõigi kaherattaliste vastu süveneb veelgi.
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
-
- Postitusi: 962
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: 2007 R6
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 95 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Või siis tekib kaubikuossil arusaam, et kui hakkad tsiklimeestega nssima, siis saab ilma pikema aruteluta lõuga ka.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6178
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 777 korda
- Tänatud: 647 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Rehvilõikumine (ja üldse igasugune võõra vara kahjustamine) võtab päris kiirelt kriminaalse pöörde. Kui kahjusaaja viitsib jamada siis saab tühisest asjast vinge jama ja korraliku majandusliku kaotuse. Ma väga ei viitsi tänavanurgal seisvaid ajukääbuseid koolitada. Elus on muudki põnevat teha, kui vereõhku kaubikuga liikuva saasta pärast üles kruvida. Selliseid tonte ei saa harida. Kui sõiduki peal on tööandjda märgitud siis annan vahel sinna teada. Vahel õnnestub nende tööandjaid harida ja tööandjad harivad omakorda tonte aga alati mitte. Sellistel puhkudel kehitan õlgu ja lähen eluga edasi. Teatavasti tunneb igaüks meist vaid ühte inimest kelle käitumist ja tõekspidamisi saab ta kardinaalselt muuta ja see pole raudselt see kaubikuga tont.
Aga noh, mis mina ka elust tean ...

Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 59
- Liitunud: 25 Dets 2016, 14:46
- Tsikkel: Ducati Monster 696 08.a
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Ma suht kindel et see Magnumi auto, kes sinna apteeki kaupa viib, aga sada kindel ei ole.
-
- Postitusi: 445
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 30 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Oot ma ei saa aru, meelega keeras s..ta või? No tavaline kibestunud junn siis, neid ju meie pisut põduras ühiskonnas ikka jagub.
Aga kas ma vaatan pilti vale nurga alt või... kui sa ise toetad, lööd jala alt ja lükkad meetrikese edasi...? 10cm kallutamist peaks nagu piisav olema et jalg oma kaare saaks ära teha?
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
no eks kindlasti saaks sealt tsikli nii või naapidi kätte. Aga harjumuspäraselt selga jalg üles ja tuld ei saanud, kuna mingi pasa arvab, et kellegi nu8simine toob talle mõnusama paugu või rahulikuma une. Nagu mac ütles siis võimalusel on mõistlik kõlupeal oma teed minna, mitte hakata oma närve ja aega kulutama, mis lõppkokkuvõttes võib ka veel rahalise kuluga lõppeda.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.
-
- Postitusi: 1659
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 144 korda
- Tänatud: 76 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Saada see pilt koos kirjeldusega kuhugi politseisse ja palu selgitust, et kas on miskit valesti ja kui, siis mis. Trahvi nad sellise pildi peale minu teada ei saa teha, aga valesti tegijaga saavad profülaktilise vestluse pidada. Mõnele jõmmile ongi vaja vastuvaidlemist välistavas olukorras tema pattu talle nina alla hõõruda, mõjub vähemalt sama hästi, kui trahv.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 1916
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 262 korda
- Tänatud: 269 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Saue raudteeülesõit. Peatee pöörab peale ülesõitu vasakule. Ees läheb mingi vagun (otsib caravani parki) annab paremale pöörates vasakult tulevatele teed. Fak, no ok, seisan kest rööpaid nac ohin, et mingi poolakas võõras kohas. Tema järel minu ees mingi punane käkk vinniline nolk sees, pidurdab äkiliselt sama moodi kinni, et vasakult tulevale teed anda, annan signaali, saan faki sõrme vastuseks. Peale pööret siis üritan mööda minna, sõidab diagonaalis vastassuunavöönidsse ja blokib möödasõidu. Teisel katsel keeran rohkem ja saan napilt mööda. Haagib sappa ja sõidab stange rehvis. Jään tee äärde seisma, et äkki noormees nolgi näoga soovib oma peaehitust lähmalt tutvustada. Nagu tavaliselt, mida kõvem pröökaja ja ülbik, seda väiksemad ja tühjemad pallid all kõlguvad. Korra jäi seisma näitas käega, et hakkan kohe lõuga saama aga kui tsikli seljast maha ronisin lasi lipetit.
Ei juhtunud täna, lihtsalt tuli mõne aja tagune LS´is mitte midagi taipav aga ülbe pasapeeter meelde.
Ei juhtunud täna, lihtsalt tuli mõne aja tagune LS´is mitte midagi taipav aga ülbe pasapeeter meelde.
Kuulamine nõuab pingutust, paljast kuulmisest pole midagi kasu. Part kuuleb ka.