1995 XJ600
-
Teema algataja - Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: 1995 XJ600
Tänan kasutajaid keegimuu klapiseibide ja Macintosh mikromeetri eest, millega need kõik üle said mõõdetud.
Ehk siis regullisin klapivahed ja nüüd on kõik specis.
Klapiseibe mõõta ja neid kombineerida oli vahelduseks päris hea tegevus. Nagu oleks tagasi füüsika praktikas
Seibid ise pole palju muutunud, 0,01mm oli üks seib suuremaks saanud ja teine väiksemaks jäänud. Sellegipoolest tahtsin teada kui väga selliste asjadega tulevikus arvestama peab - sest ma pean kõike teadma.
Algsed mõõtmed tuleviku tarbeks:
Vähe muret tekitav:
Natuke sai ka karpade ujukikambrid puhastatud:
Üle?eelmine nädalavahetus sai tehtud väike eneseusaldusetest kus 600km läbitud nagu nalja. Peale seda sai nukakett vähe lõdvaks.
arendaja kirjutas: ↑04 Juun 2019, 11:51Need lutid õhufiltrikopsiku ja karpa vahel on jõledamad nikerdised jah.
...
Bensupaagi ja karpa vahel on miski vahva pumbalaadnetoode. Igatahes see kärakas seal sisaldab “toredaid” kilelaadseid tihendeid-membraane. Paras tüütud oli seda taas tihkeks saada, imes vahelt ja lekkis küljelt. Põhjustas koormuse all puterdamist.
Õhufiltri-karpa vahelised lutid sain peale nii, et kõigepealt ikka lutid õhufiltri küljest lahti rebima ja karpade külge ilusti keerama, siis peale seda natuke lihtsam lükata keharaskusega see õhufilter sinna peale ja kruvikaga mudida servad õhufiltrisse.
Olen kuulnud seda kütusepumba teemat, seetõttu lahti polegi võtnud. Kui tuleb aeg siis mõnede kopikate eest on lihtsam sinna asendus leida.
Antud hetkel täisgaasiga ei puterda, mootor tahab ainult sünki ja tegelikult on peale seda kõik tip-top
Todo prioriteedid:
Esmane on alati olnud edasivedav ja tagasihoidev Ehk siis pidurid ja mootor. Vaja selles suhtes ainult sünki ja kompressiooni testi, ülejäänud kõik tehtud.
Teiseks lenks/armatuur/esiplastik peaksid mingi hetk leidma oma välimuse ja oma koha. Tuleks värvida mõned detailid ja poldid vahetada roostevabade vastu. Mõnede erinevate peeglitega tegin proove. Hetke parim lahendus pildil bar-end peeglitega, nähtavus väga hea (loe: näeb ka palju muud kui küünarnukki).
Vaja ka paak üle värvida ja lakkida. Eelmine 1k lakk ei hoidnud bensiini tagasi, lahustas kohe ära ja nüüdseks on 2k lakk ootamas oma jahimaad.
Üleüldine väljanägemine tahab natuke kaasa aitamist, et päris häbist läbi istme ei vajuks. Äkki äkki saab kunagi natuke moonutatud ja mitteperversse saba taha
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.