Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 325
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas claw » 01 Aug 2019, 10:32

See taustsüsteem pärineb vene ajast, kus tsiklite valik pisut erinev, kui hetkel.
Võrriks loeti need, mida ka naised vaevata käima lõid ning alates Iž-dest ja jawadest kuni emmilisteni loeti tsikliteks.

Pigem võiks praegu võrriks lugeda ikka need rattad kõik, mis täis A alla ei lähe- imho.


Kasutaja avatar

Maaks
Postitusi: 1494
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZS600
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 91 korda
Tänatud: 160 korda

Re: Bikeri Date!

Lugemata postitus Postitas Maaks » 01 Aug 2019, 11:22

oil kirjutas:
31 Juul 2019, 12:50
Spoiler:
Maaks kirjutas:
30 Juul 2019, 11:31
reimps kirjutas:
21 Juul 2019, 12:18
Kallutada ilma vastupööramata ei õnnestu, füüsika ei luba. Veerev ratas kisub ennast ikka püsti, sellepärast peadki kallutamise vastusuunas lenksu "keerama". Ise sa seda tähele ei pane ilmselt.
Samas kui sul õnnestub teha õppevideo, kuidas sa näiteks 70 km/h pealt keerad lenksu paremale, kallutad ise ka paremale ja ratas läheb ka paremale, siis see oleks väärt kraam autokoolidele.
Ei saa väita et see päris võimatu on. Pigem on see väikeste inimeste probleem, ma moodustan ~75% oma rata kaalust ja suudan ta "igast asendist maha murda" :mrgreen: kuigi vastukeeramisega, peab tunnistama, on sõitmine väga palju lihtsam.

Eile sai käidud sõitmas. Proovisin linnakiirustel ja maanteekiirustel. Millal iganes lenksu vasakule keerad, nii see tsikkel kohe paremale läheb. Ükskõik kui ettevalmistatult seda proovisin, ikka ta läks vastupidises suunas. Täpselt 100% võimatu on lenksu paremale pöörates ka tsiklit paremale juhtida, v.a. siis jalgrattaga sõitmise kiirusel.
Valesti proovisid järelikult :D
Esmalt võetakse paagist põlvedega kinni, seejärel murtakse ratas vastavalt vajadusele 30..45°kaldesse ja kui kaldega sai üle pingutatud, alles siis keeratakse lenksust natuke juurde, et mitte külili kukkuda (lol)
Garaažis: Pannoonia 250TLF, Yamaha FZS 600
Reisid korraldab: http://reisikorraldaja.ee/
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 919
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas indumen » 01 Aug 2019, 16:16

Tahaks ka sõita osata, kui vaid oskaks valida mida uskuda :D :wack: (lol)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

kaiman
Postitusi: 906
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman » 01 Aug 2019, 17:16

Sõida oma sisetunde jargi .see kõige õigem variant :D ega vana koera enam nii lihtsalt ümber ei õpeta. :mrgreen:
Kasutaja avatar

yeekim
Postitusi: 5096
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1600 & NX650
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 189 korda
Tänatud: 149 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas yeekim » 01 Aug 2019, 17:49

PLJÄÄD, ühel model olid korraks munad....
Teen saiast sitta!

reimps

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas reimps » 01 Aug 2019, 18:19

yeekim kirjutas:
01 Aug 2019, 17:49
PLJÄÄD, ühel model olid korraks munad....
Vihjad teema lukustamisele? Nah, mõttetu ju, las podiseb see s**t siin ühes kohas, on näha, et nii mõnelgi pakitseb.

Teema algataja
Sciev
Postitusi: 309
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Sciev » 01 Aug 2019, 19:37

bitter kirjutas:
01 Aug 2019, 09:53
Koolipoiste jaoks oli käigukastita 45cm3 võrr ja 125 oli mootorratas. Täiskavanutel on teine taustsüsteem - võrr on 125. Kas sa loed ennast koolipoisiks või täiskavanuks?
Eks igaüks võib oma peas igasuguseid hellitusnimesid erinevatele 2-rattalistele panna olenevalt võimsusest ja mootori töömahust. Muidugi Voshod ei ole 125 cm ka ju. :bsmile:
Mu jaoks võrr ei muutu- oli, on ja jääb selliseks lahjaks alla 50 cm3 mootoriga riistaks, millele kohati on vaja jalgadega hoogu juurde anda (ja üldiselt olid neil vändad küljes), et edasi liiguks või väikesest tõusust üles läheks. (lol) Jah, ametlikult ei ole "võrri" olemas, on mopeed. Isiklikult peaksin alla 100 cm3 mopeedideks. Kuigi laias plaanis cm3 ei ole mingi näitaja, pigem võimsus. 2T ja 4T vahel on ju päris suured erinevused võimsuse osas sama cm3 juures. Ja siis on veel ka olemas turbod, nitod ja tont teab mis veel. 125 kindlasti juba mootorratas. Hea 2T 125 on ju ka päris normaalse minekuga juba. :wink:
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4565
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 01 Aug 2019, 20:03

125 võrr oli ilmselt enne,kui tulid laiemalt kasutusse sääreväristajad(abimootoriga jalgrattad) ehk tänapäeva mõistes mopeedid ja punnvõrrid olid need Saaremaal. Harjumaal ja mujal põhja eestis oli ka säärekas üsna levinud nimi. Lõunapoolsetest kohtadest ei tea, pole seal elanud.
Võrri nimi 125-sele tuli tõenäoliselt hoopis võidusõidust ja krossist, kus see mootor oli aastakümneid väikseim ja neid hüütigi võrrideks.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7113
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 194 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas mx77 » 01 Aug 2019, 20:16

Deem, võrr on kogu aeg olnud 125 ja ainult 125, mitte 175 ega 50 või muu. Minge küsige mõne päris võidusõitja käest (mitte selle kavrossivenna käest).

kaiman
Postitusi: 906
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman » 01 Aug 2019, 21:37

See aeg nii öelda ülemiineku periood keegi ei viitsinud nendega jamada,sest oli lihtsam punnikaga edasi liikuda,sest mootor d5/6/7/8.oli lihtsam putitada ja kui rahulikult liigelda kestis igavesti.aga jama oli see et ükski poolvõõras naine ei tahtnud seljakotiks olla ega istuda sellise rima peale :mrgreen: :bsmile:

will111
Postitusi: 3094
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas will111 » 01 Aug 2019, 21:43

kestis igavesti, sajandi nali :D mida ta kestis, et remontida sai igavesti või? see on küll tõsi jah, iga 100 meetri tagant sai midagi putitada, süütega nikkuda, küünalt viilida, karbussi "timmida" jne.

selle osaga tuleb nõustuda, et keegi sinna otsa istuda ei tahtnud. samas olgem ausad, kui ka oleks istunud ega siis kohapealt minema poleks nagunii saanud.

kaiman
Postitusi: 906
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman » 01 Aug 2019, 21:56

:ner: :D
will111 kirjutas:
01 Aug 2019, 21:43
kestis igavesti, sajandi nali :D mida ta kestis, et remontida sai igavesti või? see on küll tõsi jah, iga 100 meetri tagant sai midagi putitada, süütega nikkuda, küünalt viilida, karbussi "timmida" jne.

selle osaga tuleb nõustuda, et keegi sinna otsa istuda ei tahtnud. samas olgem ausad, kui ka oleks istunud ega siis kohapealt minema poleks nagunii saanud.
Kle wil ära ole nii negatiivne,ma tean mehi kes liiklesid kogu oma elu nende säärekate.ühel oli isegi pruut,ja oli niisama kõvakepimees :mrgreen:

Teema algataja
Sciev
Postitusi: 309
Liitunud: 26 Nov 2018, 23:05
Tsikkel: Voshod 3M
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Sciev » 01 Aug 2019, 22:46

mx77 kirjutas:
01 Aug 2019, 20:16
Deem, võrr on kogu aeg olnud 125 ja ainult 125, mitte 175 ega 50 või muu. Minge küsige mõne päris võidusõitja käest (mitte selle kavrossivenna käest).
Miks peaks võidusõitja käest küsima? Räägime enamusest ehk nii nagu rahvas valdavas osas arvab. Ja arvab seda, et need vene aja pedaalidega (ma ei tea kas olid kõik mudelid peadaalidega, ise pole muud kohanud) "sääreväristajad" on võrrid.



urmas66 kirjutas:
01 Aug 2019, 20:03
125 võrr oli ilmselt enne,kui tulid laiemalt kasutusse sääreväristajad(abimootoriga jalgrattad) ehk tänapäeva mõistes mopeedid ja punnvõrrid olid need Saaremaal. Harjumaal ja mujal põhja eestis oli ka säärekas üsna levinud nimi. Lõunapoolsetest kohtadest ei tea, pole seal elanud.
Võrri nimi 125-sele tuli tõenäoliselt hoopis võidusõidust ja krossist, kus see mootor oli aastakümneid väikseim ja neid hüütigi võrrideks.

Ei julge neid just konkreetse piirkonnaga väga tihedalt siduda, aga isiklikult olen kuulnud: võrr, punna, kärr. :D

Seljakoti teema on muutunud võrriteemaks. (lol)

will111
Postitusi: 3094
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas will111 » 01 Aug 2019, 23:07

pedaalidega olid ainult pudulojustel. iga vähemgi ajudega isend viskas pedaalid esimeses järjekorras võssa ja asendas suvalise pulgag sest kui need ka külge jätsid siis naised mitte ainult ei tahtnud peale istuda, vaid ei tahtnud sind isegi tunda :lol: pedaalidega isendeid nimetati invaliidi jalgrattaks meil seal kaugel põhjas

kaiman
Postitusi: 906
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman » 01 Aug 2019, 23:23

will111 kirjutas:
01 Aug 2019, 23:07
(lol) (lol) (lol) mäletan jh nii oligi.siis sai veel jaawa ostetud ja tisse ise valida.tegelt nali naljaks agi nii se oligi.
Mida suuremate tissidega eit taga istus seda lõbusam oli.isegi kolmekesi sai sõidetud :mrgreen: (ok nyyd võite selle teema kinni panna)

will111
Postitusi: 3094
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas will111 » 01 Aug 2019, 23:39

Nojah, ma sain õnneks jawat laenata, polnud vaja ise osta. Aga jaff (see 350ne) oli ikka juba päris mootorratas, see isegi kiirendas ja lendas maanteel vähemalt sajaga ning nägi välja selline, et naised ronisid ise selga. Mis siis, et sõidutajad, mina kaasa arvatud, polnud lube isegi mitte eemalt näinud :D
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1207
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: Yamaha XTZ 750 ST, KTM 250 EXC
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas isakene » 02 Aug 2019, 00:15

kaiman kirjutas:
01 Aug 2019, 23:23
mäletan jh nii oligi.siis sai veel jaawa ostetud ja tisse ise valida.isegi kolmekesi sai sõidetud :mrgreen:
Nõrk, kaimanike, nõrk. Jawa selga mahtus 6, kui vaja oli. Ning emmilisega sai klassiõe sünnipäevale sõidetud, 11 matsi selgas.
Sapikasse mahtus EÜE päevil 14. Peab küll tunnistama, parem esiiste oli välja võetud... :oops:

will111
Postitusi: 3094
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 207 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas will111 » 02 Aug 2019, 00:28

nõrk, mahtus ka 16! peab küll tunnistama, et katus oli maha lõigatud, kapotiplekk samuti ja põhi kraapis mõne koha peal asfalti :D

kaiman
Postitusi: 906
Liitunud: 17 Mai 2010, 16:21
Tänanud: 43 korda
Tänatud: 17 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas kaiman » 02 Aug 2019, 00:29

Nõrk pole mina vaid esihark oli jaffil nõrk,mul tulid praod sisse lõpuks sinna,aga jaff sai ostetud ja ümber ehitatud,nägi välja nagu väljama pill. Taga ots sai kh ülesse tõstetud mis hiljem tuli välja oli igati teretulnud sest kõik naised vajusid tahtmatult selga :D
No omal oli kh korv olemas aga sellega sai käidud ainult poes õllejarel
Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 230
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas zombi » 02 Aug 2019, 06:15

seda et.... jaff OLIGI väljamaa pill... ikkagi Tšehhi.... pann (pannoonia,) oli kah made in väljamaa.... muid nagu eriti ringi ei liikunud... muu oli kodumaine toodand, kik need minsud, izhid, kavrossid, moskvad, emmid...oeh, kirev pilt oli :bsmile:
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 998
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 53 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Black » 02 Aug 2019, 07:19

Mõni CZ oli kah. DDR-i MZ-e veel vähem.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 4565
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 981 korda
Tänatud: 210 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 02 Aug 2019, 09:32

Black kirjutas:
02 Aug 2019, 07:19
Mõni CZ oli kah. DDR-i MZ-e veel vähem.
CZ-d oli ikka pigem krossikad ja neid oli ikka mitmeid põlvkondi kasutusel,aga tänavasõidu omasid pole meil vist kunagi müügis olnud. No tegelikult need olid ju sama mis Jawad ehk ainult teine nimi. Väimehel seisab ka kuuri all must 250 CZ. Selline vana ümara Jawa nägu ja ootab oma aega,et keegi korda teeks.
Aga jah Jawa oli 80-ndatel ikka nö tõsine pill.Seda sai tuunides tõesti päris kenaks. Saba üles,kellad rohkem kaldesse,sumpad tagant üles-lühemaks,kroomitud peeglid ja oligi juba välimuselt sarnane mõne japsikaga. Aga üks teglane Kuressaares omas seda esimese väljlaske Planeta Sporti millel olid veel japsi vidinad ja Mikuni karpa küljes ning see näitas kõigile jaffidele kiiremal sõidul tagatulesid.Muud IŽ-d ja üldse vene rattad olid tol ajal täiesti out meie seltskonnas :D
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

indumen
Toetajaliige
Postitusi: 919
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Moto Guzzi 1200 Sport
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 26 korda
Kontakt:

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas indumen » 02 Aug 2019, 09:35

Teema on võtnud ootamatu pöörde, nostalgianurk

Põnevam osa oleks näha kuidas teemaalgataja seda teemat siin 5 või 10 aasta pärast uuesti loeb ja suure FACEPALM'i rakendab
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244
Kasutaja avatar

Ilgekepp
Postitusi: 178
Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
Asukoht: Keset s''tumist
Tänatud: 2 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Ilgekepp » 02 Aug 2019, 09:43

NEED KES EI SAA TEEMA PEALKIRJAST ARU VÔIKS SÔIDUTADA SELJAKOTINA IZe,JAWASID,JA CZe,AGA ÛLEJÀÀNUD VÔIKS VÔÔRA SELJAKOTI KÀEST KÛSIDA KAS KIIRESTI VÔI AEGLASELT JA SÔITA JA VÀHEM MÖLISEDA.pasarahe ja ulg alga nûûd
Ole kasvõi loll aga ole motäkamees! ja teine asi: Tegija kannab kiivrit!
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Krl » 02 Aug 2019, 09:45

Rattad olid siis küll natke tagasihoidlikumad, aga kuidas tol ajal naised olid, keda seljakotina vedada kannatas? Siit sealt vist küll natuke karvasemad, kui kaasaegsed naised, aga muidu ka vist täiesti nitsevoo?
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 325
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 38 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas claw » 02 Aug 2019, 09:48

Arvetades, et siis oli palju külgkorviga rattaid ja tänapäeval neid värskemas variandis praktiliselt ei ole, siis vanasti olid kas naised raskemad või oli neid 2 tk korraga.
Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 867
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: 2007 R6
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Krl » 02 Aug 2019, 09:53

claw kirjutas:
02 Aug 2019, 09:48
Arvetades, et siis oli palju külgkorviga rattaid ja tänapäeval neid värskemas variandis praktiliselt ei ole, siis vanasti olid kas naised raskemad või oli neid 2 tk korraga.
Või siis olid naised alkoholilembelisemad ja ei püsinud hästi niisama sadulas. Pidi külgkorvi ära paigutama korralikult.
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 1513
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 305 korda
Tänatud: 365 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas Madlobster » 02 Aug 2019, 11:35

Ilgekepp kirjutas:
02 Aug 2019, 09:43
NEED KES EI SAA TEEMA PEALKIRJAST ARU VÔIKS SÔIDUTADA SELJAKOTINA IZe,JAWASID,JA CZe,AGA ÛLEJÀÀNUD VÔIKS VÔÔRA SELJAKOTI KÀEST KÛSIDA KAS KIIRESTI VÔI AEGLASELT JA SÔITA JA VÀHEM MÖLISEDA.pasarahe ja ulg alga nûûd
a mida sa lõugad siin?
õpi kirjutama enna kui lõugama hakkad!
üks alla, viis üles
Parem kaotada sekund elust, kui sekundiga elu :idea:
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 1950
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: Suzuki 600 GSXF, Transalp 600
Asukoht: Tartu
Tänanud: 40 korda
Tänatud: 156 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas ranel » 02 Aug 2019, 13:49

Siinsed sõnavõtjad pole vist ammu naisi sõidutanud.
Lased ümbert kinni võtta ja kõik muud väljamõeldud probleemid kaovad, kui kaassõitja ikka normaalkaalus.
Nii lihtne asi on siin nii keeruliseks mõeldud. :bsmile:

Teine asi, et peab ikka aju olema, et võtad kellegi võõra või vähemvõõra ratta peale ja siis hakkad ratast maks lahti keerama. :wack: rahulikult kulgedes ei ole ka siin eeltoodud probleeme.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1614
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 150 korda
Tänatud: 74 korda

Re: Kes ja kuidas peaks (pool)võõraid naisi seljakotina sõidutama

Lugemata postitus Postitas pühak » 02 Aug 2019, 23:01

Kunagi sõitsime küla vahel külgkorviga IŽ Jupiter 3-ga neljateistkümnekesi. Poisid-tüdrukud kõik läbisegi. Suht seksikas värk võis olla, ma alla 10-aastasena arusaadavalt ei taibanud sellest muidugi veel midagi. Täisealine polnud seltskonnast keegi, sohver ja äkki keegi veel olid kuskil 14-15 aastased. Ülejäänud seltskond oligi kuskil kümnenda eluaasta mõlemale poole natuke. Takkajärgi mõeldes hea, et vanemad ei teadnud, millega tegelesime ega saanud õnneks vist kunagi teada ka. Vähemalt "tagasisidet" ei tulnud.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"



Vasta

Mine “Fleim”