Mootorratturite reisikirjad
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 140
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: xt660z, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
Üks siga käis suvel Kaukaasias:
http://meelis.pri.ee/reisid/moto2018/kaukaasia/
-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
https://atwtravel10.wordpress.com/tseljuskini-reis/
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
Mart Mikk "Minu moto"
121 reisipäeva Baltikumist Balkanini ja Skandinaaviast Alpideni sõnas, pildil ja kaardil.
https://helios.ee/toode/minu-moto/
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
-
- Postitusi: 509
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://ragnarnakus.blogspot.com
Ehk millalgi lõigun videot ka.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Kui saladus pole, siis palju selline luksreis ka maksma läks?Raki kirjutas: ↑28 Juun 2019, 16:45Peale kahe aastast rattapausi taaskord mõnus tiir tehtud. Sellel korral siis motovedu.ee abiga läbi Milano ja sihtkohaks Alpid, Sloveenia, Horvaatia, Montenegro, Itaalia
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://kahelrattal.wordpress.com/
Ehk millalgi lõigun videot ka.

Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 509
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Heh, ma ei ütleks et see väga luksreis oli. Valisime ikka odavamapoolseid apartmente ja nii.ranel kirjutas: ↑28 Juun 2019, 21:13Kui saladus pole, siis palju selline luksreis ka maksma läks?Raki kirjutas: ↑28 Juun 2019, 16:45Peale kahe aastast rattapausi taaskord mõnus tiir tehtud. Sellel korral siis motovedu.ee abiga läbi Milano ja sihtkohaks Alpid, Sloveenia, Horvaatia, Montenegro, Itaalia
Mõned päevad veel kirjutamata, aga ülevaade 3660km tripist: https://kahelrattal.wordpress.com/
Ehk millalgi lõigun videot ka.![]()
Aga jah söömise ja joomisega eriti kokku ei hoidnud ja õhtuks lubasime endale ikka korralike restorane.
Mulle üldjuhul ei meeldi neid kulusid hiljem kokku arvutada kuna seda raha enam tagasi ei saa, aga umbes nii oli:
Lennukad ja rataste transa 700
Kütust u 350
Ühiste kulude arvestamiseks kasutasime väga head lahendust: https://www.shortreckonings.com soovitan soojalt.
Seal on minu kuluks 1300. See sisaldab hotelle, ühiseid sööke jms. Veikol nt 800
Lisaks veel siis mingi raha.
3k ma pakun et kokku.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 252
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Yamaha FZ1S '08
- Tänanud: 40 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
-
- Postitusi: 159
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Geoape igal päeval uus link, nii on selgem ja lihtsam.
2p. Sõidame veel päikse suunas ja siis läänemere ranniku kaudu tagasi.
https://www.facebook.com/groups/471167806998913/
-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Tegemist 100% telgireisiga, palju erinevaid piirikontrolle ja üliagar narkokontroll Ukraina-Valgevene piiril.
http://tsiklireisid.blogspot.com/2019/0 ... a.html?m=1
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 412
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: Honda XLV 750R TransAasia
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 30 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020
-
- Postitusi: 792
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 105 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Pritsega on muidugi hea see, et on vähem asju, mis saavad katki minna - võtad varupumba koos filtriga kaasa ja sisuliselt kogu lugu - pole eriti kuulnud, et miskit muud väga tihti maha kooleks.
Miks need siibrid üldse kinni jäid? Ehk oli õhufiltriga mingi jama, et sai tolm sisse? Või lihtsalt nii kulunud?
Narkopesast läbi käinud pükste lugu on muidugi omaette tase

-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Eks ta vaikselt kisub suunda, et karpapillid on muutumas nii vanaks, mistõttu aasta aastalt läheb varuosade saadavus kehvemaks/kulukamaks(huvitaks näiteks uus tagumine velg alpile laius 2,5-2,75). Kasutatud juppidega mulle asju remontida väga ei meeldi. Mul on kaks karburaatoriga ratast ja kõige problemaatilisem on ikka vanade karpade teema. Ka transalpi karpad on mul üle käidud. Olen ka mõelnud, et äkki osta teine xl600v omale juppideks kõrvale.
Seetõttu mõttes mõlgubki, et silma peal hoida, et pigem järgmine ratas uus võtta ja vältida eelmise omaniku üllatusi. Enda jaoks ehitaks nagunii ümber. Aga nagu näha, siis turul väga palju sobivaid rattaid just pole.
See aeg(teisendatud ümber teenitava rahaga tööd tehes) ja raha, mida ma vana remondi alla olen pannud, ei ole väga kaugel sellest, et minna salongi ja võtta täiesti uus masin. Lisaks veel natuke suurem kütusekulu ja õlikulu pärast muretsemine.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 792
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 108 korda
- Tänatud: 105 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Nii on. Ilmselgelt on uus ratas odavam pidada kui vana (isegi arvestades, et uus maksab palju rohkem). Aga mulle näiteks väga meeldib vanu rattaid putitada ja see on peamine põhjus, miks garaaž ronte täis onranel kirjutas: ↑23 Sept 2019, 13:36Eks ta vaikselt kisub suunda, et karpapillid on muutumas nii vanaks, mistõttu aasta aastalt läheb varuosade saadavus kehvemaks/kulukamaks(huvitaks näiteks uus tagumine velg alpile laius 2,5-2,75). Kasutatud juppidega mulle asju remontida väga ei meeldi. Mul on kaks karburaatoriga ratast ja kõige problemaatilisem on ikka vanade karpade teema. Ka transalpi karpad on mul üle käidud. Olen ka mõelnud, et äkki osta teine xl600v omale juppideks kõrvale.
Seetõttu mõttes mõlgubki, et silma peal hoida, et pigem järgmine ratas uus võtta ja vältida eelmise omaniku üllatusi. Enda jaoks ehitaks nagunii ümber. Aga nagu näha, siis turul väga palju sobivaid rattaid just pole.
See aeg(teisendatud ümber teenitava rahaga tööd tehes) ja raha, mida ma vana remondi alla olen pannud, ei ole väga kaugel sellest, et minna salongi ja võtta täiesti uus masin. Lisaks veel natuke suurem kütusekulu ja õlikulu pärast muretsemine.

Aga jah. Reisil on tore, kui ratas töötab (vahet pole, kas vana või uus).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 99 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad



Väga hea lugemine Ranel. Lahe.
Igav teil polnud... nagu alati.

-
- Postitusi: 990
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Eks millaski kangutan lahti karpad. Täpselt ei tea veel, aga kaldun arvama, et aftermarket vaakummembraaniga mingi error, et ei kuku see siiber alla tagasi iga kord. Mootoriremont tuleb ka millaski ette võtta, paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.morse kirjutas: ↑23 Sept 2019, 11:53@ranel lahe lugu! Kas Sinilinnu karpajama ajendas sind justnimelt pritsega pillide poole vaatama (teine teema, mis segastest küsimustest ära splititi)? Ma mõtlen, et need rajad ja riigid, mida te võtate, on võibolla karpaga isegi lollikindlamad kui pritsega...
Pritsega on muidugi hea see, et on vähem asju, mis saavad katki minna - võtad varupumba koos filtriga kaasa ja sisuliselt kogu lugu - pole eriti kuulnud, et miskit muud väga tihti maha kooleks.
Miks need siibrid üldse kinni jäid? Ehk oli õhufiltriga mingi jama, et sai tolm sisse? Või lihtsalt nii kulunud?
Narkopesast läbi käinud pükste lugu on muidugi omaette tase![]()
-
- Postitusi: 140
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: xt660z, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
eh, saabusin just matkalt, kus rendiratta õlikulu oli 1L /300km-lesinilind123 kirjutas: ↑23 Sept 2019, 18:12paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Honda CB500X
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Tegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 99 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Tänud jagamast.

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5686
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Stinger kirjutas: ↑25 Sept 2019, 23:41CB500X Rumeenia 2019.pdfTegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:
https://www.dropbox.com/s/f1x4qdl1pr77a ... 9.pdf?dl=0
CB500X Rumeenia 2019.pdf
P.S Kuna käisin eelmisel aastal ka osaliselt samades kohtades,siis nendele ,kes veel soovivad minna sinna kanti, soovitaks seda ringi teha teistpidi. Transfagarasani läheneda põhjast lõunasse ja pärast kuru ületust tagasi sama suunda ja sealt Sibiu kaudu Transalpinale.
Mulle meeldis mereäärsest Mamaia Beach(Constanta põhjapoolne külg,pääsem ilma ummikuteta),kus oli palju norm hinnaga häid hotelle ja ilus rand(ilma lainemurdjateta

Sibiu(vana roomlaste linn), Cluj-Napoca,Sighişoara, Bran ja Brasov ja on väga kenad linnad ja kõigis ägedad vanalinnad,mida külastada. Pealinna ma üldse ei läheks,ei midagi erilist peale gigantse Parlamendi palee,kuhu enam sisse ei saa, ilma ette regamiseta ja grupita.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT66R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 36 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
G
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Honda CB500X
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 5686
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1253 korda
- Tänatud: 282 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Stinger kirjutas: ↑26 Sept 2019, 19:01Üle 5k km pidas vastu ühekordse silikoon kuumaalusega. Ilma koogivormi errorita ei oleks suurt probleemi tekkinud. Kangas mis panin on üle sendi paks ja kaitseb kuuma eest hästi. Need suunavad tilad ei meeldi ja sellele summutile pole ette nähtud ka. Mida saaks teha on vahetükiga summuti 5cm madalamale lasta - ehk teen selle veel lisaks.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Palju see ratas sul matkalastis kaalub?Stinger kirjutas: ↑25 Sept 2019, 23:41CB500X Rumeenia 2019.pdfTegin sel suvel sõidu Rumeeniasse ja panin prooviks ka koos piltidega kirja, miks mitte siis juba jagada:
https://www.dropbox.com/s/f1x4qdl1pr77a ... 9.pdf?dl=0
CB500X Rumeenia 2019.pdf
Vaatan, et oled ka vana alpimees. Kui võrrelda vana alpiga, siis kuidas uus tundub? Mis eelised, mis miinused?
Kogu oma nipukamajandus kaota küll ära. Päike ja kuumus tapab nipukad ära. Mul endal ei pidanud see aasta Ukrainas isegi nipukas keskharki paigal hoides vastu(keskhark nipukaga kinni, kuna aukudes käiks paugaga vast asfalti olenemata vedrust). Eriti kui plaan itta reisida.
Teine asi, käi võimalikult palju asju keermeliimiga üle. Näiteks seesama ketiratas on Transalpi manuaalis ette nähtud keermeliimiga. Rumeenias on head teed. Ida pool põhitrassist eemal leiab ikka päris koledaid teid ja ma pole isegi päris itta veel jõudnudki.
Mina ise loobusin samasugustest givi raamidest. Lihtsalt jääb slaavi maades lahjaks ja keevitasin endale ise. Mul omal on kohvri raamid põhimõttel, et toetab ka sabaraami.
Kuumade heitgaaside osas tehti juba õige märkus, et eemale suunata, mitte kuumakindlate materjalidega mängida.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 12 Juul 2010, 23:38
- Tsikkel: Honda CB500X
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 44 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
ranel kirjutas: ↑26 Sept 2019, 19:12Palju see ratas sul matkalastis kaalub?
Vaatan, et oled ka vana alpimees. Kui võrrelda vana alpiga, siis kuidas uus tundub? Mis eelised, mis miinused?
Kogu oma nipukamajandus kaota küll ära. Päike ja kuumus tapab nipukad ära. Mul endal ei pidanud see aasta Ukrainas isegi nipukas keskharki paigal hoides vastu(keskhark nipukaga kinni, kuna aukudes käiks paugaga vast asfalti olenemata vedrust). Eriti kui plaan itta reisida.
Teine asi, käi võimalikult palju asju keermeliimiga üle. Näiteks seesama ketiratas on Transalpi manuaalis ette nähtud keermeliimiga. Rumeenias on head teed. Ida pool põhitrassist eemal leiab ikka päris koledaid teid ja ma pole isegi päris itta veel jõudnudki.
Mina ise loobusin samasugustest givi raamidest. Lihtsalt jääb slaavi maades lahjaks ja keevitasin endale ise. Mul omal on kohvri raamid põhimõttel, et toetab ka sabaraami.
Kuumade heitgaaside osas tehti juba õige märkus, et eemale suunata, mitte kuumakindlate materjalidega mängida.
Vanal alpil oma V mootoriga oli jõumomenti rohkem ja pikematel möödasõitudel annab see tunda, kuna CB-ga pead möödasõidu tegemiseks rohkem õiges pööretevahemikus olema. Alpi vahetasin välja puhtalt sellepärast et igav hakkas, raibe ei lagunenud ka kusagilt otsast ja kahju oli müüa, aga eks ta juba vanaks jääma hakkas ja meelerahu see pikematele sõitudele otseselt ei anna. Alp oli ka väga universaalne aga kaalu oli natuke palju ja pehmel pinnasel andis see ruttu tunda, cb-ga ei põe sellistesse kohtadesse minnes kus alpiga oleks pika mõttepausi teinud. Alp võttis imelikult palju kütust oma töömahu kohta. CB peamised eelised lisaks sellele et ta uus on ongi parem maastikuvõimekus ja suht väike kütusekulu ilma oluliselt maanteeomadustes kaotamata. Kui osta cb 2019 mudel siis kuna sellel on juba ees 19" velg siis piisaks ainult veldede vahetusest et hea komplekt kokku saada. Alpi 21" esirattast ma puudust ei ole tundma hakanud.
Ah jaa üks imelik asi ka CB-ga mille ma unustasin, enne reisi läksid käivitused pikaks, käia 5s. kaupa ja käima ei lähe. Viisin esindusse ülevaatamiseks ja siis see loomulikult ei avaldunud, paar korda tuli reisi käigus seda ka ette. Siis meenus foorumi tarkus et vajutada starterit sidur all. Seda tehes käib iga jumala kord poolest sekundist ja sellest jäi harjumus sisse sidurit all hoida ja see läks juba meelest et selline probleem oli.
Ma ei tea mis nipukamajandust mõtled, koogivormid panin reisil viimases hädas nipukatega ja selle porno viskasin juba loetud tunnid hiljem välja kui põlema kippus minema. Uus kuumakate on esmalt kinnitatud kuumakindla silikooniga ja pärast servadest üle õmmeldud. Nipukatega ainult mõned kaablid raamikülge pandud et ei laperdaks ja kui katki läheb siis ilmub tööriistatorust sama kiiresti uus asemele.
Keermeliimi tuleb jah siia-sinna panna.
Arvan et need givi raamid peavad pehmete küljekottidega vastu, aga kõvade kohvritega jah raputab palju rohkem ja siis jah ei oleks mul nendesse usku. Ega nad mulle ka ei istu, näevad nõrgad välja ja ei ole kohvrite suhtes ka päris õiges kohas, lisaks saaks nad kitsamad teha kui täna on. Mul on kaalumise koht kas keevitan need ümber või teen uued, ilmselt pikaks ajaks nii ei jää.
Honda CB500X Rally-Raid L2 2018; Honda CB650R 2020; Honda Dominator NX650 1994.
Ajalugu:
Bmw GS1150A 2002 - 2 hooaega; Honda Transalp XL650V 2001 - 7 hooaega
-
- Postitusi: 52
- Liitunud: 15 Juun 2016, 17:11
- Tsikkel: Honda Varadero xl 1000
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 25 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Ootaks väga reisikirja, see oli vist sul Aafrika reis.akvanaut kirjutas: ↑24 Sept 2019, 13:20eh, saabusin just matkalt, kus rendiratta õlikulu oli 1L /300km-lesinilind123 kirjutas: ↑23 Sept 2019, 18:12paar hooaega on õlikulu olnud ja see mulle ei meeldi eriti.

-
- Postitusi: 412
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: Honda XLV 750R TransAasia
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 30 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Puhas kuldAlpi vahetasin välja puhtalt sellepärast et igav hakkas, raibe ei lagunenud ka kusagilt otsast

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 6364
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
- Asukoht: Tallinn, Tondi
- Tänanud: 841 korda
- Tänatud: 691 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
https://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=840571
Kõik kes reisikirju tahavad jagad või arutleda nende üle jätkavad allpool edasi.
-
- Postitusi: 2463
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: GSXF 600cc, XL600V, DT125R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 54 korda
- Tänatud: 205 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
Kiidaks ka seda Minu Motot. Kui Euroopa tsiklisadulast jättis väga sellise referaadi stiilis viitamata materjalidega teose mulje ning tihtipeale jäi arusaamatuks, et kas autor üldse neid piirkondades mootorrattaga käinud on, siis Minu moto on oma praktilise kogemuse ja muljete jagamine.Macintosh kirjutas: ↑20 Veebr 2019, 16:11See kvalifitseerub ka reisikirjaks:
Mart Mikk "Minu moto"
121 reisipäeva Baltikumist Balkanini ja Skandinaaviast Alpideni sõnas, pildil ja kaardil.
https://helios.ee/toode/minu-moto/
Soovitan kindlasti osta/laenutada ja läbi lugeda. Täiesti ideaalne raamat sellele, kes käib palgatööl ja saab puhkust 1-2 nädala kaupa max võtta ning samas tahaks teha reisi kuhugi Euroopas ning otsib inspiratsiooni/mõtteid.
Mootoritõstuki rent Tartus 10 EUR päev. 55684121
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratturite reisikirjad
reisikirjad on koolipoistele paras maateaduse lähiajaloo õppimiseks.
ehk kui veel kellelgi sahtlis ja pildigaleriis miskit vedeleb, siis lükake nüüd üles. suvel pole aega kirjutada ega lugeda.
-
- Postitusi: 509
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Mootorratturite reisikirjad
joha123 kirjutas: ↑06 Nov 2019, 19:47päris huvitav on algusaaja reisikirju lugeda ja tõdeda, et põhja-lõunasuunalise liikluse kiire areng kiirema liikumise poole on ilmselt 10 aasta pärast nii, et Eestist hüppad kiirteele ja kusagil Malagas keerad randa. kuna sagedamini tuli endal Poolat läbida, siis 15 a tagasi oli see tõsine extreem kui rekkadega rallit sõita sai ( oli aeg, kus lubati rekkadel karjakaupa kolonnis sõita ja ruumi oli vaid napilt 2 rajale). Varsavisse võisidki ära eksida ja nüüd nii läbi sõita, et näed vaid müraseinu.
reisikirjad on koolipoistele paras maateaduse lähiajaloo õppimiseks.
ehk kui veel kellelgi sahtlis ja pildigaleriis miskit vedeleb, siis lükake nüüd üles. suvel pole aega kirjutada ega lugeda.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye