Savipoti-Tobi Wild Star 1600
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Starteri tööga on kõik hästi, veab minu hinnangul ilusti ja ka mootor käivitub nagu öeldakse "poolest pöördest". Selle pärast ma uuesti starterit maha kakkuma ei hakka ja igaks juhuks puhastama. Küll aga tähelepanek oli muidu õige ja märkus asjakohane, sest see mustus ilmselt ei ole ainult harjaste loomuliku kulumise tagajärjel tulnud grafiidi jääk vaid kuna starteri sisemusse lekkis õli siis pigem õli ja grafiidi segu, mis on siis paakunud lamellidele. Samas kui õlileke sai kõrvaldatud, siis võiks lamellidelt ise ajapikku kontaktipind puhastude rohkem kui piltidelt näha hetkel. Ühesõnaga las ta jääda praegu.
Eile sain kätte:
Ja panin külge:
Eile ilma sõiduvarustuseta rattal istudes tundus, et ei ole see päris hea lahendus, sest nagu ütlesin eelmises postituses, siis toe kaldenurka ei saa reguleerida või kui siis tervet kinnitust painutades. Aga täna tulin rattaga tööle ja kui sõiduvarustus on seljas (kasutan eraldi seljakaitset nö. kilpkonna), siis oli oluliselt mugavam toetada. Vaatan kas painutan pisut ilmselt seda tuge.
Jalarauad otsustasin osta mitte universaalse kinnitusega vaid tellin netist, puhtalt välimuse pärast.
Eile seljatuge paigaldades avastasin veel ühe asja, mis vajab tellimist ja tulin ka ühtlasi ühele mõttele kuidas kasutada ära olemas olevad küljekotid.
Ühesõnaga kuna vana omanik oli otsustanud küljekottide kasuks, mis käivad kaasreisija istme alt läbi, oli ta otse loomulikult eemaldanud istme alused kummist pehmenduspunnid, sest muidu poleks vist mahtunud sadula alt läbi sadulakottide rihm. Nüüd kus seda rihma pole on iste õhus nö.
Ja mõte on selline, et kuna küljekotid on universaalsed ja ratta küljes olev raam on vaid toetuseks, et kotid ei vajuks vasta sumpasid, siis ma ei näinud normaalselt lahendust kuidas kinnitada kotid raami külge nii, et kui nad on tühjad ja kerged, siis nad ei löpendaks ega "lehviks".
Vaatan kas ma saaks ja kuidas jääks kui kinnitada kohvrid statsionaarselt raamide külge.
Külgedelt saab panna kaks viisakat M6 polti ja kohvrisse sisse läheks seib ja liblikmutter. Poldid võiks ideaalis olla ka statsionaarselt kinni. Lisaks vaatan kas on vaja kohvrite alla ka kinnitust. Ehk et kaare nurkadesse tekitada midagi. Mõte oleks siis selline , et kohvreid oleks võimalik lihtsa vaevaga eemaldada vajadusel aga nad oleks tummiselt kinni kui nad on kasutuses. Tegelen sellega järgmine nädal. Praegu lubas homseks ilusat ilma, käin tiiru pealinnas vist, polegi koos naisega ühtegi pikemat otsa sõitnud veel selle rattaga.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.