Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 405
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Hr.Nõel kirjutas: 31 Dets 2017, 14:01

Võiksid ju teha copi/paste siia ka om lepingust, kus müüja nimi kenasti peal.
Teistele hoiatuseks, et kellega ei tohiks tulevikus dilli teha.

Siin teemas oli vahepeal pikem paus kuna sai müüa vastu hagi esitatud ja antud teemast hakati pilte jms välja noppima ning üritati kohut nendega eksitada. Tegemist oli Alger Jalakas nimelise isikuga. Hagi esitamine tõi soovitud tulemuse. Tegin selle kohta eelmisel aastal ka ühe postituse - viewtopic.php?f=74&t=107728

Rattaga samas midagi väga kardinaalset ei ole pidanud tegema ja tuleb nentida, et ka kilomeetreid on ajapuudusest kahetsusväärselt vähe juurde kerinud.
Peale Slovakkia trippi õnnestus 2018 kevadel õlivahetuse tarvis teha ~ 100km ring ja peale seda enam ratta selga põhimõtteliselt ei jõudnudki. Sügisel sai olukorra leevendamiseks võetud mõned vabad päevad, et veeta nädalavahetus ratta seljas EMMK mõnusas seltskonnas.
Reedesel motosügise "kohalesõidu challange" ajal hakkas eispidur üha enam läbi vajuma ja laupäeva hommikuks olin põhimõtteliselt ilma esipidurita. Sai õhutatud jms trikke tehtud aga päris tummiseks tagasi ei saanud ja loetud tundidega oli võimatu normaalseid pidurdusi teha. Suuresti tänu sellele liitusin laupäeval nö kruusagrupiga ja sai nauditud ~ 150km Lõuna-Eesti käänulisi kruusateid.
Asi hakkas niivõrd meeldima, et lasin ennast ära rääkida ja sai pühapäeval paari kamraadiga tagasi sõidetud ~ 200km jagu TET radu.
Eelnevalt olin kindel, et selle mammutiga ma metsa ei roni, eksisin. Nädalavahetusega tiksus kellale veidi üle 750km millest enam kui pool kulges asfaldilt maas. Väike pisik tuli sisse.

Pehme pidur sai hiljem leevendust vasaku suppordi lahti laskmisest ja õhutamise ajaks kõrgemale tõstetud.

2018 aasta läbisõit siis ~ 850km :oops:

2019 läks kahjuks umbes sama rada - juurde tuli 1483km (togi)

2019 kevadel vaevanud pinge probleemidele otseselt jälile ei jõudnudki. Teist pingeregu proovida ei saanud. Tundub, et asi lahenes kui vedasin pingekale otse akult kaablid ning vahetasin kaitsmekarbis mõned kaablid jämedamate vastu välja. Peale seda pole pingelangust täheldanud.

04.06.19 vahetasin tagumise K60 uue vastu (kellal 41772)

Hooaja lõpetasin jälle Motosügisel. Reede lõunal alustasin kohalesõidu väljakutsega ja uhasin õhtuks maha 450km vahvaid teid. Selle käigus joonistsin GPS'ga kaardile ürituse teemaatilise "Jokkeri"

Pilt

Laupäeval sai liitutud nö mudagrupiga ja sõidetud radu kuhu ise üksi kindlasti ei roniks. Ühes mülkas tõmbas esirehvi mustri paksult muda täis ja ratas libises olematu kiiruse peal alt. Selle tulemusel jäi klaasikõrgendus oksa taha kinni ja murdis tuuleklaasi kakti.

IMG_20190908_074950.jpg
IMG_20190908_075005.jpg

Jõudsin arusaamale, et sellised rajad mulle meeldivad aga ratas pole (minu oskuste juures) selleks kõige sobivam.

Nädalavahetusega keris kellale 850km juurde.

Olengi otsaga jõudnud sellesse aastasse.

Hooaaja alguses odo näit 42543.

28.03 paigaldasin uue Givi tuuleklaasi ning vahetasin esipiduri peasilindri kolvi jms. Ratas pidurdab jälle nagu peab. Seda kinnitas ka eilne tehnolülevaatuse stendil pidurdamine.

Givi klaasi on kõrgem ja teise nurga all, esmasel sõidul ei näinud enam vajadust lisa tuulesuunaja jaoks.

IMG_20200328_180146.jpg

Hoomamatult palju raha ja aega on läinud selle vanuri taastamiseks kuid aega pikemateks trippideks (mille jaoks see ratas on ideaalne) mul enam ei ole. Ühtlasi kisub metas poole ja mul pole mune/tahtmist selle rattaga üksi mülgastesse ronida.

Olen avatud vahetuse pakkumistele millegi kergema tänavalegaalse ja metsakõlbulikuma ratta vastu.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”