Motoaku laetuse kontroll
Re: Motoaku laetuse kontroll
eks neid "testida" saab nii ja naa ja igatpidi jah. aga igal meetodil omad puudujäägid ka. näiteks mis iganes põhjusel raskemini ringi veetav mootor tõmbab absoluutselt igasugusel akul käivitamisel pinge ikkagi märgatavalt madalamale kui kergelt luftitatav moto. isegi temperatuur mõjutab juba väga palju (sama mootori puhul). külm mootor külma ilmaga on täiesti teine teema kui soe mootor sooja ilmaga.
siiski, minumeelest Kaur ütles täpsemalt ikkagi seda, et lihtsalt pinge OLEMASOLU "mõõtmisel" pole mingit erilist mõtet mõõta. Kui sa oskad seda pinget sealt lugeda kuidagimoodi metoodiliselt ja täpsete väärtustena siis ma ei saa küll öelda, et sel ei ole erilist mõtet. Senimaani on peaaegu kõik akud saanud nii ära hinnatud/diagnoositud. Loomulikult parim test on reaalse koormusega, aga eks ka siis vaatad ikkagi ju pingelangu, või mismoodi see õigem mõõtmine siis on, kõrvaga? fakt on see, et kui pinge kukub hetkega olematusse siis ongi aku kaputt ja rohkem midagi usutleda pole mõtet. kas see on siis käivitamisel või juba enne kui käivitamiseni üldse jõuad, see oleneb lihtsalt konkreetse aku konkreetsest olukorrast
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.