Kawasaki VN 2053 / 2215
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Kawasaki VN 2053 / 2215
TiitX11 kirjutas: ↑21 Sept 2021, 23:10moilo kirjutas: ↑15 Sept 2021, 20:53Oot sul on mureks siis see, et mootor on kogu aeg piirajas? Või sain ma millestki valesti aru? Mul oli kunagi VTX1800 turbo ja ma ei saanud sedagi originaalülekandega viimase käiguga piirajasse. Lõppkiirus oli midagi üle 220 KMH kuid piiraja veel ei rakendunud. Ja sa sõidad alatasa sellistel kiirustel ning seetõttu on vaja piirajat kõrgemale tõsta või ülekannet muuta. Mis mulle kohale ei jõua?
Edu nikerdamisel igatähes!
Nii, nüüd lasin taha panna originaal ülekande
HD tagumine ratas on "performance" osa ja tehtud pehmest materjalist, 10tuhat ja kulus läbi!
![]()
Samas originaal HD rihm on kulumata, ehk rihm kulub 5-10x vähem kui rihmaratas! Esimene rihmarats on teras ja kulumata. Nüüd max kiirus 217km/h ja tunne on nagu sõidaks 1 käik madalamaga. Pärnu mnt 110 alas andsin korra 5-ndaga ja kohe piirjasse...ehk siis 217 oli käes. Originaal mootor jõudis 200-205 välja vedada ja see on natuke liiga aeglane ülekanne. Kui VTX1800 turbo ei läinud piirajasse mis tal viga oli? Jõudu peaks olema seal 160+ tagarattas. Ja see peaks üle 250 minema või eksin? Minul jäi 230-235 piiriks, sest võimsus oli pudelikaelaks....lihtsalt ei jõudnud vedada. Eks põhjuseks ole ka sirge isteasend ja meeletu õhutakistus. Tegelikult siin üle 200 kiiruseid eriti ei kannata, tahab pea ära rebida kui pikemalt sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.