Kawasaki VN 2053 / 2215

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Nomidaiganes
Postitusi: 14
Liitunud: 06 Sept 2018, 16:02
Tänatud: 1 kord

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Nomidaiganes » 13 Sept 2021, 21:48

TiitX11 kirjutas:
13 Sept 2021, 19:17
joel kirjutas:
13 Sept 2021, 17:37

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Debiilsusi pole mõtet jagada, seda oskavad paljud :wack:

Eks tsiklit võib ka overclockida, kui pappi on :)




Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 397
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 » 13 Sept 2021, 22:22

RasmusL kirjutas:
13 Sept 2021, 21:40

Ma ausaltöeldes ei tea kedagi, kes taolisel mootoril oleks kunagi piirajat tõstnud, rida mootoritel ja nö kõrge pöörde pillidega on teine teema. Miks sellel podistajal seda üldse tegema peaks ?

Yamaha Warrior kannatab 5200-lt tõsta 6000-ni ehk 800pööret. 98-st jääb 90-92hj. Käigud on pikemad, saab originaalülekannet kasutada, muud midagi. Kumbki ei ole "vaikne podistaja" vaid suhteliselt kiired cruiserid. Vulcanil oli plaanis 400pööret, ja siis originaal ülekanne tagasi. Vaevalt seda on keegi enne teinud? :D Juba ratta väikse leviku tõttu ja motospeed mootoritega on üldse 3tk....ja JOKK. Warrior-e on 20tk ja ka nendest (vist) keegi enne pole teinud.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1640
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 72 korda
Tänatud: 269 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas RasmusL » 14 Sept 2021, 01:33

TiitX11 kirjutas:
13 Sept 2021, 22:22
RasmusL kirjutas:
13 Sept 2021, 21:40

Ma ausaltöeldes ei tea kedagi, kes taolisel mootoril oleks kunagi piirajat tõstnud, rida mootoritel ja nö kõrge pöörde pillidega on teine teema. Miks sellel podistajal seda üldse tegema peaks ?

Yamaha Warrior kannatab 5200-lt tõsta 6000-ni ehk 800pööret. 98-st jääb 90-92hj. Käigud on pikemad, saab originaalülekannet kasutada, muud midagi. Kumbki ei ole "vaikne podistaja" vaid suhteliselt kiired cruiserid. Vulcanil oli plaanis 400pööret, ja siis originaal ülekanne tagasi. Vaevalt seda on keegi enne teinud? :D Juba ratta väikse leviku tõttu ja motospeed mootoritega on üldse 3tk....ja JOKK. Warrior-e on 20tk ja ka nendest (vist) keegi enne pole teinud.

nojah paarisaja pöörde pärast vast midagi erilist ei pea mootorisse tegema, enda rattal oli plaanis tõsta 10500 pealt 13 000 peale, selleks sai klapivedrud vahetatud ning kepsu poldid kuid piiraja tõstmiseni ei jõudnudki, kuna erilist vajadust tänaval selleks pole.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

https://www.instagram.com/pope_of_customs/

Lembit
Postitusi: 193
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Lembit » 14 Sept 2021, 11:20

TiitX11 kirjutas:
13 Sept 2021, 19:17
joel kirjutas:
13 Sept 2021, 17:37

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Debiilsusi pole mõtet jagada, seda oskavad paljud :wack:

No kas ikka on debiilsus? Kuidas sinu arust seda odavamalt teada saab???

Ilmselgelt ei ole ju mitte keegi ei Eestis, Lätis ega Soomes 2l Kawa VN'i ülepöörete tõttu laiali lasknud kuna ükski selle regiooni dünokunnidest ei oska sulle öelda, kui palju on ohutu. Keegi peab esimesena kepsu välja saama mootorist, et tekkiks teadmine, mis pöörete juures see juhtub.

Seega tõenäoliselt üks odavamaid meetodeid seda max rpm numbrit teada saada oleks osta üks kasutatud standardmootor, see korralikult üle kontrollida, et ikka korras oleks ja siis dünol paarisaja pöörde kaupa pöördeid tõstes see laiali lasta.
Igatahes odavam ju, kui su tuunitud mootor laiali lasta!

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 397
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas TiitX11 » 15 Sept 2021, 18:39

Lembit kirjutas:
14 Sept 2021, 11:20
TiitX11 kirjutas:
13 Sept 2021, 19:17
joel kirjutas:
13 Sept 2021, 17:37

Tõsta jupikaupa ja lase iga muudatuse järel paar düno tõmmet otsa kuni laiali lendab. Siis tõmba piirajat veidi allapoole tagasi.

Debiilsusi pole mõtet jagada, seda oskavad paljud :wack:

No kas ikka on debiilsus? Kuidas sinu arust seda odavamalt teada saab???

Ilmselgelt ei ole ju mitte keegi ei Eestis, Lätis ega Soomes 2l Kawa VN'i ülepöörete tõttu laiali lasknud kuna ükski selle regiooni dünokunnidest ei oska sulle öelda, kui palju on ohutu. Keegi peab esimesena kepsu välja saama mootorist, et tekkiks teadmine, mis pöörete juures see juhtub.

Seega tõenäoliselt üks odavamaid meetodeid seda max rpm numbrit teada saada oleks osta üks kasutatud standardmootor, see korralikult üle kontrollida, et ikka korras oleks ja siis dünol paarisaja pöörde kaupa pöördeid tõstes see laiali lasta.
Igatahes odavam ju, kui su tuunitud mootor laiali lasta!

Kah õige lähenemine. :D Plaan on originaal ülekandele tagasi minna. -6 hammast tagarattal on sõidetud pikalt ja midagi on kulunud, rihm vingub. Varsti selgub milline ratas või mis viga. Originaal aga on liiga suure ülekandega sellele mootorile, palju pole vaja piisab +400-500 pööret. Warrioril polnud ka keegi enne proovinud ja nüüd on selgus: 6000p/min OK, ehk +800 pööret. Eeldan, et +400 ei ole probleemiks, sest warrior on samuti 1700-st tehtud 1800-ks ja 98hj tagarattas on +25hj. Vulcanil aga on +41 - 44hj.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

moilo
Postitusi: 108
Liitunud: 11 Mai 2005, 23:00
Tsikkel: K750M
Asukoht: Kiisa
Tänatud: 5 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas moilo » 15 Sept 2021, 20:53

Oot sul on mureks siis see, et mootor on kogu aeg piirajas? Või sain ma millestki valesti aru? Mul oli kunagi VTX1800 turbo ja ma ei saanud sedagi originaalülekandega viimase käiguga piirajasse. Lõppkiirus oli midagi üle 220 KMH kuid piiraja veel ei rakendunud. Ja sa sõidad alatasa sellistel kiirustel ning seetõttu on vaja piirajat kõrgemale tõsta või ülekannet muuta. Mis mulle kohale ei jõua?

Edu nikerdamisel igatähes!


Lembit
Postitusi: 193
Liitunud: 15 Veebr 2017, 13:43
Tsikkel: Honda XR
Tänanud: 10 korda
Tänatud: 73 korda

Re: Kawasaki VN 2053 / 2215

Lugemata postitus Postitas Lembit » Eile, 14:23

TiitX11 kirjutas:
15 Sept 2021, 18:39

Eeldan, et +400 ei ole probleemiks, sest warrior on samuti 1700-st tehtud 1800-ks ja 98hj tagarattas on +25hj. Vulcanil aga on +41 - 44hj.

Siin muidugi igasugune tehniline seos puudub eelduse ja selle põhjenduses osas...
+400rpm tähendab ca +17% maksimaalsetele jõududele kolvigrupis/kepsul. See, et warriori kolb/keps +33% ära kannatas on muiudgi julgustav, aga siiski asjassepuutumatu.

Aga muidugi tee ära! See on ju igatepidi win-win lahendus. :D
Kui läheb õnneks ja ei viska kepsu välja - on sul lähiregiooni esimene VN2000, millel edukalt piirajat tõstetud.
Ja kui viskab kepsu välja, siis sellest ja sellele järgnevast remondist on teistel foorumikülastajatel huvitav lugeda ;)

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”