Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 14 Okt 2021, 14:31

Kahtlustan, et lisaks tootjapoolsele pingutusele on sinna juhtmepuntrasse oma panuse andnud ka mõni harrastuselektroonik. Aga noh, kuni need kopsiku alla ära mahuvad ja uutele, minu poolt loodavatele insenerelektrontehnilistele lahendustele ette ei jää, niiakaua võivad need seal olla.

Mis on hullem, on see, et Pärnust reaalselt pole võimalik saada spido trossi. Sõitsin praegu kolm autokaupade ja ühe tsiklipoe läbi ja ...mkmm...ei ole.

Võin ju gepsu järgi kah paugutada aga võib arvata, et spido teole väga ei ole meelmööda, et sealt lahtisest trossiavast nüüd igast kraami talle sinna sisse lendab.




Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 14 Okt 2021, 16:45

Nozzu kirjutas:
14 Okt 2021, 14:31

Mis on hullem, on see, et Pärnust reaalselt pole võimalik saada spido trossi. Sõitsin praegu kolm autokaupade ja ühe tsiklipoe läbi ja ...mkmm...ei ole.

Ma arvan, et seda spidotrossi ei ole mitte ainult Pärnus vaid ka terves Eestis saada, nagu vanas heas Pärnu ranna anektoodis: naised, see pole üldse Pärnu mees.

vaata siit: https://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/k ... 50_a13)/99

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 11:15

Tänud.
Abiks leht. Ja karta on, et nii mõnedki postisaadetised hakkavad sealt minu poole liikuma.
A see spido tross seal saidil, pilt oli natuke kehva aga tundub, et see ei ole ikkagi päris täpselt samasugune tross, mille maha kruvisin.

Küll aga leidsin samasuguse ebayst. Saksamaalt, koos saatmisega 15 eurikut. Tellisin ära. Hiljemalt novembri keskel saab kätte :)

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Okt 2021, 11:18

Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:15

Tänud.
Abiks leht. Ja karta on, et nii mõnedki postisaadetised hakkavad sealt minu poole liikuma.
A see spido tross seal saidil, pilt oli natuke kehva aga tundub, et see ei ole ikkagi päris täpselt samasugune tross, mille maha kruvisin.

Küll aga leidsin samasuguse ebayst. Saksamaalt, koos saatmisega 15 eurikut. Tellisin ära. Hiljemalt novembri keskel saab kätte :)

Täpsusta see tsikli mudel ära, sest kui ma hakkasin sisestama '99 KLR650, siis andis mulle kaks mudelit, ma valisin lihtsalt esimese. Muuseas pildid on tihti illustreeriva väärtudega ja ei vasta tegelikule tootele.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 11:22

Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?

Motodepoo on vist ainus, kes pakub:

https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914

Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 11:24

mx77 kirjutas:
15 Okt 2021, 11:18
Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:15

Täpsusta see tsikli mudel ära, sest kui ma hakkasin sisestama '99 KLR650, siis andis mulle kaks mudelit, ma valisin lihtsalt esimese. Muuseas pildid on tihti illustreeriva väärtudega ja ei vasta tegelikule tootele.

Mhmh, mul on see, USAs vähem, euroopas rohkem levinud C mudel.

A ok...seda ei osanud mõelda jah, et foto lihtsalt illustratiivne.

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1250
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Ronk » 15 Okt 2021, 11:25

Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:22

Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?

Motodepoo on vist ainus, kes pakub:

https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914

Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.

Ilmselt võib tulla siit järjekordne saagimise teema nagu õlidega. Isiklik kogemus on see, et kasutasin ka seda kollast motocooli. Selle eeliseks oli vist kõrgem keemistemperatuur. Läksin tagasi tavalise kaubandusvõrgust saadava punase peale ja seda just seetõttu, et mis iganes juhtuda võib, seda leiad sa igast poest vajadusel.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 813
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 111 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Ain » 15 Okt 2021, 11:30

Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:22

Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?

Motodepoo on vist ainus, kes pakub:

https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914

Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.

Motorexil on samuti. M5.0 ja M3.0

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin Zümo660, GoPro Hero7 ja Packtalk Bold JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Bold JBL sideseadmed, lisad ja varuosad:
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 11:30

Ma olen aru saanud, et pea asi, et mingit silikooni vms. sees ei oleks. Kui sellel punasel pole, siis äkki, Ronk, kui viitsid, saadad siin või privas lingi sellele tootele.
Sest noh..mulle tundub kah ja nagu keegi kuskil foorumis ka ütles, et esimese generatsiooni KLRi sisse võib panna suht suva jahutusvedelikku. Ehk ei ole vaja liigselt peenutseda.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Okt 2021, 11:43

Kõige lollikindalm valik on punane, aga kui seal midagi muud varem sees on olnud, siis tasuks dest veega paar korda läbi pesta

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 12:00

mx77 kirjutas:
15 Okt 2021, 11:43

Kõige lollikindalm valik on punane, aga kui seal midagi muud varem sees on olnud, siis tasuks dest veega paar korda läbi pesta

Näiteks see?
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Prod ... ilm_36c_1l

Ja läbi pesemine siis nõndaviisi:
1) paisupaak tühjaks valada
2) Veepumba põhjas olev kruvi lahti ja jahutusvedelik välja lasta
3) Radikas dest veega ära täita
4) Paisupaak kah???
5) Mootor soojaks lasta
6) Korda 1 kuni 4
Niimoodi kaks korda.

Seejärel uus jahutusvedelik sisse.

Jah?


kiilas
Postitusi: 9
Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
Tänatud: 2 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas kiilas » 15 Okt 2021, 12:04

Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:30

Ma olen aru saanud, et pea asi, et mingit silikooni vms. sees ei oleks.

Silikaate. :D
Autodele mõeldud punane G12(G12+) on väga hea, igalt poolt saadaval.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 12:33


morse
Postitusi: 948
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Okt 2021, 12:38

Mul ka see punane. Ja reaalselt kahel rattal, mis on olnud vedelikjahutusega, on mõnel korral vaja läinud poest osta ja juurde valada. Mingit imevedelikku Selverist (või sihtriigi ekvivalendist Selverile) ei leia.

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 887
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 28 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas retro » 15 Okt 2021, 12:38

Polar'i roosa long-life olen ise alati kasutanud probleemideta - silikaadivaba, s.t. sobib tsikli veepumbale paremini.
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Prod ... ife_36c_5l
Jälgi, et kirjas oleks "ei sisalda silikaate" - see ei pruugi igal roosal/punasel vedelikul olla nii.
Kodulehelt leiab ka uue huvitava spets-toote - http://www.polar-coolants.com/bikes/Kawasaki

Dest-vesi pole minuarvates tingimata vajalik, kui just pole kindlalt teada, et kraanist tulev vesi ohtralt katlakivi tekitab.

Wemoto puhul ei tohiks ära unustada, et tegu UK poega, mis peale brexitit ostjale liigseid tegevusi põhjustab.
Muidu ok pood - olen ise mitu korda tellinud.

Soe soovitus oma elu mitte liiga keeruliseks ajamiseks - võta toru otsa (või veebis lahti) mõni sõbralik motopood ja telli sealt - saad vähemalt 14 päeva jooksul tagasi saata, kui tuleb vale jupp. Ma ise ei välistaks ka maaletoojalt küsimast - Depoo pakub nii Triumphile (kui ka ilmselt Kawale) vahel vägagi mõistliku hinnaga oem-osasid.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Okt 2021, 13:16

retro kirjutas:
15 Okt 2021, 12:38

Soe soovitus oma elu mitte liiga keeruliseks ajamiseks - võta toru otsa (või veebis lahti) mõni sõbralik motopood ja telli sealt - saad vähemalt 14 päeva jooksul tagasi saata, kui tuleb vale jupp.

Jah, see ka väga hea lahendus, Streetmotos tavaliselt hommikul tellitud jupp ülejärgmine päev kohal.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 14:02

mx77 kirjutas:
15 Okt 2021, 13:16
retro kirjutas:
15 Okt 2021, 12:38

Soe soovitus oma elu mitte liiga keeruliseks ajamiseks - võta toru otsa (või veebis lahti) mõni sõbralik motopood ja telli sealt - saad vähemalt 14 päeva jooksul tagasi saata, kui tuleb vale jupp.

Jah, see ka väga hea lahendus, Streetmotos tavaliselt hommikul tellitud jupp ülejärgmine päev kohal.

Mhmh....eksa ta lisakindlust annab ja on seda väärt aga ilmselt miski viieka võtab see motopood sealt ikka vahelt. Mis on OK sest miks nemadki peaksid tasuta töötama. Ja kui selle tasu eest kaasneb võimalus kaup tagastada, siis on see win-win.
Teine nüanss on ilmselt ka see, et ega need motopoed viitsi väga uurida, kust kõige odavamalt tellida saaks vaid võtavad sealt, kust nad harjunud on. Ehk siis ise aega kulutades ja erinevaid pakkujaid läbi vaadates võib saada mõningase rahalise võidu.

Samas jah, eks mul olegi näiteks Motardiga head ja usalduslikud suhted ning suurem osa kulu- ning muid tarvikuid on tulnud läbi nende. Viimati õhufilter, õlifilter, õli, piduriklotsid, siduritross.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 15 Okt 2021, 14:19

Streetmoto hinnad on ühed parimad


morse
Postitusi: 948
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Okt 2021, 14:21

Ma ei tea, kas see on nüüd natuke liiga ilmselge jutt aga ma sõnastan selle korra läbi.

Esindusest saad reaalselt selle jupi, mille tehas tarnib ehk siis selle tootja tehtud, kes parasjagu valmistajatehasele alltöövõttu teeb.
Üldiselt on see hea jupp. Lihtsalt arusaadavatel põhjustel kallim, kui nn B-osa.
Depooga otseselt kogemust ei ole aga võib olla mõni margiesindus müüb kõrvalt B-osasid ka.

Streetmoto jt müüdavad B-osad on tihti väga head. Näiteks DID'i veokett, mis maksab 50 EURi vähem kui esinduses või EBC siduriketaste komplekt, mis kah stiilis 100 EURi odavam, on minu arvates väga hea kvaliteediga. Ja kui aus olla, siis KTMi keti tarnija ilmselt ongi Regina, RK või DID. Nii et sisuliselt saad sama või sarnase asja aga odavama hinnaga.

E-bays saad nii A-, B-, C- kui F-varuosasid. Kogemuse pealt oskad juba hinnata, mis müüjaga tegu aga väike loto on alati mängus.

Üldiselt on Eesti motopoodide hinnad head. Nad peavad ju ka E-bay jmt värgiga konkureerima.

Ja spidotrosse ma olen lambikatelt E-bay müüjatelt 15 euriga ostnud ja olen ka rahule jäänud.


morse
Postitusi: 948
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 131 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse » 15 Okt 2021, 14:22

mx77 kirjutas:
15 Okt 2021, 14:19

Streetmoto hinnad on ühed parimad

Parem, kui E-bayst osta enamasti!

Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1250
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 106 korda
Tänatud: 52 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Ronk » 15 Okt 2021, 15:19

Nozzu kirjutas:
15 Okt 2021, 11:30

Ma olen aru saanud, et pea asi, et mingit silikooni vms. sees ei oleks. Kui sellel punasel pole, siis äkki, Ronk, kui viitsid, saadad siin või privas lingi sellele tootele.
Sest noh..mulle tundub kah ja nagu keegi kuskil foorumis ka ütles, et esimese generatsiooni KLRi sisse võib panna suht suva jahutusvedelikku. Ehk ei ole vaja liigselt peenutseda.

Arvan et pole enam vajadust toodet välja tuua. Polar või mõni muu tuntum jaeketi pakutav teeb oma töö kenasti ära :) Silikaatidega jah vaata igaks juhuks. Enamustel pole, kuid võib juhtuda et keegi seda ikka sisse pistab. Läbipesu teemal. Võid dest veega aga oluliselt lihtsam on kraanist tuleva vollaga.

Näide minu ratta näitel

http://www.ktm950.info/how/Orange%20Gar ... wp/019.jpg

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 15 Okt 2021, 15:39

Jap. Haarasin Fixusest kaks pudelit punast, silikaatide vaba. Ja viiese kulku dest vett.

16343011157374432975615979030002.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 16 Okt 2021, 03:41

Täna jahutusvedeliku vahetuseni ei jõudnudki. Aga kasutasin öötunde selleks, et kett ära pingutada.
See oli nagu must do kuna kett lihtsalt ripendas all ning lõtku polnudki võimalik mõõta kuna see käis pea kogu pikkuses vastu kiiget. :wack:

Ostsin sobivas suuruses (27) padruni ja valmistusin mentaalselt tõsisemaks võitluseks ratast all hoidva poldi mutriga. Minu üllatuseks aga oli see näpuga kinni keeratud. Mitte mingit vastupanu. Kui mutril splinti poleks olnud, oleks see ilmselt rattast irdunud. Ilmselt oleks mõistlik kõik ratta poldid ja mutrid üle kontrollida.

Clymer ütleb et KLRi ketil peab lõtk olema, esimese ja tagumise hammaka keskkohast mõõtes, 5-6 sentimeetrit. Ja õnneks oli sel ketil, vaatamata veninud välimusele, pingutusruumi veel küll. Jäi pärast pingutusmutrite kruvimist kuskil 5,5 cm.

IMG_20211016_002628.jpg

Mõnus tunne on see, kui teed oma käega pisikesi asju ning ratas saab paremaks kui enne oli.
Praeguseks on tehtud:

Uued gripid
Uued peeglid
Uus siduritross (ei vahetanud ise)
Uued piduriklotsid ja supportide hooldus (ei vahetanud ise)
Keti puhastus ja pingutus
Tagumine suunatuli korda seatud.
Õli ja õlifitri vahetus
Uus õhufulter.

Et keti pingutus võttis vastu ootustele vaid veerand tundi ja õllepurk oli alles täis, veetsin järgneva tunnikese ratast mingi special vahuga puhastades ja poleerides. Sai kenam küll.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 16 Okt 2021, 08:43

Tõmba see kett korra tgahammaka keskel (piki tagakiiget) hammakast eemale ja vaata kaugele tuleb. Kui on pool võirohkem üle hamba siis viska see kett ära

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 16 Okt 2021, 12:18

Tundub, et ei ole veninud. Mingi paar milli liigub.

IMG_20211016_121053.jpg

Müüja sõnul vahetati ka rattal enne seisma jäämist kett ja hammakad. Nii võis ka olla, otsustades tagagammaka hambumuse järgi.

A kes teab, ehk unustas meistrimees siis mutri kinni keerata. Tõmbas näpuga kinni, et pärast pingutab. Aga pingutamine läks meelest, tagus splindi sisse ja voila.


oil
Postitusi: 636
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas oil » 16 Okt 2021, 12:40

Kui ratta kinnitusmutter oli lõtv, pole see hea laagritele. Keera kõvasti kinni, võta kahe käega tagaratta vastaskohtadest kinni ja proovi loksutada. Kui on tunda loksu, on ilmselt laagritel minek. Mõnel juhul võib siiski olla ka põhjuseks c-märgiga (pisikese lõtkuga) laager. Ise panin üksvahe sellised ja enduuroka tagarattal oli ühesugune lõtk paigaldamisest järgmise hooaja lõpuni.


will111
Postitusi: 4177
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 268 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas will111 » 16 Okt 2021, 17:03

päris lahti pole hea jah, aga kinni vägistamine pole samuti kuigi mõistlik. mingi 30-40cm sabaga mõõduka käe jõuga keeratakse see võlli mutter kinni ja asi ants. mõnel rattal olen ikka kohanud neid ahvijõugu peale keeratud mutreid, mille avamiseks tuleb juba võtme saba umbes 70cm peale pikendada ja täie vinnaga rebida. ära sellist lollust oma võlliga tee :) tihtipeale tõmbab selline vägistamine ka laagrid nii tuugaks, et ratas ei taha õhtu tõstetud asendis hästi ringigi käia


Turist
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 27 korda
Tänatud: 58 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Turist » 16 Okt 2021, 17:09

Ma tsiklil enamasti keeran kõik poldid/mutrid momentvõtmega kinni, soovitan teistelegi. :bsmile: Oma rattal käib tagaratta telg näiteks 105 Nm-ga.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 7775
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 215 korda
Tänatud: 292 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 » 16 Okt 2021, 17:09

Mu tänavarattal on see 85 Nm ja krossirattal 135 Nm. 135 Nm on selline päris korralik keeramine

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 438
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 207 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu » 16 Okt 2021, 17:22

Mul, kui ma õigesti mäletan, oleks vaja olnud 69 Nm. (EDIT: parandan : 93).
Ehk siis, nagu mul teie numbreid vaadates tundub, peabki see suht lõdvalt seal kinni olrma.
Momentvõtit pole aga tõmbasin miski 20 cm varrega kege jõuga, ilma liigselt ponnistamata, kinni. Ehk läks enam vähem taipa.

Vasta

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”