Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Nozzu
Teema algataja - Postitusi: 931
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 80 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Täna jahutusvedeliku vahetuseni ei jõudnudki. Aga kasutasin öötunde selleks, et kett ära pingutada.
See oli nagu must do kuna kett lihtsalt ripendas all ning lõtku polnudki võimalik mõõta kuna see käis pea kogu pikkuses vastu kiiget. ![]()
Ostsin sobivas suuruses (27) padruni ja valmistusin mentaalselt tõsisemaks võitluseks ratast all hoidva poldi mutriga. Minu üllatuseks aga oli see näpuga kinni keeratud. Mitte mingit vastupanu. Kui mutril splinti poleks olnud, oleks see ilmselt rattast irdunud. Ilmselt oleks mõistlik kõik ratta poldid ja mutrid üle kontrollida.
Clymer ütleb et KLRi ketil peab lõtk olema, esimese ja tagumise hammaka keskkohast mõõtes, 5-6 sentimeetrit. Ja õnneks oli sel ketil, vaatamata veninud välimusele, pingutusruumi veel küll. Jäi pärast pingutusmutrite kruvimist kuskil 5,5 cm.
Mõnus tunne on see, kui teed oma käega pisikesi asju ning ratas saab paremaks kui enne oli.
Praeguseks on tehtud:
Uued gripid
Uued peeglid
Uus siduritross (ei vahetanud ise)
Uued piduriklotsid ja supportide hooldus (ei vahetanud ise)
Keti puhastus ja pingutus
Tagumine suunatuli korda seatud.
Õli ja õlifitri vahetus
Uus õhufulter.
Et keti pingutus võttis vastu ootustele vaid veerand tundi ja õllepurk oli alles täis, veetsin järgneva tunnikese ratast mingi special vahuga puhastades ja poleerides. Sai kenam küll.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.