Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jesper kirjutas: ↑26 Okt 2021, 22:03Jah, no kui sa saad õlitaseme mingi muu meetodiga õigeks, siis vahet pole, tulemus on sama, õige õlitase on õige. A kust sa tead ilma mõõtmata, et see õige sai? Ja mõlemal pool sama? Kerge deja vu hetk, tuletage mulle meelde mis teemas see oli, kus keegi just hiljuti ühe teise õli taseme pärast pabistas
See tööriist maksab 14€ (https://www.motonet.ee/et/toode/381430/ ... eme-mootur), või siis saab teha süstlast, voolikust, piduritoru jupist ja suure pesulõksu kujulisest klambrist, kui need komponendid kõik juhtumisi riiulis olemas on.
Mina täitsin masinal amordid õliga, kasutades täpset mõõtekannu ning manuaali antud numbrit, mitu milliliitrit lisada (eri kogused torudes). Väike eksimisvahemik oli ka lubatud, seega ei kartnud, et valesti läheb. Kas siis KLR-il pole manuaalis seda numbrit?
Simmerite paika toksimiseks sobib jah sobivas suuruses toru (kui on leida), kuid veel paremini sobis mu arvates isoleerteip. Teed torule teibist sellise loetud millimeetrid paksu "krae" ning sellega toksidki simmeri paika. Läheb ilusti, teip on piisavalt jäik ja samas pehme - ei lõhu simmerit kuidagigi. Töö on lihtsamate killast, ainult väga rahulikult samm-sammult tuleb teha, et midagi kuskil nihu ei läheks. Kui seda tööd teha, tasub juba lenksulaagrid ka üle vaadata ja vajadusel vahetada. Mul olidki poolpidused ja said uued. Hea muretu tunne edasi sõita, sel aastal pole pidanud midagi peale paari kuluosa vahetama.
PS: kui otsustad ise teha, siis ära vanu juppe eemaldades kasuta terava otsaga tööriistu, võid toru pinna ära kriipida.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.