Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
iga rehv, millel on punnid piisavalt tihedalt, tõmbab piisavalt vedele/hästi täitva ja kleepuva kraami sees omal need punni vahed täis ja kinni ta on. pole mõtet teha nägu nagu siin oleks mingit pistmist ühe või teise tootja või mingi konkreetse rehvimudeliga.
ja samas iga rehv, millel on punnid hõredalt ehk mis viskab vedelat paska punni vahelt kergemini minema, sellega on igasugusel kõvemal pinnasel ikka tõeliselt s**t sõita, kulub väga kiirelt ning tegelikult on kehvem pidamine kohati ka mitte ainult päris kõval pinnal vaid muudeski oludes. muidugi keegi siin ei eksi kui väita, et mõne vägeva kärnaga oleks samas aegus jõudnud paar meetrit kaugemale...või mine sa hullu tea, ehk isegi läbi roomanud. aga enne kui neid vägevaid kärnasid alla vahetama hakata, tasuks mõelda kas muude asjade ohverdamine selle mülka nimel on ikka seda ohverdust väärt.
e-07 muster on täpselt selline, nagu ta on, üsna selge põhjusega. et oleks sõidetav rehv ka asfaldil, kõval kruusal raskema ratta all ning et kestaks kah mõnda aega. ma ei ütleks, et selle konkreetse aparaadi jaoks nüüd väga kehv valik oleks...a selge see, et on olemas "more spezialised" rehve
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.