Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 931
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Honda CRF300L
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 80 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

morse kirjutas: 04 Nov 2021, 09:00

Lisaks võiks veel kontrollida, kas spido üldse käib ringi. Paned trossi spido külge ja alt keerad trossi. Kui liigub, siis võid ju pulli pärast akutrelliga testida, kas seier ka tõuseb.

Täitsa tore mõte. Proovisin,
Spido tundub korras olevat. Näpuga trossi kerides sain 20 km/h kätte ja läbisin 100 meetrit.
Akutrelliga ei hakanud jamama. Mis seal ikka.

EDIT:

Nüüd vist polegi muud teha, kui peaks ratta alt kiskuma ja sellele teole otsa vaatama. Noh, nagunii tahaks ju ka amorditorusid kätte saada. Oleks üks tegemine.
Aga nüüd olen järkjekordse probleemi enda jaoks mõelnud - ei tahaks ratast alt ja amorte lahti keerata ilma et mul oleks momentvõti poltide õige tugevusega tagasi kinni keeramiseks. A selle momentvõtme valimine on paras peavalu. Juba vahemik: Clymer annab N.m vahemiku 5 - 275 Nm-ni. Sellist võtit vist polegi, mis taolise vahemiku ära kataks. Või kui on, maksab see pool ratta soetushinnast. Ja see ei sobi. Või kui. siis on need paarikümne eurosed varred millel mõõtkava 0 - 300 peal - a need, nagu siin keegi ütles, on täiesti kasutud. Miks, oh miks?
Teiseks...millise firma momentvõtit ma saan usaldada. Hea küll, AliExpressist vms. kohast ei telli, selge. Handymanist kah mitte. Aga kui Stokker müüb, siis on juba OK? Ja kas võtta 1/4 või 1/2 võti. Pfff...

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”