Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2285
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 252 korda
Tänatud: 612 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Katsu natuke suuremat pilti ka vaadata ja mitte igasugu kribukräbusse takerduda. Momentvõti on eelkõige mõõteriist, mitte tööriist, ehk siis sa teed oma töö tavariistadega kuni pingutamiseni ära, siis lähed pühalikul sammul riiuli ette, kummardud viisakalt tervituseks, võtad punase sameti seest momentvõtme, röögatad "hai!" (austria motika puhul on muidugi kohasem põgus joodeldus), teed keskendunud ilmel oma ühe kliki ära ja paned ta sameti sisse tagasi. Sellise kasutuse juures ei ole erilist vahet, kas võti on 10-miljon skaalas või sul on mitu võtit eri skaaladega, sest kvaliteetse tootja puhul on need kõik piisavalt täpsed. Mul ei ole hetkel seda Gedore passi käepärast, aga 20-sadamidagi versiooni täpsus on piisav, et igal pool tehase juhendi poolt määratud vahemikku jääda, lihtsalt võti ise on ilge kobakas ja 1/2" otsale laotud üleminekud teevad selle asja veel hullemaks. Selle pärast soovitakski väiksemat. Samas nagu juba mainiti, 50Nm on jälle piisavalt tihti esinev nähtus, et selle võiks ikka ära katta, lisaks ma olen aru saanud, et eelarve pole ka piiramatu. Neid kõiki parameetreid kokku võttes on sul kõige mõistlikum võtta 3/8" võti ja osta mõned levinud padrunid juurde, need maksavad alla 2€/tk.

Kui sa päevad läbi mootoreid kokku lappaks, siis ilmselgelt selline ühe-võtme-poliitika enam nii hea ei oleks, juba kasvõi ümber kruttimisele kuluva aja pärast.

Ja eks kõiki asju saab muidugi ka ilma momentvõtmeta teha ning on tehtud ka, aga see nõuab kogemusi ja tunnetust. Üldiselt mingi 50Nm+ asja pingutamine on juba suht suva, midagi katki keerata on raske, põhiprobleem on just a'la 15Nm ja 30Nm eristamine. Selle pärast on ka Hiina momentvõtmed mõttetud, et nende täpsus ja korratavus ongi selline +-15Nm, mis tähendab, et sobivate juhuste kokku langemisel on ikaldus ikka majas.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”