Krossika ülekuumenemine
Re: Krossika ülekuumenemine
radikas ei tundu nii hull, et ei peaks ära jahutama. aga no eks põhjuseid võib muidki olla, äkki on vedelikukanalid umbes näiteks kuskilt. või ujub seal sees üldse mingit kahtlast ollust ringi liiga palju.
eks neid kohti, kust viga otsida saaks on veel mitmeid aga alustada on tark lihtsamatest asjadest. kui väga tarvis siis saab ka ventika radika ette panna, ajutiselt ja mingi aku pealt.
plastikud radika ees ilmselt ei ole mitte kaitsmed, vaid õhukogujad/suunajad. või noh...kui neid seal ei ole siis tegelikult ilmselt peaksid olema. igaljuhul sõidutempost oleneb palju. kui aeglase kiirusega podistada ja samas gaasi ikka peal hoida madalate käikudega siis ega radikast ei saagi eriti suurt kogust jahedat õhku läbi käia ning kui õhku ei liigu siis pole midagi, mis soojust sealt ära juhiks
eks neid kohti, kust viga otsida saaks on veel mitmeid aga alustada on tark lihtsamatest asjadest. kui väga tarvis siis saab ka ventika radika ette panna, ajutiselt ja mingi aku pealt.
plastikud radika ees ilmselt ei ole mitte kaitsmed, vaid õhukogujad/suunajad. või noh...kui neid seal ei ole siis tegelikult ilmselt peaksid olema. igaljuhul sõidutempost oleneb palju. kui aeglase kiirusega podistada ja samas gaasi ikka peal hoida madalate käikudega siis ega radikast ei saagi eriti suurt kogust jahedat õhku läbi käia ning kui õhku ei liigu siis pole midagi, mis soojust sealt ära juhiks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.