Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
järelikult on siduril pikk käik (heeblist) ning ei lahutagi täielikult ära.
kui nii siis pead seda lõtku ikkagi niipalju vähemaks keerama, kuni hakkab ilusti lahutama. vabaasendis ei tohi jah trossil pinget peale jääda (mitte kõige vähematki), aga samas mingit rohkemat lõtku seal samuti ei pea olema kui see et lihtsalt tunned tõmmates, et kohe algusest ei ole täisjõud taga.
aga kas sul mitte ratas vahepeal päris pikalt ei seisnud, seoses nende igasuguste tööde ja asjadega? või sõitsid nüüd ka alles hiljuti ning ikka jäi see häda, et sidur ei lahuta ära? eks seal kaks võimalust on sel juhul, kas tõesti ei tõmba vedrusid piisavalt kokku, või siis on korv ikkagi niipalju juba hambas
kui nii siis pead seda lõtku ikkagi niipalju vähemaks keerama, kuni hakkab ilusti lahutama. vabaasendis ei tohi jah trossil pinget peale jääda (mitte kõige vähematki), aga samas mingit rohkemat lõtku seal samuti ei pea olema kui see et lihtsalt tunned tõmmates, et kohe algusest ei ole täisjõud taga.
aga kas sul mitte ratas vahepeal päris pikalt ei seisnud, seoses nende igasuguste tööde ja asjadega? või sõitsid nüüd ka alles hiljuti ning ikka jäi see häda, et sidur ei lahuta ära? eks seal kaks võimalust on sel juhul, kas tõesti ei tõmba vedrusid piisavalt kokku, või siis on korv ikkagi niipalju juba hambas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.