Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 930
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Honda CRF300L
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 79 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Vot jah, selle siduri ketaste vahetusega... selles osas, või selle vajalikkuses olen nüüd kahtlevalt seisukohal. Et kas üldse teha.
Selles mõttes, et nagu siin öeldud, siis ka uus ja korras sidur võib mudas mässates üle kuumeneda ja kokku kleepuda, eksole. Et seda probleemi ma ketaste vahetusega ei lahendaks - pigem on see põhjustatud valedest sõiduvõtetest, eks.
Nüüd probleem, mis mul siduriga oli, oli see, et mul ei õnnestunud hästi ratast käekõrval sõidutada, siduriga mängides - kippus ära vedama pidevalt. See aga nagu üks kogenud motomehhaanik mulle selgitas, ei ole mitte märk nässus sidurist vaid valesti paigaldatud siduritrossist.
Nässus siduriketastele viitavat hoopis see, kui sidur libiseb. Ehk siis pöörded lähevad üles aga ratas edasi ei liigu. Aga seda probleemi mul pole.
Seega, nagu mulle tundub, siis pole mõtet parandada asja, mis pole katki. Ehk siis m pole enam kindel, kas ma pean hakkama sidurikettaid vahetama. On suur võimalus, et probleemid lahendab see uus siduritross. Kuigi jah, praegu on see pigem probleeme juurde tekitanud.

Mis heeblisse puutub, siis see on täpselt sama, mis vana heebel (oem) . Aint ots ei ole murdunud ja kinnitus ei ole pragunenud.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”