Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

Teema algataja
Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas Martinez »

See teema on siin soiku jäänud nagu ka selle rattaga sõitmine.
2021 mai lõpus sai tehtud üks 1200km tiir mööda Eesti kõvakattega teid. Kael oli kõveras iga metsatee peale aga seltskonnas oli toona vast valminud kolmesajase tagarehviga seljalõhkuja mis seda väga ei võimaldanud.
20210528_172043.jpg
Tühikäigul laadimise ärakukkumine tripi vältel mingeid probleeme ei põhjustanud. Samas mulle meeldib kui asjad on korras ja sai vastu võetud Piipz'i pakkumine soetada endale tema vana nelja magentiga rootor. Ta pidi magentid kinni liimima enne.

2021 juunis jõudis minuni Piipz'i rootor aga see oli ikkagi pärit uuema Strommi pealt ehk siis oli 6 magentiga.
4 mangentiga rootori magnetite kaugus/sisedieameeter 117.14mm ja 6 magentiga 120.49 ehk siis pea 3mm suurem. Staator ise 114.9mm. Pelgasin, et magentid võivad liiga kaugele jääda.

06.16.2021 (odo 4418O) läks sisse uus õli ja kuue magentiga rootor. Olulist muudatust see kaasa ei toonud.

Kuna ma valdava enamuse oma sõitudest tegin nagunii TET'i kõlbulikuks tehtud WR 450'ga siis jäi Stromm lihtsalt seisma.

Uuesti sai Strommi sadulasse istutud kui teel Motosügisele WR'i mootor TETi rajal, Läti piiri ääres kokku jooksis.
Õnneks on mul hea naabrimees ja veel parem naine. Stromm aeti kärru ja 5h hiljem otsis naine mind kottpimedas keset karu peed laste ja teise rattaga taga. Laadisin ühe ratta maha ja teise peale ning minu sõit sai jätkuda.
Laupäevasele Motosügise sõidule sai end muidugi muda klassi kirja pandud. Sai see probleemideta läbitud aga mõnususaks kulgemiseks seda pidada ei saanud. Kui ikka oled kerge, kõrgema kliirensi ja pikema amordikäiguga masinaga harjunud metsa all "lendama" siis madala pommiga ei olnud see enam nii väga nauditav.
Kirusin end, et omal ajal kõrgenduslingid originaalide vastu vahetasin :wack:
20210904_152721.jpg
Eelmise aastal sai sõidetud täpselt 12km - käisin juulis ülevaatuspunkti sondeerimas (togi)

Vahepeal asendus WR KTM'iga ja Strom on endiselt tolmu kogunud. Mingi hetk olid lapsed käinud ratta seljas ronimas ja ohutuled peale pannud/jätnud ja aku ära tapnud. Riiulis olevat tagavaraakut pole ka meeles olnud laadida ja ka see ei suutnud ka enam peale laadimist masinat käima tõmmata. Tellisin eelmine kuu KTM'le lipo aku ja tõstsin 690ne eelmise, võrdlemisi uue aku Stromi peale - käivitus poolest pöördes.

KTM' otsustas kuu alguses nookuri laagrid mootorisse laiali puistata ja nukkvõlli endaga kaasa võtta. Ilm oli ilus ja ajasin Strommi välja ning käisin sellega Langel juppide järel. Oli täitsa mõnus sellega jälle sõita, kruusal oli ainult veidi võõras/harjumatu.

Igatahes, ajasin täna Strommi uuesti välja, sõitsin mootori kuumaks ja võtsin õlivahetuse ette.

See läks kuidagi käest ära.
20230528_200514.jpg
28.05.2023 (odo 44537) õlivahetus ja nelja magentiga rootori install.
Lisaks võtsin suvalise kaabli, istutasin ühe otsa klemmi aku külgje ja teise keerasin staatori kaane poldi alla. Panin ratta käima ja 30min vältel püsis laadimine ilus. Pika peale hakkas ära vajuma kui ventikas järgi tuli aga nii kui see seisma jäi hüppas konsoolis oleva voltmeetri näit 14.4V peale. Eks tuleb normaalne kaabel ja otsad soetada ja peaks saama ka selle saaga lõpetatuks lugeda.

Olen Strommi seni hoidnud, et käia üks hetk Rootsis/Norras mägesid avastamas aga kuidagi ei ole sinnani jõudnud. Nüüd on vähe pikema välbaga masin ka olemas millega kannataks neid teid ehk sõita aga sinna oleks just paras DL'ga minna. Samas on rattaid millega sõita ei jõua rohkem kui üks ja ruumi hakkab nappima.
Ehk on aeg see teatepulk üle anda :?:
Natuke nadi on käia iga aasta ainult ülevaatust tegemas aga samas on jube hää kui on alati nurgast võtta üks masin mida saab usaldada (togi)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”