Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Kahjuks on antud teema pisut unarusse jäänud. Pole väga olnud põhjust siia kirjutada ka, sest teinud pole suurt midagi. Sõitnud, sõitnud ja veel kord sõitnud.
Viimases postituses mureks olnud starteri teema leidis lahenduse uue aku näol. Uus värske aku ja iga start nagu kellavärk. Ei teagi, ilmselt polnud vanas akus piisavalt pauku, et sidur korralikult rakenduks vms.
Aga pikk jutt....s**t jutt, asume selle aasta kallale.
Tellisin USA-st Baron-i BA-7410-U riserid, et tuua lenks veidi rohkem sülle ja üles ning Baroni tahho BA-7570-00, et näha mootori pöördeid.
Täna viskasin riserid ja tahho külge aga ühendamata kuna aega nappis. Ühendamisega läheb ilmselt pisut aega, sest esiteks oli klomplektiga kaasas mingid kiirühendused, mis mulle üldse ei meeldi ja teiseks pole ma veel päris täpselt vaatanud kuhu ja kuidas ühendada, selleks peaks paagi maha kakkuma ja elektriskeemis näpuga järge ajama. Kindlasti panen siia paar pilti ja vähe juttu ka kui asi nii kaugel.
Igal juhul välja hakkab nägema nii: Hetkel tundub, et käte asend läks mugavamaks ja suure tõenäosusega on vaja ca. 5cm pikemat esipiduri voolikut. Järgmisel nädalal astun Hydroscandist vms. kohast läbi vaatan kas saavad aidata. Kõik muud juhtmed ja trossid on piisava varu ja pikkusega.
Lisaks on plaanis see aasta väike Norra tripp ja seoses sellega lähevad alla uued rehvid nii ette kui taha ning nendelt piltidelt pole näha aga rattale sai ka eelmisel aastal peale Quad lock-i telo hoidja koos vibratsiooni leevendi ja juhtmevaba laadijaga. Peaks ütlema, et kasutuselt ja ehituselt üle prahi toode. Väga mugav kasutada, hästi läbi mõeldud ja tummine toode.
Oli nii: Nüüd ilmselt nihkub lenksul veidi paremale, eks vaatan veel paigutuse üle.
Viimases postituses mureks olnud starteri teema leidis lahenduse uue aku näol. Uus värske aku ja iga start nagu kellavärk. Ei teagi, ilmselt polnud vanas akus piisavalt pauku, et sidur korralikult rakenduks vms.
Aga pikk jutt....s**t jutt, asume selle aasta kallale.
Tellisin USA-st Baron-i BA-7410-U riserid, et tuua lenks veidi rohkem sülle ja üles ning Baroni tahho BA-7570-00, et näha mootori pöördeid.
Täna viskasin riserid ja tahho külge aga ühendamata kuna aega nappis. Ühendamisega läheb ilmselt pisut aega, sest esiteks oli klomplektiga kaasas mingid kiirühendused, mis mulle üldse ei meeldi ja teiseks pole ma veel päris täpselt vaatanud kuhu ja kuidas ühendada, selleks peaks paagi maha kakkuma ja elektriskeemis näpuga järge ajama. Kindlasti panen siia paar pilti ja vähe juttu ka kui asi nii kaugel.
Igal juhul välja hakkab nägema nii: Hetkel tundub, et käte asend läks mugavamaks ja suure tõenäosusega on vaja ca. 5cm pikemat esipiduri voolikut. Järgmisel nädalal astun Hydroscandist vms. kohast läbi vaatan kas saavad aidata. Kõik muud juhtmed ja trossid on piisava varu ja pikkusega.
Lisaks on plaanis see aasta väike Norra tripp ja seoses sellega lähevad alla uued rehvid nii ette kui taha ning nendelt piltidelt pole näha aga rattale sai ka eelmisel aastal peale Quad lock-i telo hoidja koos vibratsiooni leevendi ja juhtmevaba laadijaga. Peaks ütlema, et kasutuselt ja ehituselt üle prahi toode. Väga mugav kasutada, hästi läbi mõeldud ja tummine toode.
Oli nii: Nüüd ilmselt nihkub lenksul veidi paremale, eks vaatan veel paigutuse üle.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6565
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 629 korda
- Tänatud: 394 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Hoi!
Pakun, et spido paneeliga pole midagi teha, signaali saab tahho süütepoolilt.
Kus kohast laadija särtsu võtsid?
edu
Pakun, et spido paneeliga pole midagi teha, signaali saab tahho süütepoolilt.
Kus kohast laadija särtsu võtsid?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Signaali saabki süütepoolilt, see pole hetkel mõttekoht. Pigem vaatan kus kohast ta enda toide võtta, et ühendus jääks viisakas ja juhe ilusti kookseks.
Laadija toide on akult 12V to USB ja sinna on ühendatud laadija.
Analoogne aga mitte Quad Locki enda oma. https://www.quadlockcase.eu/products/wa ... 9371820114
Kuigi hetkel seda toodet vaadates tundub, et jälle üks asi, mis tellida vaja on. Eelmine aasta ei hakkanud silma see nende lehel, muidu oleks kohe tellinud.
Laadija toide on akult 12V to USB ja sinna on ühendatud laadija.
Analoogne aga mitte Quad Locki enda oma. https://www.quadlockcase.eu/products/wa ... 9371820114
Kuigi hetkel seda toodet vaadates tundub, et jälle üks asi, mis tellida vaja on. Eelmine aasta ei hakkanud silma see nende lehel, muidu oleks kohe tellinud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6565
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 629 korda
- Tänatud: 394 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Toite saad tule korpusest, seal peaks üks vaba, läbi süüteluku ja kaitsme 12V vaba olema...
edu
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Paika sai nii Quadlocki smart USB adapter (millest eelmises postis juttu oli), kui ka tahho.
Kahjuks olin sunnitud adapteri + juhtme otsa uue pressima, sest originaal oli praak ja ei istunud akuklemmi peale ilusti. Klemmi metall osa oli plastikust liiga vähe väljas. Pressisin uue otsa ei tahtnud seda plastikust osa nüsima hakata.
Tahho ühendasin miinus otse akule, signaal ja pluss esimese silindri süütepoolile. Töötab nagu kulda. Mõned pildid ühendustest.
Ja juhtraual näeb kõik välja nii.
Lisaks kõigele sai ratas värske õli ja uued rehvid, nii ette kui taha. Nüüd jääb üle vaid sõita sõita ja veel rohkem sõita. Mainimata ei saa jätta, et juhtraua riserid, mis tõid "lenksu" veidi kõrgemale ja rohkem sülle, teevad ikka sõitmise oluliselt mugavamaks.-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Nii siis. Suvi hakkab lõppema ja sügis vaikselt paistab. Terve suvi oli muretut sõitu, kuni tänaseni. Olin sunnitud korraks paagi maha võtma, et pääseda ligi ühtedele juhtmetele ja avastasin, et sisselaske kollektor on täiega mõrane ja tundub, et sama poole aruline, kes antud ratast on remontinud või hooldanud on juba varasemalt seal kallal käinud mingi "hermetsi laadse" möginaga.
Ma ei tea mingit made in china juppi ei julge vist tellida, selle saaks 40.- eest aga tuginedes varasemale praktikale siis china asjad näivad ainult piltidelt ilusad välja, käe vahel katsudes on justkui "tootearendus" poolikuks jäänud ja mõõdud ei klapi ka lisaks.
Mõtlen päeva paar ja tellin siis ära ilmselt. On üks asi lisaks mida talvel vahetada.
Asjalikud ideed ja pakkumised on nagu alati teretulnud.
Uus OEM jupp on 229 + 2x tihendid kummalegi poole 10.- tk. Seda näitas netitellimus MSP Motorcycle lehel. Küsin lähipäevil Yamahakeskuseset ka hinda aga varasem praktiga on näitanud, et netist tuleb odavam. Ma ei tea mingit made in china juppi ei julge vist tellida, selle saaks 40.- eest aga tuginedes varasemale praktikale siis china asjad näivad ainult piltidelt ilusad välja, käe vahel katsudes on justkui "tootearendus" poolikuks jäänud ja mõõdud ei klapi ka lisaks.
Mõtlen päeva paar ja tellin siis ära ilmselt. On üks asi lisaks mida talvel vahetada.
Asjalikud ideed ja pakkumised on nagu alati teretulnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7067
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1804 korda
- Tänatud: 486 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Samas kui joppab selle 40.- hiinakaga,siis on ju võit suur,aga kui ei joppa, siis pole ka häving meeletu. Ehk ma prooviks siis juba algul seda soodsamat, sest sealt saab ka korralikku asja ja ka see 299.- on ilmselt hiinas tehtud 

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Otsustasin minna OEM varuosa teed. Põhjus lihtne. Esiteks ei tea materjali millest hiinlased teevad oma jupi ja kuidas ta etanooli talub. Teiseks leidsin originaal jupi üle lombi tellituna 158 oiri koju kätte koos tihenditega.
Ilmad on veel soojad ja äkki venitab mõned sajad kilomeetridki välja see hooeag.
Homme kruvin külge ja teen blogi tarbeks 1-2 pilti ka.Ilmad on veel soojad ja äkki venitab mõned sajad kilomeetridki välja see hooeag.
-
Teema algataja - Postitusi: 45
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 2 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Juhtus nii nagu tavaliselt. Ühe asja teed korda ja teine kas laguneb ära või avastad veel midagi, mis tegemist vajab.
Uus jupp paigas. Mainimist väärib, et kütusepumba poolsed 2 kinnituskruvi olid näpuga lahti keeratavad ja võiks isegi öelda et "logisesid". Kui pikalt juba ei oska öelda. Aga vaadates sisselaske ehitust, siis tegu on kahe alumiinimist tükiga mis on seest ja väljast kummiga kaetud ja ühendatud omavahel kummiga. Ainuke täiskummist osa tundus karpa poolne ots. Ehk, et kaks silndripoolset haru on alumiiniumist ja karpa poolne kolmas haru on kummist. Ning piltidelt paistvad mõrad ei ole nö. läbivad, et sealt kaudu lisaõhku peale ei jooksnud. Pigem võis võtta lisa õhku silindri ja kinnituse vahelt kuna poldid olid lahti.
Aga mõned pildid. Uus kolle paigas. Vana mõrane. Nendelt piltidelt on näha et sisepinnal mõrasid ei ole. Ja nüüd uue probleemi juurde. Millegi pärast on Yamaha insenerid arvand, et jumala hea idee oleks teha õhkjahutusega mootori vahetus läheduses asuv "tooreklapi" kinnitus plastmassist, mitte metallist. Ilmselt lootes, et plastik ajapiku rabedaks läheb ja kinnitus katki ning ratta elujooksul äkki õnnestub mõned uued trossid müüa. Äri peab käima... Ma ei tea kas ta oli juba varasemalt katki või "ausõna peal kinni" aga lahti keerates see kinnitus igal juhul pooldus. Kiire otsing näitab uue tüki hinnaks 37.- euri.
Ilmselt vaatan enne tellimist kriitilise pilguga kogu ratta üle, sest silma on hakkanud mõned voolikute otsaklambrid, mis ajapikku on jalutama läinud ja kevadiseks hoolduseks filtrid ja nipet näpet pudinaid äkki veel. Pildi järgi saan aru, et see mis vaja on detaili nr.33, mis peaks välja nägema selline ja mis trossiga tõmbab karpa sees klappi nr38. Võiks olla eraldi vahetatav.
Uus jupp paigas. Mainimist väärib, et kütusepumba poolsed 2 kinnituskruvi olid näpuga lahti keeratavad ja võiks isegi öelda et "logisesid". Kui pikalt juba ei oska öelda. Aga vaadates sisselaske ehitust, siis tegu on kahe alumiinimist tükiga mis on seest ja väljast kummiga kaetud ja ühendatud omavahel kummiga. Ainuke täiskummist osa tundus karpa poolne ots. Ehk, et kaks silndripoolset haru on alumiiniumist ja karpa poolne kolmas haru on kummist. Ning piltidelt paistvad mõrad ei ole nö. läbivad, et sealt kaudu lisaõhku peale ei jooksnud. Pigem võis võtta lisa õhku silindri ja kinnituse vahelt kuna poldid olid lahti.
Aga mõned pildid. Uus kolle paigas. Vana mõrane. Nendelt piltidelt on näha et sisepinnal mõrasid ei ole. Ja nüüd uue probleemi juurde. Millegi pärast on Yamaha insenerid arvand, et jumala hea idee oleks teha õhkjahutusega mootori vahetus läheduses asuv "tooreklapi" kinnitus plastmassist, mitte metallist. Ilmselt lootes, et plastik ajapiku rabedaks läheb ja kinnitus katki ning ratta elujooksul äkki õnnestub mõned uued trossid müüa. Äri peab käima... Ma ei tea kas ta oli juba varasemalt katki või "ausõna peal kinni" aga lahti keerates see kinnitus igal juhul pooldus. Kiire otsing näitab uue tüki hinnaks 37.- euri.
Ilmselt vaatan enne tellimist kriitilise pilguga kogu ratta üle, sest silma on hakkanud mõned voolikute otsaklambrid, mis ajapikku on jalutama läinud ja kevadiseks hoolduseks filtrid ja nipet näpet pudinaid äkki veel. Pildi järgi saan aru, et see mis vaja on detaili nr.33, mis peaks välja nägema selline ja mis trossiga tõmbab karpa sees klappi nr38. Võiks olla eraldi vahetatav.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6565
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 629 korda
- Tänatud: 394 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Ma teeks Su elu veelgi huvitavamaks.
Vaata, mis seisukorras ja kui heas liikuvuses on karpa "air cut-off valve"?
edu
Vaata, mis seisukorras ja kui heas liikuvuses on karpa "air cut-off valve"?
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.