Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 930
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 79 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Valus idikas olen.
Ostsin hommikul uue aku. Erinevalt eelmisest õiget pidi + ja - klemiga. Juhtmed peale, elevus suur, lükkan ratta välja, vajutan starterit ja käib ainult klõps starteri juures.
Plastid maha, iste maha, paak maha, katsun küünalt kätte saada. Äkki on kolb kütet täis ja starter ei jõua. Ei saa küünalt kätte. Liigutan siis hoopis juhtmeid, kuna tuli kah ei põle rattal. Tuli läheb põlema. Annan starterit. Ikka plõks. Lammutan selle jämeda, miinus klemmi juhme kallal - korra võtab. Liigutan uuesti juhtmeid, ei võta. Miski juhtme kamm. ilmselgelt. Onju. Väntsutan juhtemid. Kisun juhtmed maha. Lähen ostan poest terasarja. Puhastan sellega. Sest noh, ma tean, et kontakt on üliolulne. Juhtmed peale tagasi. Ei midagi. Siis jälle akut liigutades annab ilusti starterit. Siis jälle ei anna.
Taoliste tegevustega möödub terve päev. Juhtmed peale, juhtmed maha. Räige masekas. Aru ei saa.
Ja siis....siis akule pikalt otsa vaadates, mõtlesin, et äkki ikka ei ole hea, et juhe on akuklemmil niimoodi diagonaalis, poolenisti kohati üle servade ja poolenisti ei kata klemmi. Et mis oleks, kui teeks natuke teistmoodi kui ma juba kümme korda täna teinud olen ja paneks hoopis niimoodi selle jutme peale, et see kataks klemmi. Et äkki see väike nüanss mängib mingit rolli.
Mõistagi käivitus.
Meel oli hea.
Aga piinlik oli kah.
Võtke õppust.
Ostsin hommikul uue aku. Erinevalt eelmisest õiget pidi + ja - klemiga. Juhtmed peale, elevus suur, lükkan ratta välja, vajutan starterit ja käib ainult klõps starteri juures.
Plastid maha, iste maha, paak maha, katsun küünalt kätte saada. Äkki on kolb kütet täis ja starter ei jõua. Ei saa küünalt kätte. Liigutan siis hoopis juhtmeid, kuna tuli kah ei põle rattal. Tuli läheb põlema. Annan starterit. Ikka plõks. Lammutan selle jämeda, miinus klemmi juhme kallal - korra võtab. Liigutan uuesti juhtmeid, ei võta. Miski juhtme kamm. ilmselgelt. Onju. Väntsutan juhtemid. Kisun juhtmed maha. Lähen ostan poest terasarja. Puhastan sellega. Sest noh, ma tean, et kontakt on üliolulne. Juhtmed peale tagasi. Ei midagi. Siis jälle akut liigutades annab ilusti starterit. Siis jälle ei anna.
Taoliste tegevustega möödub terve päev. Juhtmed peale, juhtmed maha. Räige masekas. Aru ei saa.
Ja siis....siis akule pikalt otsa vaadates, mõtlesin, et äkki ikka ei ole hea, et juhe on akuklemmil niimoodi diagonaalis, poolenisti kohati üle servade ja poolenisti ei kata klemmi. Et mis oleks, kui teeks natuke teistmoodi kui ma juba kümme korda täna teinud olen ja paneks hoopis niimoodi selle jutme peale, et see kataks klemmi. Et äkki see väike nüanss mängib mingit rolli.
Mõistagi käivitus.
Meel oli hea.
Aga piinlik oli kah.
Võtke õppust.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.