M: Harley-Davidson XL883L Sportster Superlow
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
- Päevade arv viimasest postitusest, peale mida postitus kustutatakse, on 90 päeva.
-
Teema algataja - Postitusi: 31
- Liitunud: 16 Mai 2012, 18:00
- Tsikkel: XJ600S>XV750>RC36/1>RC53+SC48
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
M: Harley-Davidson XL883L Sportster Superlow
Mark ja mudel: Harley-Davidson XL883L Sportster Superlow
Kubatuur: 883cm3
Võimsus: 39 kW
Aasta: 2014
Värvus: Must (matt)
Läbisõidunäidik: 6300 km
Varustus, lisad, pildid, muu info: Auto24 kuulutuses
Täielikult originaalkorras ratas, olnud kuuldavasti Harley-Davidsoni demohaagise rataste koosseisus ja ilmselt tolleks puhuks vormistatud ka selline värvilahendus. Arvele võetud uuena Eestis. Pole kukkunud, kõik küljes olev selline nagu poest ostes tuli.
Lisavarustusena mugav tagaistuja iste (tehasest pakuti soolona), viisakalt lisatud-vormistatud küljekotid (pole lihtsalt üle porika visatud ja tuules laperdavad paunad) ja H-D hoolduslaadija.
H-D kohta mõnusalt kompaktne ratas, samas käib ja käitub nagu margilt ootaks. Suurepärane esimeseks seda stiili rattaks või ka lihtsalt mõistliku suurusega cruiserit otsivale rahulikumale sõitjale. Juhi 175cm pikkuse juures on ergonoomika veel igati tip-top, jalgade maha ulatumisega ei tohiks probleemi olla ka palju lühemat kasvu sõitjal. Automaatselt välja lülituvad suunatuled on mugav lisa ning rihmülekanne vabastab ketiga kaasnevast õlirallist või kardaani käitumise eripäradest. Sissepritsega mootor käivitub suurema draamata igasugustes tingimustes ja Evo on ilmselt üks töökindlamaid H-D mootoreid läbi aegade.
Hind: 7100, foorumlasele hooaja lõpu hind 6900
Asukoht: Tartu vald
Telefon: 53 46viis 4kuus3
Kubatuur: 883cm3
Võimsus: 39 kW
Aasta: 2014
Värvus: Must (matt)
Läbisõidunäidik: 6300 km
Varustus, lisad, pildid, muu info: Auto24 kuulutuses
Täielikult originaalkorras ratas, olnud kuuldavasti Harley-Davidsoni demohaagise rataste koosseisus ja ilmselt tolleks puhuks vormistatud ka selline värvilahendus. Arvele võetud uuena Eestis. Pole kukkunud, kõik küljes olev selline nagu poest ostes tuli.
Lisavarustusena mugav tagaistuja iste (tehasest pakuti soolona), viisakalt lisatud-vormistatud küljekotid (pole lihtsalt üle porika visatud ja tuules laperdavad paunad) ja H-D hoolduslaadija.
H-D kohta mõnusalt kompaktne ratas, samas käib ja käitub nagu margilt ootaks. Suurepärane esimeseks seda stiili rattaks või ka lihtsalt mõistliku suurusega cruiserit otsivale rahulikumale sõitjale. Juhi 175cm pikkuse juures on ergonoomika veel igati tip-top, jalgade maha ulatumisega ei tohiks probleemi olla ka palju lühemat kasvu sõitjal. Automaatselt välja lülituvad suunatuled on mugav lisa ning rihmülekanne vabastab ketiga kaasnevast õlirallist või kardaani käitumise eripäradest. Sissepritsega mootor käivitub suurema draamata igasugustes tingimustes ja Evo on ilmselt üks töökindlamaid H-D mootoreid läbi aegade.
Hind: 7100, foorumlasele hooaja lõpu hind 6900
Asukoht: Tartu vald
Telefon: 53 46viis 4kuus3
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.