Kove 450 Rally
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 189 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kove 450 Rally
Arvatavasti ostavad samast kohast ja Leedu esindus teenib selle 8990 pealt samuti kasumit =)
Re: Kove 450 Rally
Samas kohast ostmine ei tähenda, et ka sama hinnaga ostavad. Üks ostab kordades rohkem ja saab 30% soodsama hinnaga kätte kui teine ja ongi see 3k vahe olemas. Eestisse transport on ka ilmselt veidi kallim kui Leetu (kui veel ka kogus on Leeduga võrreldes tunduvalt väiksem). Ettevõtete maksukoormusega pole kursis (sh töötajate töötasude maksud jms), aga karta on et Leedul on mingi eelis? Ei oska muidugi selle konkreetse asja (üldse tsiklite maailma) kohta midagi hindade erinevuse kohta arvata, aga Eestiski on ikka väga palju ja üsna erinevat kaupa müüvaid poode, kus üks ostja saab teisega võrreldes 30% ja rohkemgi soodsamalt.
-
- Postitusi: 91
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Kove 450 Rally
Transa mõttes (kui kaup tuleb Hiinast kuhugi Euroopa sadamasse) pole küll olulist vahet kas tuuakse Eestisse või Vilniusesse. Mõni euro siia-sinna.
Muid tagamaid loomulikult ei oska kommenteerida.
Huvitav kui osta Leedust/Lätist kas kohapealne esindus hooldused, jne teeb siin ära või saadab vihaga Leetu?
Kolm tuhhi on ju ikka argument ja pisku kokkuhoid.
Muid tagamaid loomulikult ei oska kommenteerida.
Huvitav kui osta Leedust/Lätist kas kohapealne esindus hooldused, jne teeb siin ära või saadab vihaga Leetu?
Kolm tuhhi on ju ikka argument ja pisku kokkuhoid.
Re: Kove 450 Rally
Eks jalgratturitel hakkas imelik, et kõige odavam poes pakutav sõiduk on mootorratas - väntasid siis niikaua hinnale otsa, kuni see eelviimaseks tõusis
-
- Postitusi: 821
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 86 korda
- Kontakt:
Re: Kove 450 Rally
Palun lõptetame klaaskuulide veeretamist.
Kove Euroopa müügistruktur ei ole antud hetkel päris väljakujundatud.
Kove enda kodulehekülg on sellest mõttest ekslik ja auglik.
Enamus Euroopas (EU) müüdud Kove´d tulid ja vist ka edaspidi tulevad Sloveenija kaudu:
TIM 44, d.o.o.
Žiganja vas 42c
4294 Križe
E-pošta: info@kove.si
Telefon: kohalik ? ja siis 040 607 191
Inglismaa seltskond tegutseb sellest sõltumatu.
Sealt saab iga üks tellida, osta, jne. - isegi Saksa ja Austria "maaletoojad" ostavad sealt. Kohapeal pidavad Sloveenlased ka väike varuosadeladu - kas nimetame seda nüüd Euroopa keskladu ja kohalik garaazist saab Lääne-Euroopa ametlik esindaja?
Tellimine ja kauplemine käib praegu kamba peale. Huvilised ilmuvad, siis Sloveeni tegelinski suhtleb, tegeleb, tellib - ja siis ilmub mingi päev kaug Aasiast üks merekontainer ja tsiklid on Euroopast. Ja jagatakse vastavalt kokuleppele selle mehega/firmaga Sloveenijast. Praegu käivad läbirääkimised, kes ja kuidas tegeleb selle Euro 6 e normiga. Mingi suur laoseis praegu üldse ei ole, aga Austria kambajõmm hoiab vist veel midagi laos...
Kuidas ja mida "meie maaletooja" Eestis kaup tellib, saab, korraldab, seda on tema asi. Samuti tema hindakujundamine...
Kove Euroopa müügistruktur ei ole antud hetkel päris väljakujundatud.
Kove enda kodulehekülg on sellest mõttest ekslik ja auglik.
Enamus Euroopas (EU) müüdud Kove´d tulid ja vist ka edaspidi tulevad Sloveenija kaudu:
TIM 44, d.o.o.
Žiganja vas 42c
4294 Križe
E-pošta: info@kove.si
Telefon: kohalik ? ja siis 040 607 191
Inglismaa seltskond tegutseb sellest sõltumatu.
Sealt saab iga üks tellida, osta, jne. - isegi Saksa ja Austria "maaletoojad" ostavad sealt. Kohapeal pidavad Sloveenlased ka väike varuosadeladu - kas nimetame seda nüüd Euroopa keskladu ja kohalik garaazist saab Lääne-Euroopa ametlik esindaja?
Tellimine ja kauplemine käib praegu kamba peale. Huvilised ilmuvad, siis Sloveeni tegelinski suhtleb, tegeleb, tellib - ja siis ilmub mingi päev kaug Aasiast üks merekontainer ja tsiklid on Euroopast. Ja jagatakse vastavalt kokuleppele selle mehega/firmaga Sloveenijast. Praegu käivad läbirääkimised, kes ja kuidas tegeleb selle Euro 6 e normiga. Mingi suur laoseis praegu üldse ei ole, aga Austria kambajõmm hoiab vist veel midagi laos...
Kuidas ja mida "meie maaletooja" Eestis kaup tellib, saab, korraldab, seda on tema asi. Samuti tema hindakujundamine...
Viimati muutis eetarga, 03 Okt 2024, 10:56, muudetud 2 korda kokku.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
-
- Postitusi: 1108
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Kove 450 Rally
Ainult 3000 vahet
RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-24), Fz1n '09 (18-24), GSX-S 1000 '24 (24...)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.