Savipoti-Tobi Wild Star 1600
-
Teema algataja - Postitusi: 50
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Hoi
See aasta läks täiesti meelest blogisse postitada, mis rattaga tehtud. Pean seda blogi pigem selle pärast, et kui kunagi müüma hakkan on ostjal või uuel omanikul hea vaadata, mis tehtud. Ma ise suhtun väga suure eelarvamusega kuulutustesse, kus piltidelt on näha et ratas/auto on teibi tuuningut täis agaaaaa "korralikult hooldatud" või käinud hoolduses ainult Motodepoos vms.
Ühesõnaga. Eelmisel hooajal märkasin, et tagapidur on nagu vahelduv vool, et vahel nagu on ja vahel nagu pole ja vahel on nagu poolkõva jne.
Sai tellitud nii taga suporti kui peasilindri rem. kompl. Klotsid olid ka kulunud ja ebaühtlaselt. Samas olid originaalid ja mitte kulunud täiesti lõpuni. Kuna ma pidureid väga palju teinud pole ja kogemustepagas pole eriti suur, siis loomulikult ma tellisin suportitele ainult tihendid mitte komplektid koos kolvidega, sest ma rumal arvasin et vanu saab ära kasutada. Neid ei ole ju mitte mingil juhul keegi enne mind kullinokkadega üritanud välja kangutada ja neil ei ole mitte mingeid jälgi, puhtaks ja uute tihenditega tagasi.
Õnneks tegin seda talvel ja kas suport on 2 nädalat kauem laiali või mitte ei mänginud rolli.
läksid kõik kolvid täiesti uued. Vigastatud olid 2 aga nii napakalt et 1 suur ja 1 väike ja tellida saab neid 2 kaupa nii, et pidin nii kui nii kõik 4 uut tellima. Peasilindril oli kergelt roostet sest kaitsekumm oli viga saanud aga tegin kõik puhtaks ja uue sisuga kokku. Kahjuks Yamaha ei tarni enam suporti poolte vahelisi tihendeid ja kuna vanad nägid väsinud, siis uued tulid Hydroscandist ja olid ümarad. Sellega said tagapidurid uueks ja töötavad nüüd igast asendist nii nagu peavad. Ma ei tea kas seda on pointi mainida et õli vahetasin ja filtri ja...tavahooldus nehh.
Lisaks sai nüüd mõned nädalad tagasi originaal sumpsi vähe moditud. Põhjus on väga lihtne. Ülemisel torul olid sees sõelad lahti ja sumps tegi külmalt sellist häält nagu oleks keegi sinna "kilgi" sisse toppinud. Ühesõnaga häiris. Plaanisin osta Vance and Hinesi "SHORT SHOTS" komplekti koos "QUIET BAFFLE-iga" aga kuna Eestis on kõik edasimüüjate edasimüüajad, keegi midagi laos ei hoia ja tehakse neid USA-s ja seal on pukis tariifikunn ning keegi väga normaalset tarneaega öelda ei tahtnud või ei oskanud, siis jäi see variant ära. Sest pole ju pointi tellida kui saad 3 nädala pärast aga võib olla ei saa ka võib olla läheb 6 nädalat ja võib olla saab hooaeg üldse läbi kui kohale jõuavad.
Originaalid maha,lühemaks, lõpu "peegeldus" minema ja nüüd on selline. Välimuse koha pealt on väga viis, ratta küljes peaaegu nagu originaal. Tagumine ots ei jookse enam koonusesse ja mõni cm lühem muidu nagu originaal. Hääle poolest on super. Hästi mõnus madal podin ei mingit kõrvalukustavat kisa, mis on küll 1 minut kohapeal tühikäigul käies äge kuulata aga sõites 2k pöörde juured hakkab nii endale kui teistele ajudele. Ükski ülevaataja ei tohiks ka köhida sellise hääle peale, et liiga vali vms. Ei hakka telefoniga filmitud klippi siia üles panema, see ei anna seda häält edasi. Mina jäin igal juhul väga rahule. Sitaks odavam lahendus kui Vance and Hinesi "SHORT SHOTS" ja kui uskuda arvustusi, siis ilmselt ka oluliselt vaiksem ja mahedam.
Nüüd sõita, sõita, sõita ja veel kord sõita ning talvel on juba plaanis teised tööd. Plaanis on vahetada tagumine amort, sest see tundub läbi olevat või väsinud. Ilmselt läheb Hagoni amort alla. kohvrid on odavad ja kunstnahast ja väsinud ja plaanis uued kas lasta teha või tellida midagi. Ilmselt lasen teha kui sadulsepp hingehinda ei küsi. kaasreisija seljatoe nahk on plaanis ka uus panna võib olla polsterdust parendada...
Iga aasta mõtlen, et krt müüks maha, sest hing ihkab uuemat, suuremat, pritsega ja võib olla ka kardaaniga....aga pole veel klotsi piisavalt kukrus ja nagu kisub juba täiesti tutika ratta poole, et indian chief või BMW r18...
Näiss. Selleks korraks kõik
See aasta läks täiesti meelest blogisse postitada, mis rattaga tehtud. Pean seda blogi pigem selle pärast, et kui kunagi müüma hakkan on ostjal või uuel omanikul hea vaadata, mis tehtud. Ma ise suhtun väga suure eelarvamusega kuulutustesse, kus piltidelt on näha et ratas/auto on teibi tuuningut täis agaaaaa "korralikult hooldatud" või käinud hoolduses ainult Motodepoos vms.
Ühesõnaga. Eelmisel hooajal märkasin, et tagapidur on nagu vahelduv vool, et vahel nagu on ja vahel nagu pole ja vahel on nagu poolkõva jne.
Sai tellitud nii taga suporti kui peasilindri rem. kompl. Klotsid olid ka kulunud ja ebaühtlaselt. Samas olid originaalid ja mitte kulunud täiesti lõpuni. Kuna ma pidureid väga palju teinud pole ja kogemustepagas pole eriti suur, siis loomulikult ma tellisin suportitele ainult tihendid mitte komplektid koos kolvidega, sest ma rumal arvasin et vanu saab ära kasutada. Neid ei ole ju mitte mingil juhul keegi enne mind kullinokkadega üritanud välja kangutada ja neil ei ole mitte mingeid jälgi, puhtaks ja uute tihenditega tagasi.

läksid kõik kolvid täiesti uued. Vigastatud olid 2 aga nii napakalt et 1 suur ja 1 väike ja tellida saab neid 2 kaupa nii, et pidin nii kui nii kõik 4 uut tellima. Peasilindril oli kergelt roostet sest kaitsekumm oli viga saanud aga tegin kõik puhtaks ja uue sisuga kokku. Kahjuks Yamaha ei tarni enam suporti poolte vahelisi tihendeid ja kuna vanad nägid väsinud, siis uued tulid Hydroscandist ja olid ümarad. Sellega said tagapidurid uueks ja töötavad nüüd igast asendist nii nagu peavad. Ma ei tea kas seda on pointi mainida et õli vahetasin ja filtri ja...tavahooldus nehh.
Lisaks sai nüüd mõned nädalad tagasi originaal sumpsi vähe moditud. Põhjus on väga lihtne. Ülemisel torul olid sees sõelad lahti ja sumps tegi külmalt sellist häält nagu oleks keegi sinna "kilgi" sisse toppinud. Ühesõnaga häiris. Plaanisin osta Vance and Hinesi "SHORT SHOTS" komplekti koos "QUIET BAFFLE-iga" aga kuna Eestis on kõik edasimüüjate edasimüüajad, keegi midagi laos ei hoia ja tehakse neid USA-s ja seal on pukis tariifikunn ning keegi väga normaalset tarneaega öelda ei tahtnud või ei oskanud, siis jäi see variant ära. Sest pole ju pointi tellida kui saad 3 nädala pärast aga võib olla ei saa ka võib olla läheb 6 nädalat ja võib olla saab hooaeg üldse läbi kui kohale jõuavad.
Originaalid maha,lühemaks, lõpu "peegeldus" minema ja nüüd on selline. Välimuse koha pealt on väga viis, ratta küljes peaaegu nagu originaal. Tagumine ots ei jookse enam koonusesse ja mõni cm lühem muidu nagu originaal. Hääle poolest on super. Hästi mõnus madal podin ei mingit kõrvalukustavat kisa, mis on küll 1 minut kohapeal tühikäigul käies äge kuulata aga sõites 2k pöörde juured hakkab nii endale kui teistele ajudele. Ükski ülevaataja ei tohiks ka köhida sellise hääle peale, et liiga vali vms. Ei hakka telefoniga filmitud klippi siia üles panema, see ei anna seda häält edasi. Mina jäin igal juhul väga rahule. Sitaks odavam lahendus kui Vance and Hinesi "SHORT SHOTS" ja kui uskuda arvustusi, siis ilmselt ka oluliselt vaiksem ja mahedam.
Nüüd sõita, sõita, sõita ja veel kord sõita ning talvel on juba plaanis teised tööd. Plaanis on vahetada tagumine amort, sest see tundub läbi olevat või väsinud. Ilmselt läheb Hagoni amort alla. kohvrid on odavad ja kunstnahast ja väsinud ja plaanis uued kas lasta teha või tellida midagi. Ilmselt lasen teha kui sadulsepp hingehinda ei küsi. kaasreisija seljatoe nahk on plaanis ka uus panna võib olla polsterdust parendada...
Iga aasta mõtlen, et krt müüks maha, sest hing ihkab uuemat, suuremat, pritsega ja võib olla ka kardaaniga....aga pole veel klotsi piisavalt kukrus ja nagu kisub juba täiesti tutika ratta poole, et indian chief või BMW r18...
Näiss. Selleks korraks kõik
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.