Yamaha YZ250F - Kontroll
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yamaha YZ250F - Kontroll
Hei!
Tean, et on võimalik kõike googeldada ja lugeda, kuid küsiks ikka üle.
Nimelt sai soetatud hiljuti YZ250F ja lugu selline, et eelmise omaniku sõnul on kolb vahetatud ~40h tagasi ja eelnevalt sellele klapiregull, nukakett, amordi hooldus, kõik laagrid ja sidur. Nüüd aga kas see ka tõsi on seda ma ei tea, sõidab hästi, üleliigseid helisid ei ole ja kõik on fine.
Kui ma nüüd selline pühapäeva sõitja olen rohkem siis millal oleks mul tark see asi ette võtta ja mis see maksumus jääb kui viia kuhugi töökotta (kas on mingeid soovitusi töökodade kohta?), endal selle mootorratta remondi kohapealt pigem kaks kätt ja kõik sõrmed põidlad.
Mis oleks tark esimese asjana üldse ette võtta kui väga pähe ei anna nagu muidu antakse ja mis need hooldusvälbad sellisel kujul on?
Tean, et on võimalik kõike googeldada ja lugeda, kuid küsiks ikka üle.
Nimelt sai soetatud hiljuti YZ250F ja lugu selline, et eelmise omaniku sõnul on kolb vahetatud ~40h tagasi ja eelnevalt sellele klapiregull, nukakett, amordi hooldus, kõik laagrid ja sidur. Nüüd aga kas see ka tõsi on seda ma ei tea, sõidab hästi, üleliigseid helisid ei ole ja kõik on fine.
Kui ma nüüd selline pühapäeva sõitja olen rohkem siis millal oleks mul tark see asi ette võtta ja mis see maksumus jääb kui viia kuhugi töökotta (kas on mingeid soovitusi töökodade kohta?), endal selle mootorratta remondi kohapealt pigem kaks kätt ja kõik sõrmed põidlad.
Mis oleks tark esimese asjana üldse ette võtta kui väga pähe ei anna nagu muidu antakse ja mis need hooldusvälbad sellisel kujul on?
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: R1250GSA, AJP PR7, Varg EX
- Tänanud: 24 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Yamaha YZ250F - Kontroll
Algimoto, kui oled Tallinna lähedal. Vaatab üle ja annab nõu.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, Husq Te250i, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Varg EX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.