Izh planeta 2 vs Minsk 125

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

Tahaksin soetada järgmiseks suveks mingit kruiiseerit ja olen praegu peamiselt vanade venelaste lainel ja praegu ainult kolme valikuga kas Minsk 125, izh Planeta 2 või Voshod 3M, Minskiga olen ise sõitnud ja endale meeldis kuid tahaks ka izhi proovida ja Voshodist ei tea mina ise midagi, kuid olen kuulnud, et need midagi tarka ka pole.

mellpoiss
Postitusi: 204
Liitunud: 19 Okt 2012, 20:29
Asukoht: 5O4633O
Tänanud: 66 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas mellpoiss »

Küsi alustuseks endalt, kas tahad sõita või putitada?
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 874
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 72 korda
Kontakt:

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas cossie »

Minsk ja voshod ei ole maanteel väga mõistlikud. Korralik isend jookseb max 90-100 välja, aga see on ka põhjagaasiga punnitamine. Selle kohapealt on iž mõistlikum.
Tehnika poolepealt on väiksemad muidugi kergemad ja neil pole akut, genekat (laadimisjamasid) Lisaks on neil ka kontaktivaba süüde, üleüldse elekter lollikindlam.
Mul on siin näiteks oma voshodist teema ka kui otsida
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

cossie kirjutas: 07 Okt 2025, 08:22
Minsk ja voshod ei ole maanteel väga mõistlikud. Korralik isend jookseb max 90-100 välja, aga see on ka põhjagaasiga punnitamine. Selle kohapealt on iž mõistlikum.
Tehnika poolepealt on väiksemad muidugi kergemad ja neil pole akut, genekat (laadimisjamasid) Lisaks on neil ka kontaktivaba süüde, üleüldse elekter lollikindlam.
Mul on siin näiteks oma voshodist teema ka kui otsida
Olen eluaeg pidanud kuulama, et izh on Nii jube raske, aga kui palju raskem on planeta 2 Minskist? Ja kui hea on üldine sõidu kogemus?
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2707
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 423 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Minsk 125cc =~105kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/minsk ... nsk-3-112/
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_(motorcycle) (uuemad on hiina toodang)
IŽ Planeta 2 (346cc) =155kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/izh/iz-planeta-2/
Sõidukogemusest niipalju, et kui sõidavad, on kõik hästi - kui ei sõida, siis Minskit on kergem lükata :-)
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

Maaks kirjutas: 07 Okt 2025, 09:18
Minsk 125cc =~105kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/minsk ... nsk-3-112/
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_(motorcycle) (uuemad on hiina toodang)
IŽ Planeta 2 (346cc) =155kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/izh/iz-planeta-2/
Sõidukogemusest niipalju, et kui sõidavad, on kõik hästi - kui ei sõida, siis Minskit on kergem lükata :-)
Aga kui palju on Planeta 2 suurem kui Minsk, sest ma pole kõige pikem aga Minskiga sain muhedalt sõidetud.

jyrx
Postitusi: 50
Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 36 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas jyrx »

Carsw kirjutas: 06 Okt 2025, 23:41
Tahaksin soetada järgmiseks suveks mingit kruiiseerit ja olen praegu peamiselt vanade venelaste lainel ja praegu ainult kolme valikuga kas Minsk 125, izh Planeta 2 või Voshod 3M, Minskiga olen ise sõitnud ja endale meeldis kuid tahaks ka izhi proovida ja Voshodist ei tea mina ise midagi, kuid olen kuulnud, et need midagi tarka ka pole.
Ma ise võtaks Jawa. 634 on hea pill, aga kui rahalised võimalused lubavad, siis ma ise vaataks 638 poole. 638-l saab saba tõsta ja sumpsid ka ägedasti üles painutada.
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2707
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 423 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Carsw kirjutas: 07 Okt 2025, 10:01
Maaks kirjutas: 07 Okt 2025, 09:18
Minsk 125cc =~105kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/minsk ... nsk-3-112/
https://en.wikipedia.org/wiki/Minsk_(motorcycle) (uuemad on hiina toodang)
IŽ Planeta 2 (346cc) =155kg
https://www.retromoto.lv/katalogs/izh/iz-planeta-2/
Sõidukogemusest niipalju, et kui sõidavad, on kõik hästi - kui ei sõida, siis Minskit on kergem lükata :-)
Aga kui palju on Planeta 2 suurem kui Minsk, sest ma pole kõige pikem aga Minskiga sain muhedalt sõidetud.
Internet arvab, et Minski mõõdud on sellised:
Dimensions and weight
Length 1985 mm
Width 745 mm
Height 1080 mm
Seat height 780 mm
Wheelbase 1290 mm
Ground clearance 160 mm
Curb weight 125 kg
Fuel tank capacity 13 l
Iz Planeta 2 mõõdud:
Размеры:
длина – 2 130 мм
ширина – 780 мм
высота – 1 025 мм
Колёсная база – 1 430 мм
Клиренс – 135 мм
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

kalju1
Postitusi: 461
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 16 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Kui on soov vene (nõuk.) tsiklitega tegemist teha ei tohiks vene keel probleem olla. Selle tehnika ja tänapäevaste varuosade ning remonditeemadega tutvumiseks on youtube hea kanal. Siit saad teada 1001 põhjust miks selle tehnikaga tegemist teha ei tasu. Kui on olemas töökoda ja suur soov siis on aasta(kümne)teks hobitegevus kindlustatud.
Ühe ukrainlase kahetaktiliste mootorite remontimise videod: https://www.youtube.com/@ReD-FoX9791/videos koos kommentaaridega.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

Kas Keegi Voshodi kohta oskab midagi öelda, sest kuulen, et see ei aita mitte kuhugi aga loen et eestis ja venemaal ikkagi mõni kiidab, kui õudne see on siis?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

kalju1 kirjutas: 07 Okt 2025, 13:07
Kui on soov vene (nõuk.) tsiklitega tegemist teha ei tohiks vene keel probleem olla. Selle tehnika ja tänapäevaste varuosade ning remonditeemadega tutvumiseks on youtube hea kanal. Siit saad teada 1001 põhjust miks selle tehnikaga tegemist teha ei tasu. Kui on olemas töökoda ja suur soov siis on aasta(kümne)teks hobitegevus kindlustatud.
Ühe ukrainlase kahetaktiliste mootorite remontimise videod: https://www.youtube.com/@ReD-FoX9791/videos koos kommentaaridega.
Töökoda on olemas ja yks täitsa kompu Delta ka :wink:
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2707
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 197 korda
Tänatud: 423 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Töökoda on tore asi, aga kas sa soetad selle riista remontimiseks või sõitmiseks? Kui poldid/ mutrid meeldivad, siis miks mitte - motohobi seegi :-)
EDIT: Mul isiklikult pole vene ratastega mitte mingit kogemust (punnvõrr välja arvatud), aga ma ei kahetse mitte midagi ja jään ilmselt elu lõpuni klaveritootja ratastega sõitma :D
Selles mõttes, et omanud ei ole. Sõitnud naabripoisi IŽ-i rondiga olen, Kavrovetsiga (jänestega) samuti ja ka selle 2-e käigulise mopiga (millel käik tavaliselt sees ei püsinud). Ja mingi Muravei laadse tootega sai samuti sõidetud natuke. Hea et selle pisikuga ei nakatunud :lol:
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

henri
Postitusi: 339
Liitunud: 17 Dets 2003, 01:38
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 37 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas henri »

Kõikvõimaliku vene tehnika sekka oli Minsk esimene mootorratas millega lõpuks legaalselt liiklema sain hakata. Kui kiirus kõrvale jätta siis sellest töökindlamat ja lihtsamat vene tsiklit vist ei ole olemas (mida ei saa vashodi kohta väita). Planeta2 on minskiga võrreldes vanamoodsama tehnikaga (kui iz, siis alates 4 seeria on juba täitsa tänapäevane).

Ja lõpetuseks, tänaseks on Minsk minu käes olnud umbes 25 aastat, käivitub alati esimesest vändalõögist, pole kunagi tee peale jätnud ja pole mingit remonti kah vajanud.

Kõikide nimekirjas olnud rataste võrdlus jaapani omadega on internetiruumi raiskamine.
Honda CBR 1000 -90
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7436
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 2009 korda
Tänatud: 597 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Suures plaanis pole neil vene ratastel üldse mingit vahet. Suuruse vahe on kõige märgatavam. Kui tänapäevaste materjalidega korda teha, siis töötavad nad kõik(ühtemoodi). Kui tahad,et mootor töötaks ka siis kui sina tahad,siis tuleb lahti võtta, uued laagrid,simmerid,tihendid jne ning elektrooniline süüde,mida e-bay-s vist kõigele nõuka tehnikale olemas. Kõik laagrid ja simmerid on tänapäevstega asendatavad.
Kõigil neil on amordid olematud ja seega ka juhtimine algelisel tasemel. Iž on oma suuruselt tänapäeva ratastega võrreldes ikka väike ja kerge ratas. Mingit vahet erinevatel põlvkondael neil tehniliselt peaaegu ei ole, sest kõik on mingi 50-ndate väljalasete faceliftid. Vanemad on minu meelest pigem ägedama välimusega ja samas tehniliselt ise kaasa aidates saab nad kõik ühele tasemele putitada.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

cossie
Postitusi: 874
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 142 korda
Tänatud: 72 korda
Kontakt:

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas cossie »

Kasutaja hmm oskab kindlasti voshodidest (kõik 175 masinad laias laastus) täpsemalt rääkida, otsi ka tema postitusi
https://www.facebook.com/M3G-182376025137021/
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Kasutaja avatar

vpu
Postitusi: 50
Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
Tsikkel: R1250GSA, AJP PR7, Varg EX
Tänanud: 26 korda
Tänatud: 22 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas vpu »

henri kirjutas: 07 Okt 2025, 18:16

Ja lõpetuseks, tänaseks on Minsk minu käes olnud umbes 25 aastat, käivitub alati esimesest vändalõögist, pole kunagi tee peale jätnud ja pole mingit remonti kah vajanud.
Minu esimene mootorratas oli ka Minsk, kuid see on tehniliselt kõige hullem kogemus, mis mul oli. Isegi ei tea, kas nende põlvkondadel oli vahet või minu oma lihtsalt vana. Ajalisellt sain suve jooksul rohkem remontida kui sõita ning kaugematest otstes käe kõrval tagasi lükata.

Teema algatajale, kui oled suuremat kasvu, siis minsk võib väikseks jääda. Jawa pole küll venelane, kuid samuti klassik ja kõige töökindlam neist.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - 2x BMW K1600GT, Honda CRF250L, Husq Te250i, hetkel R1250GSA/AJP PR7/Varg EX
Kasutaja avatar

zombi
Postitusi: 354
Liitunud: 08 Apr 2015, 03:17
Tsikkel: Honda VT600 Shadow
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 78 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas zombi »

Mina tagasihoidlikult leian, et Minsk on paras katastroof, maanteele sellega eriti asja ei ole- allamäge ja pärituulega saad ehk 90 kmh ka kätte... Ise alustasin kunagi iidsel ajal Kavrovetsiga- kolm päeva sõitsin, ühe remontisin. Ja nii järjepidevalt. Üldiselt ei taha kahetaktilistest enam kuuldagi- neljataktilisega lased kütte otse paaki ja ei pea kanistrite-õlidega mässama.
Jah, kui nendest üldse midagi, siis vast Jawa. Vene tehnikaga... saad palju-palju isetegemise rõõmu.
Kavrossist Hondani. Vahepeal ka Hiina needust.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Carsw
Postitusi: 6
Liitunud: 06 Okt 2025, 23:36
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Carsw »

2-taktilisel hääl kena lihtsalt ja venelasega püüad alati pilke.
Kasutaja avatar

Hundiratas
Postitusi: 16
Liitunud: 03 Sept 2025, 18:53
Tsikkel: Deauville 700
Asukoht: Jõgevamaa
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas Hundiratas »

Carsw kirjutas: Eile, 19:47
2-taktilisel hääl kena lihtsalt ja venelasega püüad alati pilke.
Ma ei taha mingi selgeltnägija ega prohvet nüüd olla, aga see teema lõppeb suure tõenäosusega sellega, et ostad miskit japsi chopperi/cruiseri ja tagaistmele võtad vene naise. Pühapäeviti kirikus käid Deltaga. :bsmile:

hmm
Postitusi: 466
Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
Asukoht: Rakvere
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 123 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas hmm »

Ehheh. Cruiserit... :shock: siis pigem iz49, see ratas on meil reisidel tõestanud, kui väga mugav/mõnus/lahe ja ka suhteliselt töökindel masin.
On kuklas isegi väike mõte selline loom endale hankida kunagi... või siis korrektsem asi nagu DKW
Kui mugavusest rääkida, siis see üheistmeline kummist sadul on parim 8) igasugused pikad svamm+nahk iste on peale 1000km läbimist kannikale kibe aga kummist iste ei ole.

Selles teemas (P2,Minsk,Voshod) pole eriti midagi võrrelda, iz ja minsk on iseloomult erinevad rattad ja laias laastus liiguvad sama moodi.
Ainuke vahe on selles, et minsk kiljub 80km/h kiirusel oluliselt tugevamalt, kui ülejäänud. No jah voshod/kovrov on samuti häälekad. Izhil on materjali varu piisavalt ehk ta on lihtsalt tugevam - nt jupiter 3 on võimalik tõkkepuu pooleks sõita :twisted: ilma, et juhiga ja rattaga midagi juhtuks.

Nüüd mis minskit ja izhi eristab voshodist on mootori poolest see, et minsk/izh ei pea iga asja pärast kartereid poolitama, voshodil/jawal jne, kui peaks midagi kõhu sees toimuma tuleb karter lahti võtta. Tänapäeval on asi selles osas lihtsam, et genekaaluse laagir paned lahtivõetava rulllaagri ning sellega rikud igasuguseid kontaktpindasid vähem.

Siin ka eelnevalt öeldud, et tänapäevaste võtetega kordatehtud mootor töötab piisavalt hästi ning ka 4000km tripid saab tehtud. Mees peab lihtsalt oma ratast tundma ning ei tohiks just vedelpüks olla. Väga oluline õhupuhasti karburaatorist kaugemale viia ning originaal õhupuhasti paberversiooni vastu kompunnida või siis õlitatav svamm.
Kõik need pudistavad küttesegu väga korralikult karpasse tagasi...
Nende masinate juures siis korralikud laagrid, kõik pinnad kontrollida s.h. karterid peavad olema koos töödeldud, süüde kontaktivaba, soovitavalt VAPE (UA süüde toimib ka, kuid arhailisem), Vene kontaktivaba süüte korral on valgustusvool ikkagi vahelduvvool, karburaator korrektne läänekas, tänased rehvid ja õlid.

Minu kovrovets/voshod masin kaalub 90kg... ise olen seal 70kg juures. Ratta baas on 1958a. kovrovets K58 ehk 125cc oma, seega 19" 2,75 rehvidega... väikeste mootoritega asjandustel on sõitja kaal väga oluline tegur kogu selles võrrandis. Voshod3 mootori aistevahel, kontaktivaba süüde, mikun VM24 karpa, 105km/h ~100km järjest suutis masin mööda TLN-Narva mnt sõita küll. max kiirus 115 GPSi järgi.

Rännanud olen sellega nii 2019 Eestist-Doonau äärde, siis järgmisel korral2020/21 Tatrates ning ka 2023a. Rumeenia-Serbia-Bulgaaria mustamere ääres... viimasest on ka pisike video olemas:

Sõitmise kokkuvõte: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php?t=25477

2021a sõitude kokkuvõte: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.ph ... 10#p106510
2020: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.ph ... 24#p104724
2019: https://foorum.motokuur.ee/viewtopic.ph ... 95#p103995

Kui peaksin olemas olevatele kogemustele tuginema ja "cruiserit" endale (pikkust seal 170cm juures, kaalu ka vastavalt vähe) valima:
1. iz49
2. Jawa 360
3. Jawa 559 (vanemad 250 jawad on ka lahedad, kuid pole nii jõulised ning oma omadustel taanduvad minski võimete piirile)
4. Kovrovets K58, millel Voshod3 mootor (raam on sama nii K58, Kovrov K175 kuni Voshod 3M välja. Muudetud on detailide kinnituskohti ja lisatud tugevdusi)
5. Voshod 2 (just musta värvi ja rohke kroomiga...minu kiiks)
6. Minsk MMVZ, No minsk M106 alates teeks valiku... 105 oli ka neljakäiguline, kuid 106 on oluliselt jõulisem mootor ning muud detailid tugevamad.
7. Voshod 2M, 3, 3M
8. Iz J2/P2 - no hakkaks pigem siis iz56st pihta.

kokkuvõtvalt,kui jääda oma valikute juurde ja soovid tõesti sõita tänapäevaste kiirustega, siis ehk iz P2, natuke aeglasemalt minsk MMVZ, tuunida ja kerget/tugevat asja, siis K58 baasil voshod3M /Sova 200 mootoriga.
Kui kogu eelnevat kokkuvõtta, siis kõikidest valikutest kõige töökindlam on jawa 360/ ehk ka 559, minu silmis kõige sobivam cruiseriks siis iz49. Jawad lihtsalt kestavad ja on murevabad, kui asi on koos. Minsk/voshod/iz leiavad sulle ikka mingit tegevust.


PS Ma väiksekasvulisele 634/638 ei soovitaks, see iste ja masina kõrgus on väga ebamugav. Mugavaks muutuv kasvust 1.80+
viimased 2a oleme reisidel käinud uute ratastega (triumph Bonneville, BMW F850GS) ja need vanakesed on olnud kodus.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913

Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc

morse
Postitusi: 1459
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 298 korda
Tänatud: 234 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas morse »

Eelkirjutajatega üldiselt nõus.

Kruiisi mõttes on värske rehviga Jawa täitsa päris motika moodi (vahet pole, kas 360 stiilis pill või 634 suunas kõrgem masin). Jawaga on selline fenomen, et kui pole mõnda aega tänapäevasemaid rattaid garaažist välja ajanud, siis hakkab tunduma, et tegemist on väga hea tehnikaga.

Teemaalgataja valikud on täiesti teisest maailmast. Nendega saab sõita aga tahtmist peab nats rohkem olema kui Jawamehel.

Aga hmm’i poolt soovitatud 49 on muidugi klass omaette - see on nii lahe pill, et ma annan talle andeks, et ta Izh on. Käib kah palju mahedamalt kui teised siin mainitud vene pillid.

morse
Postitusi: 1459
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 298 korda
Tänatud: 234 korda

Re: Izh planeta 2 vs Minsk 125

Lugemata postitus Postitas morse »

Carsw kirjutas: 07 Okt 2025, 08:44
Olen eluaeg pidanud kuulama, et izh on Nii jube raske, aga kui palju raskem on planeta 2 Minskist? Ja kui hea on üldine sõidu kogemus?
Minu arvates kõik vene ja tšehhi masinad kubatuuriga kuni 350 kuubikut on väga kerged masinad. Kaalu ja kohmakuse küsimus tekib natuke 4T bokseritega (kui neid soolona kasutada) aga seda, et Izh raske oleks - no ei. Piltlikult kõik masinad peale kergenduurode, mida sa tänapäeval poes näed, on ju raskemad kui Izh või Jawa (mingist Vosast rääkimata).
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”