toru painutamine
Mina summutitehases toruväänamisega natuke kokku puutunud.
Enamus torusid painutatakse tüjhalt rulli ja klotside abil - painde kohast ristlõige koosneb 4 kaarest, ristlõikepindala väheneb
"kuuliga" painutades kasutatakse torusisest kuuliketti (mida väiksema raadiusega painded ja õhema seinaga toru seda rohkem kuule ketis)
http://www.tubebendingconcepts.com/comm ... ralink.gif
Sellisel juhul jääb toru ristlõige ümmarguseks ja sama läbimõõduga (sportsumadel tähtis ja ilusad ka)
Edit: Google abiks: http://www.vansantent.com/definitions.htm
Enamus torusid painutatakse tüjhalt rulli ja klotside abil - painde kohast ristlõige koosneb 4 kaarest, ristlõikepindala väheneb
"kuuliga" painutades kasutatakse torusisest kuuliketti (mida väiksema raadiusega painded ja õhema seinaga toru seda rohkem kuule ketis)
http://www.tubebendingconcepts.com/comm ... ralink.gif
Sellisel juhul jääb toru ristlõige ümmarguseks ja sama läbimõõduga (sportsumadel tähtis ja ilusad ka)
Edit: Google abiks: http://www.vansantent.com/definitions.htm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.