5. leht 24-st

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 09:22
Postitas urmas66

Minu arust on kõigi Garminite ainuke eelis telefoni rakenduste ees vahepeatuste lisamine ja see töötab.Kuid see pole üldse oluline asi.Mida lühemaid trippe navigeerimiseks kasutad,seda täpsem ja adekvaatsem on pakutud trajektoor. Muus osas on kõik Garmini auto-moto seadmed(isegi need smart,mida saab telefoniga ühendada) ajalugu ja pole üldse telefonis pakutavate rakendustega võrreldavad.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 09:28
Postitas Black

Ma võtaks juhtmevaba laadimise võimalikult kiirelt kasutusele, kui seade ise seda võimaldab. X-Grip'i juba sellisena ei pakuta? Mingi õhem laadimisalus sel juhul X-Grip'i ja telefoni vahele. Orig korpus ümbert minema ja miskit õhemat asemele, kui liiga paksuks jääb. Induktiivpool iseenesest on üsna õhuke.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 10:19
Postitas Ain

Juhtmevaba laadimisega võib tekkida see häda, et kuna on soe ja lauspäike paistab peale ei lae enam ja peksab hoiatusi ülekuumenemisest.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 11:03
Postitas morse

[mention]Macintosh[/mention]
Tänan hea ülevaate eest!
Ise olen nii kahevahel nende asjadega, et kuna vanal Garminil on hetkel ekraan katki, siis olengi teloga navigeerinud. Olen suuresti su kriitikaga nõus. Aga siiski on spets seadmel omad eelised (näiteks kindaga kasutamine - töökindlus). Hea variant oleks mõlemat seadet kasutada :D

Aga tegelikult tahtsin küsida, et kas Garmin või mõni su naviäppidest on võimeline näiteks TETi GPXi baasil Turn By Turn häälkäsklusi ka andma? Mulle ükskord tundus, nagu ma oleks suutnud Osmandis sellise lahenduse käima panna - aga hekel enam ei oska ja kahtlen juba, et kas ma nägin seda unes...

PS! See überkallis telo hoidja tundub isegi variant, kui ainukeseks naviseadmeks on telefon - sest Zumo raha eest saaksid selliseid aluseid ja telefone ju stiilis 2 tk osta ;) Ise kasutan ka RAMi X-gripi ja pean ütlema, et ta on oma suhteliselt head hinda väga-väga väärt. Aga arenguruumi on (mul on muuseas alati kummiga äärtest turvatud ja saan laadida ning kunagi pole midagi lahti lagunenud).


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 12:00
Postitas Macintosh

[mention]ranel[/mention] Ei oska sinu rahulolu kommenteerida. Minu ootused olid kõrged, sest ma olin (ja natuke olen ka täna) seda usku, et spetsseadmed on paremad, kui universaalsed. Kasutasin enne seda GoRider Excalibur (Becker Mamba) seadet ja see oli kõvasti parem. Poleks pidanud olema, sest on kõvasti odavam ja vanem aga paraku on parem.
Täiendava miinusena Zümo kapsaaeda lisan, et Sena sideseadmetega oli grupis sõites kogu aja mingi kamm heliga, kui esimene oli GPS'iga ühendatud. Kohe kui lahti ühednad on elu lill.

Ääremärkuseks veel juurde, et nägin kellelegi Zümo 396LMT'd kasutusel, näppisin seda ja nentisin, et see oli parem, kui 590. Minu jaoks täiesti arusaamatu. Muuseas, seda, et 590 on vilets võrreldes odavaamte seadmetega pole mitte ainult mina täheldanud - Advrideris keegi mõni aeg tagasi kõrvutas erinevaid seadmeid ja leidis, et 590 on vilets võrreldes Garmini enda toodanguga.

ranel kirjutas: 30 Juul 2019, 08:48

Note 2 oli loetamatu lõunamaise päikese käes, kui gps-i ekraanilt luges ikka veel asju välja. Endale siiski ostan kusagilt päikesesirmi ka juurde. Siis peaks päikese käes ikka väga tipp topp olema.

Xiaomi Npte 2 on 5-6 aasta vana tehnoloogia, täna on odavtelefonidel sama tehnoloogia, mis 2-3 aasta tagasi tippmudelitel. Ilma päikesevarjuta ei kujuta ma Zümot kasutust üldse ette.

Kui tuled märgitud raja peale tagasi, siis juhatab antud punktist edasi. Kogu rada jääb kaardi peale alles ja minuarust on see pigem feature, kui bug.

Ma seda omadust ei kohanud.

Tänava osas on õigus. Pead teadma.

Jah, proovi sa ära arvata, kas Karulaugu tänav tänav asub Viimsis, Haabneemel või Miidurannas. Ja nüüd kanna see olukord Austria mägedesse või Lõuna-Poola külasse.

Kontrast madal. Menüüs on seaded olemas, kus lisainfo saab maha keerata ja jääbki sisuliselt tee alles.

Kontrast moodustib üljuhul heleduse-tumeduse baasil, taustavalgus on eraldi teema. Ideaalne kaart oleks mustade (või 85% hallide) teejoontega ja punase teekonnamarkeeringuga. Beez ja helepruun ei moodusta omavahel kontrasti. Minu jaoks on hea konrtast siis, kui ma saan prillide eest ära võtta ja ma endiselt eristan teid, kui ei saa siis pole piisav. Parima kontrastiga kaardid on senini mul OSMANDi peal ja vanal Nokia telefonil.

Erinevaid vaatetüüpe tuleb jah menüüst vahetada.

No see, et ma 3D ja 2D ning North Up vahel vahetamiseks pean menüüsse ronima on ikka jura. Samamoodi väljazoomimisega, et ülevaadet teekonnast saada tuleb eraldi vaatesse minna. Pole pointi.

Aegluse osas. See punkt on täiesti arusaamatu. Teekonna arvutamist mõtled või mida? Kõik muu on küll hetkega.

Proovi sa kaardiga töötada, uurida teekonnapunkte, neid sisse-välja zoomida ja nihutada.

Tegelikult tahaks täitsa proovida su lahendust, sest osad su postis välja toodud punktid ma olen juba ise läbi teinud ja loobunud nendest, kuna mitte töökindel või oli ebamugav, siis kui ma üritasin veel motogepsu ostmist vältida. Kuna aga tundub, et ise rahul, siis ma näeks seda endal pigem seda telefonina, mida tasuks päriselt kaasa võtta.

Millest sa täpsemalt loobunud oled? Millised kohad olid ebatöökindlad või ebamugavad?


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 12:15
Postitas ranel
Macintosh kirjutas: 30 Juul 2019, 12:00

Millest sa täpsemalt loobunud oled? Millised kohad olid ebatöökindlad või ebamugavad?

Mul oli see magnetiga laadimispesa. Esiteks auklikul venemaa teel vahepeal mõnes suuremas augus lõi laadija küljes ära. Lisaks laadimisvool jäi järjest ajaga kehvemaks. Lõpuks eraldus lisaks laadija küljes olev magnet. Lõpuks võtsingi selle kaabli ära, kui sellest piisas vaid laetuse hoidmiseks. Andmeside minu proovitud kaabliga ei töötanud. Suure päikese käes viskas vahel telefoni errori vms ja laadimine sisuliselt kadus ära. Lisaks lauspäikese käes muutus vahel telefon üliaeglaseks.

Pulgaga ja vihmas pani mul pulgaga segast.

Too hetk oli mul samas üks teine telefon ka siiski.

Siis hakkasingi otsima ja kaaluma. Eelmine talv louisest sai nt zumo 395 soetada kõigest 200 euro eest. Ei tundunud mobla lenksul enam kuidagi mõistlik.

Kõige suurem ikaldus oli siiski moblaga see kinnitamine. No ei jäta lenksule telefoni.

Aga selles osas ma olen tõesti nõus, et garmini sisu on ajast ja arust ning v6iks seal pigem androidi soft joosta. Muus osas aga no ei näe, et mobla kuidagi etem oleks. Ütleks pigem, et motogps on keskpärane kõiges.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 12:29
Postitas Macintosh
Ain kirjutas: 29 Juul 2019, 21:08

Kas Eestis metsades pole proovinud kasutada näiteks OruxMapsi? Saab kasutada maaameti offline ja online kaarte. Samuti aero.

Ma olen Oruxit ainult pealiskaudselt uurinud, selle endale selgeks tegemine võtab natuke aega - loogika on hoopis treine, kui ülejäänud naviprogedel - pole päris nii, et hüppad pea ees vette ja hakkad ujuma.

morse kirjutas: 30 Juul 2019, 11:03

Aga siiski on spets seadmel omad eelised (näiteks kindaga kasutamine - töökindlus). Hea variant oleks mõlemat seadet kasutada :D

Ma olen sinuga nõus, Garmini ainuke tõsiseltvõetav eelis täna on töökindlus - mul puudub vähimgi arusaam, mis juhtub, kui ma kolm päeva telefon-gpsiga paduvihmas maadlen või kaheks nädalaks kõrbesse lähen. Samas vastab Ulefon Armor X US-MIL-STD-810 nõuetele, mis tähendab seda, et see pole sul suvaline odavtelefon vaid kannatab ikka kõva väärkasutust.

Aga tegelikult tahtsin küsida, et kas Garmin või mõni su naviäppidest on võimeline näiteks TETi GPXi baasil Turn By Turn häälkäsklusi ka andma? Mulle ükskord tundus, nagu ma oleks suutnud Osmandis sellise lahenduse käima panna - aga hekel enam ei oska ja kahtlen juba, et kas ma nägin seda unes...

Sa ei näinud seda unes. See võimalus on olemas aga pole päris 100% hea ja mõnus ning selle ülesleidmine menüüderägastikust on tõsine töövõit. Mina hetkele i suutnud leida. Kui sa leiad siis ära mingil juhul eestikeelset juhendamist võta - see on tõsiselt hull katsumus.

Ise kasutan ka RAMi X-gripi ja pean ütlema, et ta on oma suhteliselt head hinda väga-väga väärt. Aga arenguruumi on (mul on muuseas alati kummiga äärtest turvatud ja saan laadida ning kunagi pole midagi lahti lagunenud).

Ma pole X-gripiga rahul, saaks kõvasti premini. Näiteks on RAM'il olemas Universal Spring Loaded Cell Phone Holder-Cradle. Sinna saab telefoni sisse ühe käega ja kumme pole vaja kinnitada. Paraku on ta selle telefoni jaoks väike ja suuremaid ei toodeta. Perfect squeeze on hea, töötab samamoodi ühe käega.

Ain kirjutas: 30 Juul 2019, 10:19

Juhtmevaba laadimisega võib tekkida see häda, et kuna on soe ja lauspäike paistab peale ei lae enam ja peksab hoiatusi ülekuumenemisest.

Sõidu ajal ma seda probleemi ei usu tekkivat, seistes vägagi tõenäoline. Ma jätsin testiks telefoni tuulevaikses kohas seisval tsiklil lauspäikese kätte. Poole tunniga sain hoiatuse ette.

Black kirjutas: 30 Juul 2019, 09:28

Ma võtaks juhtmevaba laadimise võimalikult kiirelt kasutusele, kui seade ise seda võimaldab. X-Grip'i juba sellisena ei pakuta? Mingi õhem laadimisalus sel juhul X-Grip'i ja telefoni vahele.

Kõige õhem, mis ma leidnud olen on 3.6mm koos korpusega, see kannatab vabalt X-gripile paigaldamist ilma modifikatsioonideta.
https://www.aliexpress.com/item/32909086036.html

ranel kirjutas: 30 Juul 2019, 12:15

Mul oli see magnetiga laadimispesa.

jah, ma kogesin ka seda, et lööb juhtme küljest aga arvestades akut siis see pole küsimus. Ka sellega, et aja jooksul see magnetjuhe väsib olen arvestanud - kotis on kaks tükki varuks kaasas.

Kui jaksu ja viitsimist on siis proovin talvel jooksul välja mõelda mingi 3D prinditava aluse, millega õnnestuks asju natuke paremini sättida, äkki mahutaks sinna isegi induktsioonlaadija ära.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 12:36
Postitas ranel

Muidu lisaks kinnituse osas, siis sõbral iphone jaoks mõeldud korpus, mis muudab telefoni veekindlaks ja lenksule kiiresti ühendatatavaks. See tundus küll asjalik.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 30 Juul 2019, 23:31
Postitas morse
ranel kirjutas: 30 Juul 2019, 12:36

Muidu lisaks kinnituse osas, siis sõbral iphone jaoks mõeldud korpus, mis muudab telefoni veekindlaks ja lenksule kiiresti ühendatatavaks. See tundus küll asjalik.

otterbox võibolla?


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 08:54
Postitas Ronk

RAM-i valikust olen kogu aeg kiitnud ka maci poolt mainitud "cradle" hoidjat. Ehk https://www.rammount.com/part/RAM-HOL-PD3U
Sinna sisse mahub kuni 146mm kõrge telefon sisse. Proovitud ka enda Motorola Moto Z mis on 156mm ning hädavaevu sai ka selle sinna sisse. Pole veel mitte ükski telefon sealt jalga lasknud, ei suurtel kiirustel, ei maastikul. Sama ei saa öelda X-gripi kohta.

Juhtmevaba laadimisega. Niipalju kui ma neid näinud olen, siis väga üle 1A laadimisvooluga pole. Ehk tavakasutuses GPS ja täisheledusega ekraan ei jõua see juhtmevaba seda ära laadida.

Aftermarketina, kui telefonil endal pole, on variandid täitsa olemas, et tekitada juhtmevaba laadimine

https://www.aliexpress.com/item/3284617 ... c368a9d9d1

https://www.aliexpress.com/item/3290771 ... a979bde2a3

Ole ainult mees ja pane külge.

Ise nüüdseks mitu hooaega sõitnud Homtom HT20 proga ning ainuke põhjus miks välja vahetaks ongi laadimisvool. Ehk antud telefon ei võimalda üle 1A isegi kaabliga.

Muidu suhteliselt sama teema ka siin viewtopic.php?f=11&t=102607&p=829448#p829448

Ning väga hea kokkuvõtlik teema veel siin https://www.dualadventure.com/navigatio ... fN6kBMF13w

Ei ole midagi uut maailma mõistes.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 09:17
Postitas urmas66

Ilmselt see voolu tarbimine sõltub ka telefonist. Minu 2018 Samsung A8 suudab 1A(autopesa on 1A) laadimise juures hoida täis aku puhul sama taset kui navigeerid ja ka kõik muud rakendused on aktiivsed+ muidugi kõned jne.Aga 2,1A tsikli peal hoiab 100% peal ükskõik mida tehes.Siiani pole ülekuumenemist olnud.Isegi eelmine nv kui oli +32.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 09:59
Postitas Ronk

Kusjuures ainuke telefon mis mul ülekuumenenud on, on CAT-i S30 mis peaks olema ka MIL standardile vastav :D

Ei ole ükski samsung, motorola ega ka hiina Homtom üle kuumenenud.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 11:18
Postitas Macintosh
Ronk kirjutas: 31 Juul 2019, 08:54

RAM-i valikust olen kogu aeg kiitnud ka maci poolt mainitud "cradle" hoidjat. Ehk https://www.rammount.com/part/RAM-HOL-PD3U
Sinna sisse mahub kuni 146mm kõrge telefon sisse. Proovitud ka enda Motorola Moto Z mis on 156mm ning hädavaevu sai ka selle sinna sisse.

Telefonid lähevad järjest suuremaks ja 4.5" või isegi 5" on juba keeruine leida. 5.5" kipub standard olema aga seda ei pigista enam RAM-HOL-PD3U vahele mingi valemiga.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 12:06
Postitas Ronk
Macintosh kirjutas: 31 Juul 2019, 11:18
Ronk kirjutas: 31 Juul 2019, 08:54

RAM-i valikust olen kogu aeg kiitnud ka maci poolt mainitud "cradle" hoidjat. Ehk https://www.rammount.com/part/RAM-HOL-PD3U
Sinna sisse mahub kuni 146mm kõrge telefon sisse. Proovitud ka enda Motorola Moto Z mis on 156mm ning hädavaevu sai ka selle sinna sisse.

Telefonid lähevad järjest suuremaks ja 4.5" või isegi 5" on juba keeruine leida. 5.5" kipub standard olema aga seda ei pigista enam RAM-HOL-PD3U vahele mingi valemiga.

Jah. Üldiselt antakse ekraanimõõt specis, mitte telefoni enda mõõt. Trend on aga see, et ekraanid hakkavad olema juba sama suured kui telefon ise füüsiliselt. Ehk 5,5" telefon on reaalselt 139mm, mis istuks veel hästi sinna hoidjasse. Näiteks usun et ka Samsung A6 mis on 5,6" ekraaniga ja 150mm pikk istuks antud hoidjasse ära.

Ideaalne oleks muidugi see, kui RAM disainiks antud hoidjat suuremaks ning ehk tulevikus see ka juhtub. Tegu peaks olema ikkagi kunagi PDA-de jaoks arendatud hoidjaga ning nüüd rebranditakse seda kui telefonihoidjat.

Suuruste kohta nii palju et üle 5,5" ma ei näe väga mõtet mootorratta peal. Selle käsitlemine läheks juba päris ebamugavaks ning tasuks mõelda hoopis statsionaarse süsteemi peale. Näiteks AJP PR7-l on juba ASUSe tahvel tehasest peal ning seal annab juba päris palju erinevate asjadega mängida.

Lisaks telefonivalikust. Väga hea valik minu arust on veel Samsung A5 2017 mudel. Vee ja tolmukindel ning toimetab väga hästi ja kiirelt. Eriti kui veel ära rootida. :)


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 12:11
Postitas Black
Ronk kirjutas: 31 Juul 2019, 08:54

Juhtmevaba laadimisega. Niipalju kui ma neid näinud olen, siis väga üle 1A laadimisvooluga pole. Ehk tavakasutuses GPS ja täisheledusega ekraan ei jõua see juhtmevaba seda ära laadida.

Mu S7 on vahepeal peamiselt kaamera pärast S9+ga asendunud. Paras labidas, üsna tiheda resoga 6,2" ekraan. Mingi suvaline odav Aliexpressi juhtmevaba laadimisega autohoidik ja selle taga ürgvana Samsungi orig 700mA autolaadija ja kui Waze on päikese käes sensori järgi täisheledusega ekraaniga töös (käsitsi saaks vist väikese nõksu veel juurde), laeb ka pooltühjana juurde, nii mis koliseb. Ainuke asi, et otsese päikese käes olles võiks ventresti ees olla, muidu kuumeneb varsti üle ja enam ei lae. Tsikli peal oleks ta pidevalt "ventresti ees".

Macintosh kirjutas: 31 Juul 2019, 11:18

Telefonid lähevad järjest suuremaks ja 4.5" või isegi 5" on juba keeruine leida. 5.5" kipub standard olema aga seda ei pigista enam RAM-HOL-PD3U vahele mingi valemiga.

Hetkel ei saa seda nii üheselt võtta, kuna viimaste põlvkondade ekraanide suurenemine on suuresti ekraani ümbritseva raami arvelt tulnud. Samsa puhul on näiteks 5,1" S7 ja 5,8" S10E välismõõtudelt praktiliselt 1:1. Tuleks ikkagi konkreetselt pikkusest, laiusest ja paksusest rääkida.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 12:34
Postitas Macintosh
Ronk kirjutas: 31 Juul 2019, 12:06

Suuruste kohta nii palju et üle 5,5" ma ei näe väga mõtet mootorratta peal.

Üldiselt olen nõus aga päris 1:1 ei anna võtta. Mul telefon 6.3" ja gps-telefon 5.5". Telefon on välismõõtudelt väiksem. Kui vähe tugevama kaitsekesta telefonile ümber panen siis on täpselt ühesuurused. Eks see löögi ja põrutuskindlus ning 5000ma aku anna omajagu suurust juurde. 5.5" Ulefon Armor X on väga mõnusalt paras (77x163), mahub kenasti tsiklijope või pükste taskusse ja ei tundu seal veel liiga suur.

Täiendus: Tundub, et mõõtude poolest istuks selline telefon ka ilusti RAM Finger-Grip nimelisse hoidjasse sisse.
https://www.rammount.com/part/RAM-HOL-UN4U sama toote leiab ka hiinlaste juurest https://tinyurl.com/y2l6d96w

image.png

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 13:47
Postitas Ronk
Spoiler
Black kirjutas: 31 Juul 2019, 12:11
Ronk kirjutas: 31 Juul 2019, 08:54

Juhtmevaba laadimisega. Niipalju kui ma neid näinud olen, siis väga üle 1A laadimisvooluga pole. Ehk tavakasutuses GPS ja täisheledusega ekraan ei jõua see juhtmevaba seda ära laadida.

Mu S7 on vahepeal peamiselt kaamera pärast S9+ga asendunud. Paras labidas, üsna tiheda resoga 6,2" ekraan. Mingi suvaline odav Aliexpressi juhtmevaba laadimisega autohoidik ja selle taga ürgvana Samsungi orig 700mA autolaadija ja kui Waze on päikese käes sensori järgi täisheledusega ekraaniga töös (käsitsi saaks vist väikese nõksu veel juurde), laeb ka pooltühjana juurde, nii mis koliseb. Ainuke asi, et otsese päikese käes olles võiks ventresti ees olla, muidu kuumeneb varsti üle ja enam ei lae. Tsikli peal oleks ta pidevalt "ventresti ees".

Macintosh kirjutas: 31 Juul 2019, 11:18

Telefonid lähevad järjest suuremaks ja 4.5" või isegi 5" on juba keeruine leida. 5.5" kipub standard olema aga seda ei pigista enam RAM-HOL-PD3U vahele mingi valemiga.

Hetkel ei saa seda nii üheselt võtta, kuna viimaste põlvkondade ekraanide suurenemine on suuresti ekraani ümbritseva raami arvelt tulnud. Samsa puhul on näiteks 5,1" S7 ja 5,8" S10E välismõõtudelt praktiliselt 1:1. Tuleks ikkagi konkreetselt pikkusest, laiusest ja paksusest rääkida.

Huvitav. Kas saad äkki mõne programmiga vaadata, palju ta tarbib sul waze ja täis heledusega ekraani puhul? Näiteks vist see Maci Ampere programm peaks äkki näitama.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 14:00
Postitas urmas66

Proovisin praegu palju Amperega näitab navigeerimisel ja kõik muu ka sees ekraan max heleduse peal.
Niisama oli -360mA,Wazega -800mA ja Sygicuga -860mA

E:Osmandiga -1080mA


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 14:29
Postitas Ain

Küsin vahepeal ,et ega keegi pole äkki leidnud kuskilt mingit juhtratast vms mobiilile...Sarnase mõttega nagu BMW paneb oma navidele mis baseeruvad Garminil.
Ise avastasin mingil hetkel ,et kui navigeerimisproge on telol lahti siis kõrvaklappide + ja - zoomivad. Et siis võimalus retsida mingi peakomplekt ära ja panna need lülitid vasaku näpu alla kuidagi.. :D


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 14:32
Postitas Piipz

Otseselt küll mitte see, mida kirjeldasid, kuid annab ehk suuna kätte:
https://www.amazon.com/Bluetooth-Remote ... B07HP3WYJ7
Ilmselt annab igale nupule eraldi action teha.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 15:12
Postitas Macintosh

[mention]Ain[/mention] Ma pakun sulle välja sellise asja: https://www.aliexpress.com/item/32832953326.html
Lenksukinnitus ka olemas. Vihmakindluse osas ei annaks ma punast pennigi.

image.png

Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 16:17
Postitas Jesper

Ma tean, et Ain ilmselt ei küsinud bemmi kohta, aga muidu on nutikad inimesed leiutanud sellise vidina nagu WunderLINQ - ühendab selle bemmi nupukese Androidiga, logib, laeb, koob, küpsetab ja teeb ilmselt sadat asja veel.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 16:39
Postitas Macintosh
Spoiler
Jesper kirjutas: 31 Juul 2019, 16:17

Ma tean, et Ain ilmselt ei küsinud bemmi kohta, aga muidu on nutikad inimesed leiutanud sellise vidina nagu WunderLINQ - ühendab selle bemmi nupukese Androidiga, logib, laeb, koob, küpsetab ja teeb ilmselt sadat asja veel.

Ja teine grupp nutikaid inimesi (ütleme näiteks ... hiinast) on teinud sellest 1:1 koopia.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 16:46
Postitas Ain
Jesper kirjutas: 31 Juul 2019, 16:17

Ma tean, et Ain ilmselt ei küsinud bemmi kohta, aga muidu on nutikad inimesed leiutanud sellise vidina nagu WunderLINQ - ühendab selle bemmi nupukese Androidiga, logib, laeb, koob, küpsetab ja teeb ilmselt sadat asja veel.

See BMW lahendus on äge. Aga ootan jah, et keegi teeks sarnase ratta näiteks Androidile ... Saan siis aru ,et kui oleks olemas see BMW ratas koos hoidjaga ostad juurde selle wunderlinq jubina ja ongi sarnane asi olemas.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 17:15
Postitas Jesper

Ratast ei ole näinud jah, endalegi kuluks ära. Iseenesest elektrooniliselt see on väga lihtne vidin, aga keegi pole veel heaks arvanud toota. Klikitavaid on miljon, ma ise paaritasin Xiaomi Yi kaugjuhtimispuldi telefoniga ära, aga neetud Osmand ei mängi palli.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 20:46
Postitas urmas66

Kas häälkäsklused pole sel juhul juba lihtsam lahendus?
Samas ma ei ole küll selle peale tulnud,et peaks tsikliga sõidu ajal midagi nii keerulist näppima,et seda näpuga ei saa teha. Kui rekkajuht-bussijuht mingi sarnase asjaga varustatakse,sest tal on kiire ja pole aega seisma jääda,aga tsikliga? Jään seisma,näpin ära ja sõidan edasi. No paar korda päevas, reisil olles, pole ju palju kuskil bussikas hetkeks peatuda.
Kui elu ja elamine juba nii kiireks läinud,et puhates ka kiire on,siis on tagumine aeg midagi endaga ette võtta.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 21:56
Postitas morse

[mention]urmas66[/mention]
Eks see pigem sellise sportsõitmise jaoks olulisem. Ma oleks ka heast zoomimise puldist huvitatud. Mingit rada enduurokaga kähku sõites on jube lahe kui saad kätt lenksult tõstmata (künkad/mättad) korra vaadata, et mis rajad vasakul/paremal on jmt


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 21:59
Postitas urmas66
morse kirjutas: 31 Juul 2019, 21:56

@urmas66
Eks see pigem sellise sportsõitmise jaoks olulisem. Ma oleks ka heast zoomimise puldist huvitatud. Mingit rada enduurokaga kähku sõites on jube lahe kui saad kätt lenksult tõstmata (künkad/mättad) korra vaadata, et mis rajad vasakul/paremal on jmt

Sellega saab nõustuda,aga puhkusereisil või niisama nv mööda kodumaad tuuritades on raske vajadust tunda.


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 22:31
Postitas morse
urmas66 kirjutas: 31 Juul 2019, 21:59
morse kirjutas: 31 Juul 2019, 21:56

@urmas66
Eks see pigem sellise sportsõitmise jaoks olulisem. Ma oleks ka heast zoomimise puldist huvitatud. Mingit rada enduurokaga kähku sõites on jube lahe kui saad kätt lenksult tõstmata (künkad/mättad) korra vaadata, et mis rajad vasakul/paremal on jmt

Sellega saab nõustuda,aga puhkusereisil või niisama nv mööda kodumaad tuuritades on raske vajadust tunda.

Mul puhkusereisid ja niisama mööda Eestit sõidud ongi enamasti sellised, et säärast pulti oleks vaja :D


Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil

Postitatud: 31 Juul 2019, 23:33
Postitas Jesper

Ok, mul hakkas vahepeal pirn kergelt hõõguma (omg!) ja puurisin natuke - Osmand toetab riistvaralise klaviatuuriga sisse-välja zoomi küll, aga ainult nuppudega noolüles-noolalla. Nüüd oleks vaja kuidagi remappida volumeup-volumedown nendeks noolteks. Enne kui ma pea täiesti valusaks mõtlen ja igasugu kahtlaseid kõigi õigustega rakendusi installin - kas selleks on mingi üldtunnustatud rakendus olemas, mis seda teha oskab?

Täiendus: ise küsin, ise vastan - Button Mapper teeb täpselt seda, mida vaja: https://play.google.com/store/apps/deta ... tton&hl=en

Maksis küll 3€ ja konkreetse funktsiooni tööle saamiseks on vaja kas rooti või siis pärast igat restarti adb-ga üks skript käima lasta, anoh see on juba väike mure :)

Osmandi poolel siis Settings -> General settings -> External input devices -> Generic Keyboard ja Button Mapper õpetab installides ise väga ilusti, mida teha vaja on - võtmesõnaks on Simulate keycode. Üles noole keycode on 19 ja alla noole oma 20, esimene siis zoomib sisse ja teine välja. :bsmile: