43. leht 46-st

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 00:26
Postitas RasmusL

Vahepeal sai seadistamisega alustatud, 0.9 barini jõudsime mil hakkas õlifiltri relocation kiti vahelt hirmsasti õli välja pritsima ning pidi pooleli jätma. Õli leket eemaldades ja esivelge oodates sai aretatud hayabusa mehhaaniline õlitagastus pump kawale väntvõlli otsa. Bolt-on loomulikult jälle polnud, kuna isegi polt mis vända otsa läheb on busal suurema läbimõõduga. Poldi treimisega, uuesti keermestamisega ning väikese keevitamisega sai asja paika. Päris kena tulemus sai ning umbes pool päeva tööd 8)

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 10:27
Postitas tito

Ma vaatan seda summutit, et väikeste kiiludena kokku lastud, see siis seest töödeldud, et heitgaasid paremini liiguks või lihtsalt nii on?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 10:59
Postitas suslik83

OT.
kui see mandrelliga toru tõmbamine nii krdi kallis ja keeruline poleks, ei teeks keegi neid samast torust (siseläbimõõt ei muutu olukord) usse tükkidest keevitatuna.
igasugu hydro forming ja muu torude tegemise tehnoloogia üksiku asjana on vast ainult ulme.
seib paikka ja lihv...seib paikka ja lihv...nii vast käib see keerukate asjade tegemisel, vaevalt see muidu ideaalselt voolama jääb.
samas on mõni seibidest asi väljast kena, kuid sisse piiludes selgub midagi muud...siin on tellija õige mees selgitama - kas oli see seibide tehnoloogia pelgalt "wannabe" või päris asi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 11:25
Postitas pyta

Keevitamise ajal argoon sisse jooksma,siis "keevitab" seest ka sileda,mitte ei kobruta


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 12:59
Postitas Krl

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 13:01
Postitas RasmusL

Pie-cuttidest sai tehtud sellepärast, et saada õige raadius paika ning sisse lastakse ikka gaas et saada seest sile. Täpselt samamoodi tehakse ka väljalaske kollektor. Sõna wannabe ning see ratas ei käi kuidagi kokku :lol: Täpselt nii nagu Suslik seletas, seib paika ja kerge lihv peale, ning järgmine. Sellepärast ka tehti seda sumpat mitu päeva.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 13:05
Postitas RasmusL
Krl kirjutas: 17 Juun 2020, 12:59

Palju see 6aastaga km`eid läbinud on, või ongi puhas ehitamisrõõm?

6 aastaga on läbind ca 8k km ja seda turborattana esimesed 2 suve. viimased 3 aastat olen oodanud erinevate juppide taga (näiteks kepsud ja kolvid) mida sai aasta jagu usast oodatud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 13:47
Postitas urmas66

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 14:37
Postitas RasmusL
urmas66 kirjutas: 17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

No 2016a suvi oli viimane mis sellega sõita sai, peale seda läks korralikuks tehnika ümber ehituseks peale mida hakkasid igasugu tagasilöögid tulema :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 14:56
Postitas joel

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 15:10
Postitas ranel
joel kirjutas: 17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Sa pole vist väga aru saanud pointist asju enda jaoks ehitada?

Kui just tegemist polnud peene manipulatsiooniga ise see pill ära osta :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 16:10
Postitas Krl
urmas66 kirjutas: 17 Juun 2020, 13:47

See 8k/km 6 aastaga on samas võibolla rohkem , kui mõni, kes niisama ratast lapiga silitab :D

Kui otsida, siis kindlasti leiab neid, kes veel vähem sõidavad. Või üldse ei sõida. Või ei oma lubegi.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 16:27
Postitas RasmusL
joel kirjutas: 17 Juun 2020, 14:56

Kas seda mõtet pole tulnud, et ainult remondi ja remondi, üldse sõita ei saa, müüks raisa heausksele ostjale odavalt maha? :mrgreen:

Ma seda ratast olen ehitanud plaaniga teha endale niiöelda see kõige-kõigem tsikkel mis siis hea ilmaga garagest välja ajada ja sõita. Lihtsalt sai natuke ahneks mindud tehnikaga ja sealt see pikk paus tuligi sisse. Poolikut projekti vähemalt siin Eestis pole küll mõttet müüa, kuna enamus ei mõistaks sellega midagi peale hakata ja need kes oskavad teevad ise :D Aga samal ajal kui seda olen ehitanud on olnud 2 vrodi, hayabusa ja supermoto nii et sõita on saadud küll :mrgreen:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 17:37
Postitas Tuuletallaja

Ei tahaks nüüd kõike ilusat ära rikkuda ühe stsenaariumiga aga kui kunagi see kõige-kõigem valmis saab ja üliõnnelik mootorrattur sellega garaažist välja keerab, et minna hambavahesid sääskedega täitma, tuleb mingi ahv raudselt oma halli diisel Passatiga sulle küljepealt sisse ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
Aga sellegi poolest, ise ehitamine annab palju emotsionaalset väärtust, mis kokkuvõttes tasub ennast ära :bsmile: ja noh, ikkagi täpselt selline pill nagu ise tahad.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 19:28
Postitas RasmusL

Kõike või juhtuda jah, ka kuuli võib saada nagu viimaste sündmuste puhul näha oli. Aga kui selliseid asju hakata kartma siis ei tohiks toa seinte vahelt väljagi tulla. Emotsioone on olnud seda ehitades nii häid kui halbu kuid ise näen, et kõige tähtsam on olnud need kontaktid/tutvused/sõprussuhted mida olen selle ehitamisega omale saanud. Selle pundi mis siin aastatega kokku olen suutnud panna, soome rootsi eesti ehitajad-suudaksime ilmselt mis tahes tsikli/auto projekti ära teha, ainult raha taha jääks asi. Sellised tutvused on minumeelest hindamatud.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 17 Juun 2020, 19:46
Postitas yeekim
Tuuletallaja kirjutas: 17 Juun 2020, 17:37

.. ning pärast kindlustus laiutab käsi - turuväärtus on kordades alla sinu ootuste, võta või jäta.
...

Selleks, et sellist asja ei juhtu, tehakse sõltumatu, kindlustusfirmade poolt aksepteeritav HINDAMINE.

edu


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Juul 2020, 19:01
Postitas RasmusL

Selline see esivelg siis sai

Pilt

Pilt


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Juul 2020, 19:29
Postitas tito
RasmusL kirjutas: 28 Juul 2020, 19:01

Selline see esivelg siis sai

Väga boss!


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Juul 2020, 19:38
Postitas Piipz

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 28 Juul 2020, 20:19
Postitas RasmusL
Piipz kirjutas: 28 Juul 2020, 19:38

Kleepisid carboni peale? Ausalt öeldes ise ma vabaneks sellest, jääks ilusam (a see mu isiklik fetish, et kui pole tegelikult carbonist, siis kleepsu peale panna ei tohi)

Ei ole kleeps, täitsa carbon plaadist on tükid vesilõikuses lõigatud. Kleeps oleks tõesti liiga low, mis tahes projektile tänapäeval :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 29 Juul 2020, 13:51
Postitas Piipz
SNAG-0713.png

pand siis selle pildi ka :D


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 20 Aug 2020, 21:01
Postitas RasmusL

Meilile tuli kiri et nagi.ee paneb pillid kotti ja see siis tähendab seda et ilmselt kõik siin teemas olevad pildid kaovad ära. Mõni admin oskab need pildid siia jäädavalt panna või mis tegema peaks ? P.s järgmine nädal läheb kiige joonestamiseks ning peaks saama mingeid progressi pilte lähi ajal.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Dets 2020, 13:47
Postitas urmas66

Panen Rasmuse soovil siia mõned ilusate asjade pildid, ta ise lisab hiljem selgitused

132180785_702090623842542_8069705079923520228_n.jpg
132058187_413952706619455_7429441295206238600_n.jpg
132044255_2492981454339765_7357519617191038745_n.jpg
132132034_1440456752823852_3311698023246045855_n.jpg
132045458_861513004600415_2692022801589582109_n.jpg

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Dets 2020, 14:45
Postitas RasmusL

Tere üle pika aja kõigile. Ja tänud Urmasele, et pilte üles viskas, kuna nagi.ee jne kohad on ajaloo hõlma saadetud, siis sellega ilmselt ka kõik mu lisatud pildid läinud, siis palusin teda siia pilte postitama. Ise ma ei oska ja vist peaks ära õppima :mrgreen: Niisiis sai Kawa sügisel jalgele ja sai ca 500km sõidetud siin sept-oktoobri vahetuses, enne kui sõitsin tallinnasse kuhu ma ratta ka jätsin. Seade jäi poolikuks ja jõudu võtta ei saanud, kuna selle mootoriga lihtsalt üle 240hp ei võta bensiiniga ilma korraliku jahutusega. Etanooliga on asi teine, kuid kuna siin riigis seda tanklas ei müüda, siis igapäevaselt sõita ei saaks. Peale taguosa valmimist vean ratta tagasi Tartu, kus peaks välja mõtlema mingisuguse korraliku jahutuse, kas vesi-õhk plenumi vms. Deividi hayabusale sai selline tehtud siin, käis soomes pingis testimas ja tulemused väga head, aga kuna kawa mootor on raamivahel niiöelda püsti mitte kaldu, siis ruumi on seal oluliselt vähem. Üks idee tuli, et terve trosseli süsteem minema visata, pihustid plenumisse, plenum otse mootori külge ning panna 1x 50mm gaasiklapp rõhutoru lõppu. Peaks olema hulga lihtsam seadistada ka. Seega eks näis mis välja mõtleb sellega, pritse süsteemi enam kasutada ei tahaks. Kiige saab kohe-kohe valmis, 72kg billet toorikust jääb siis alles ca 13kg :lol:


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Jaan 2021, 12:13
Postitas RasmusL

Kiige valmis. Kaaluks tuli 13,2kg, kuna tugevus arvutuste põhjal sai võetud suht max nm mida see mootor suudaks toota, ehk sinna 300nm kanti. Torukiige oli sellest kõvasti raskem näiteks.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 07 Jaan 2021, 15:46
Postitas RasmusL

Kiire sobitamine, et kuidas üldine look hakkab olema


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Apr 2021, 13:01
Postitas RasmusL

Midagi vaikselt valmib.


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Apr 2021, 13:49
Postitas morse

Billet erotics :)

Kas pidurisadul on ise tehtud?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Apr 2021, 14:44
Postitas Kauri

Tõsiselt haigelt nummid tükid :D
Mitu aega umbes arvuti taga veedetud on modelleerimisega?


Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Postitatud: 22 Apr 2021, 15:14
Postitas RasmusL

Pidurisadul on ISR toodang, peaks olema üks kergemaid tagumisi sadulaid, mis osta võimalik. Eks näha ole, milline see pidurdusjõud saab olema. Tunde seal ei loe vist keegi enam, kokku sai lepitud paketi hind kogu kiige-velje teemale. :) Järgmiseks tuleb siis velg ära teha, ning kõik anoodi. Kiige sai lastud värvida Ingo juures, kuna selline vann kuhu see kolakas oleks mahtund eksisteeris aind Võrus.