2. leht 2-st

Postitatud: 15 Apr 2004, 14:57
Postitas Rennes
Öösel hoian keskhargil, päeval kontoris ka ... muidu joodikul. Joodikujala kasuks räägib see, et toetuspunktide moodustatud pindala on suurem. Tekib nii öelda kolmnurk. Keskhargil on see kolmnurk kitsas ja pikk. (esiratta ja keskhargi vahel). Joodikul hoides on kolmnurk lai(esiratas joodik tagaratas) Seetõttu ümber minemise oht on joodiku pealt teoreetiliselt väiksem. Jätame siinkohal mängust välja kallakule parkimised käik väljas. Minu Suzu on korra niimoodi (õnneks murul) joodiku pealt ära sõitnud öösel. Aga õlituse koha pealt jutt õige enamuse masinate kohta. Küljeli võib tõesti osadel mootoritel õlitus puudulikuks jääda.

Just my 2€

Postitatud: 16 Apr 2004, 05:31
Postitas tfr
Tarts kirjutas:
Jah, nõustun sellega tingimusel, kui külma mootoriga masin käivitatakse ja lastakse soojaks töötada jala peal hoides. Aga kostkem nüüd, kes teist külma masina käivitab jala pealt :shock: ?!
:shock: Oops, peab vist häbiga üles tunnistama, et mina teen koguaeg nii. Ratas garaazhist välja, toores peale, starterit ja ratas joodiku peal soenema (keskjalga pole), seni kui ma garaazhiuksed kinni panen.

Aga eks ma siis tean, et edaspidi enne käima ei pane, kui ise seljas istun ja ratas püsti on.