Rehvide naelutamine

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded


4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas 4cl »

Tere.

Vaadake siit pakutavate krossinanaelte mõõte. Siin pakutakse ka jäänaelu, piike ei ole. Piigid on ilma kõvasulamita ja rauaosa mis rehvi sees on suur. Milleks see nii on ei tea--jahutus?---või et tekiks rohkem tsentrifugaaljõudu? Kes oskab vastata--palun.

http://winterstuds.com/Merchant4/mercha ... ory_Code=S

Parimat.

Kasutaja avatar

kolka28
Postitusi: 47
Liitunud: 11 Mai 2005, 17:55

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas kolka28 »

Tundub, et kõik "polditajad" on kas kadedad või läbi oma käe "tugevalt vigastada" saanud.

ära torka, kui kindel pole!!!
Kasutaja avatar

pahadeplaneet
Postitusi: 432
Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
Tänatud: 2 korda

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas pahadeplaneet »

Kas praegu võib sõita selle KUMMIGA tänaval millega ma suvel sõidan,või on lõvipoisid kohe raha küsimas?
Lugupidamisega Veikko.

1%bad ass REAL BIKER never dies!
www.facebook.com/realbikerid
Kasutaja avatar

Raiki
Postitusi: 1986
Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
Asukoht: Eesti

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas Raiki »

mootorrattal ei ole kohustuslik talverehv

Suzuki Boulevard 1800 M109R

www.estparts.ee - Parima hinnaga varuosad.
Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

creativ kirjutas:
mella kirjutas:
Rekkamees kirjutas:

Aga kui jääpiigiga sõites jääb ette mingi lume- ja jäävaba teelõik, kui pikka maad seal kannataks sõita, et rehvile (piikidele) väga hävivalt ei mõjuks? Kaua üldse jääpiik kestab?

Piigi murrab kohe ära. Krossinaelaga saab sõita.
Asfalti võib ju piigiga freesida, aga nende allesjäänud köntidega pole jääl enam erilist pidamist.

mis seal piigil ja krossinaelal vahet on? pikkus, läbimõõt, materjal? kusagil selgitavaid pilte ka üleval ripub?

Naelad sellised siin http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... =price.ASC

Piigid http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html

Kasutaja avatar

ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Kellel on infot kus müüakse kõige soodsamalt krossinaelu,mis keeratakse kummi sisse?

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

Tere,

meil sellised naelad pakkuda

http://parnumoto.ee/?page=products:95

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Kasutaja avatar

tokintmash
Postitusi: 114
Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
Tänatud: 4 korda

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas tokintmash »

Kui kellelegi pakub huvi, siis lasin oma enduuro rehvidele Tartus Kummikojas auto naastud sisse lüüa. Loomulikult ei anna võrrelda krossinaela pidamisega külmunud pinnasel aga linnas sõita saab väga hästi. Sileda betoonpõrandaga parklates on 0 pidamist! :)

Hinnaks oli 300eek/100naela ja ühele rehvile läheb umbes 200tk.

Kasutaja avatar

randmevääne2
Postitusi: 187
Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
Asukoht: Jõgeva-Tartu

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas randmevääne2 »

Tegin lc4 rehvide pidamise ise paremaks.Ette said kõige tavalisemad ehiuskruvid ja lõikasin otsad kuskil 8mm kõrguselt ära.Sisse sai lisakumm,et lohvi ära ei kuluta.Tagumisele rehvile sai 8mm poldid sisse.Alguses aukas ikka väga hästi jäässe,aga jah vene piltide nurgad kuluvad ümaraks.Minu kogemus siiamaani selline,et järgmine kord kasutan kõvema sulamiga polte ja alumiinumumseibe.Kogu kupatust ma ära ei kaalunud,aga rehv sai ikka päris raske.Et mida vähem liikuvat massi,seda parem muidugi.Ja kindlasti mõjutab suurelt ka keti kulumist.Muidugi pidamine pole samaväärne krossinaeltega,aga vähemalt ei kuku nii kergelt.Rohkem ei oska kommenteerida,eks vaatab,millised nad kevadeks on,siis teab kokkuvõtteid teha.

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: kummide naelutamine

Lugemata postitus Postitas mella »

randmevääne2 kirjutas:

Tegin lc4 rehvide pidamise ise paremaks.Ette said kõige tavalisemad ehiuskruvid ja lõikasin otsad kuskil 8mm kõrguselt ära.Sisse sai lisakumm,et lohvi ära ei kuluta.Tagumisele rehvile sai 8mm poldid sisse.Alguses aukas ikka väga hästi jäässe,aga jah vene piltide nurgad kuluvad ümaraks.Minu kogemus siiamaani selline,et järgmine kord kasutan kõvema sulamiga polte ja alumiinumumseibe.Kogu kupatust ma ära ei kaalunud,aga rehv sai ikka päris raske.Et mida vähem liikuvat massi,seda parem muidugi.Ja kindlasti mõjutab suurelt ka keti kulumist.Muidugi pidamine pole samaväärne krossinaeltega,aga vähemalt ei kuku nii kergelt.Rohkem ei oska kommenteerida,eks vaatab,millised nad kevadeks on,siis teab kokkuvõtteid teha.

Teinekord kasuta 4mm või 5mm kõvasulampolte. Võidad hinnas ja kaalus.

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas riksx »

Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib :P

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas mella »

riksx kirjutas:

Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks...

Iseasi, kas sellise rehviga sind piksepinil starti lubatakse. Kestvuskrossidel näiteks käib naelrehv MX võistlustingimustes sätestatud korra kohaselt.

8.12. Naelrehvid peavad olema krossirehvide baasil krossinaeltega, mille kõrgus rehvi pinnalt ei tohi ületada vastavalt:
50 cc esi- ja tagarehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 6 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm;
65 cc esi- ja tagarehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 8 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm;
85 cc esirehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 9 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses minimaalne läbimõõt 1,8 mm, tagarehvil vastavalt 8 mm ja 2,2 mm;
MX 1, MX 2 esirehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 9 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm, tagarehvil vastavalt 8 mm ja 2,4 mm. Maksimaalne naelte arv rehvis on kuni 360 tk. Võistleja on kohustatud esitama võistlusel kasutatavad rehvid tehnilises kontrollis markeerimiseks enne treeningsõitude algust. Tehnilises kontrollis mõõdetakse vajadusel naelte vastavust tehnilistele tingimustele. Vastutus rehvide vastavuse eest ülaltoodud nõuetele on võistlejal. Peale iga võistlussõidu lõppu on kohtunikel õigus kontrollida kolme esimese ja valikuliselt teistele järgmistele kohtadele tulnud sportlaste mootorrataste rehvide vastavust tehnilistele tingimustele.
Naela üldpikkuse kõrvalekalle võib olla + 0,1 mm
Nõuetele mittevastava rehvi kasutamisel rakendub Võistlustingimuste punkt 37.3

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas riksx »

mella kirjutas:
riksx kirjutas:

Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks...

Iseasi, kas sellise rehviga sind piksepinil starti lubatakse. Kestvuskrossidel näiteks käib naelrehv MX võistlustingimustes sätestatud korra kohaselt.

Piksepini pole päris MX reeglite järgi, et seal saan vast ikka, kui ei siis kruvin teise naela alla. Tegelt poldid ulatuvad miski 10mm välja aind.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas schanzez »

riksx kirjutas:

Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib :P

Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis :?

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas mella »

schanzez kirjutas:
riksx kirjutas:

Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib :P

Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis :?

rehvi vahetamine on suht lihtne, kuid vajab kannatust ning korrelikke peenemat sorti heebleid. 2tk vähemalt, soovitavalt 3.
Kompressor või korralik pump on ka vajalik.

Põhiline, et vahetamisel heeblit ei torkaks kusagil enii, et siselohv jääks velje või rehvi ja heebli vahele.
Rehv tuleb algul servadest lahti pressida. Ja siis heeblid umbes 10-15-20cm vahega korraga rehvi serva alla ning teiselt poolt tuleb aidata rehvi siseserv kodarasoonde. See ongi oluline trikk, mis lubab rehvil probleemita üle randi mahtuda. KOGU rehvi tagumine osa peab soones olema.
Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret randil 8)

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas riksx »

Õnneks seda kohapeal tegema ei pea, kuna teine nael on teise veljepeal.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 370 korda
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas Piipz »

mella kirjutas:

Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret

Usu, ma tahaks midagi öelda :P

Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas fotek »

Youtuubis ja mujal netis on täitsa häid õpetusvideosid rehvivahetusest. Siin foorumiski lingid olemas.
Eks alguses lähevad ikka mõned lohvid, aga "in the long run" tasub see ennast kindlasti ära.

schanzez kirjutas:

Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis :?

Siim
#609
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas bitter »

Dirt Rideri jaanuarinumbris oli rohkete piltidega artikkel "Fix A Flat On The Trail". Tõenäoliselt ilmub see millalgi nende veebi ka, siia Dr. Dirt alajaotusse:
http://www.dirtrider.com/tech/index.html

Kasutaja avatar

creativ
Postitusi: 1183
Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
Asukoht: Estocolmo
Tänanud: 16 korda

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas creativ »

Piipz kirjutas:
mella kirjutas:

Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret

Usu, ma tahaks midagi öelda :P

(lol)
vot aru ei saa miks määret pärast vaja on?? ikka enne, ju (lol)

Ära usu hülge möla! Anna aeruga!
____________________

LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas mella »

creativ pervert 2 kirjutas:
piipz pervert 1 kirjutas:

Usu, ma tahaks midagi öelda :P

vot aru ei saa miks määret pärast vaja on?? ikka enne, ju (lol)

ma mõtlesin kirjutamisel 2x enne, kui saatsin posti teele. et väikestel perverdikestel ka rõõmu oleks :P

Kasutaja avatar

kaval
Postitusi: 895
Liitunud: 12 Juul 2007, 23:42
Tsikkel: rattatuu
Asukoht: tln,mõigu
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas kaval »

:mrgreen:

http://www.arcar.eu odavad rendiautod al.5 euri päev
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Kasutaja avatar

schanzez
Postitusi: 223
Liitunud: 10 Sept 2004, 22:12
Asukoht: Võrumaa
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas schanzez »

Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D


kullokas
Postitusi: 192
Liitunud: 10 Okt 2003, 16:20
Asukoht: Tagadi
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas kullokas »

Kõige lühem katusekruvi, mille leidsin, oli 19 mm keermeosaga. See rehvist läbi ei lähe veel? Ice Gold ja muud sissekeeratavad kipuvad olema 1/2 või 5/8 tolli, seega jupp maad lühemad.

Husqvarna 125 WRE - Yamaha XS 500 - Vespa PK 50 XL2 - K 750M - 2 x Vjatka 150 + pudipadi veel
Kasutaja avatar

Kapa
Postitusi: 280
Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
Asukoht: viljandi
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas Kapa »

schanzez kirjutas:

Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D

Mina kruvisin ATM-i esirehvi tavalised puidukruvid seest väljapoole ja liimisin vanast õhukummist kruvipeadele katte peale. Jätsin umbes 1cm pikkuseks. Peab hästi!
Tagumise rehvi puurisin aga auke täis ja panin puidupoldid jällegi seest väljapoole ning seib ja mutter peale. Keskmine rida kulus kiiresti maha (liiga pehme materjal kui just ainult jääl ei sõida ei tasu ära) nüüd panin taha tugevad (12-se tugevusega) plekikruvid jällegi seest väljapoole ja kannatas sinnagi mutrid peale kerida. Pole veel päris valmis aga saab kindlasti parem. Naelrehviga võrdlus endal puudub aga säästuajal käib küll. Peegelsiledal jääl oli tagumise otsa pidamine kehv aga muidu nalja kui palju!

Kui teed ära karda, kui kardad ära tee! Iga kord sama jama!
PUUPAADID

4cl
Postitusi: 203
Liitunud: 21 Veebr 2008, 22:32
Asukoht: Taevere

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas 4cl »

schanzez kirjutas:

Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D

Sõber tegi poisile atm-i jaoks. Puuris augud ette, siis akutrelliga põristas kruvid seestpoolt paika.Mis ta sinna õhukummi vahele pani ei mäleta. Rehv oli kulunud. Sõita saab hästi.

Ega ikka krossinaela vastu saa. Kui sõidusoov suur on ja krõbisevaga kitsas siis soovitan osta(hea sõber kingib sellise) kasutatud rehvi, millel naelad keskelt kulunud. Punnid peavad olema terved ja vanad naelaköndid sees. Köndid tuleb eemaldada ja uued asemele panna. On ilmunud need keeratavad naelad, need sobivad sinna vanasse auku vast hästi(ise neid proovinud ei ole),
tagasi saab panna ka nn püstolinaela. Viimane on rahaliselt poole odavam kui keeratav, a tööd on kõvasti rohkem. Ükski naelutaja seda tegema ei hakka(rikub püssi ja imagot), st vanasse rehvi uusi naelu (ca1/3) a see on võimalik. Vaja on ainult sellist kohta, kus tk kaupa krossinaela saab osta ja pealehakkamist.
Kui nüüd kellelgi on huvi, siis ma võin kirjeldada tööprotsessi aga üldiselt peetakse seda võimatuks ja lolluseks(mida ta muidugi ka on). Mis teha, lõppkokkuvõttes paneb asja paika ikkagi raha ja kuidas seda krõbisevat parasjagu on. Tahe muidugi ka.
1000 kr saab rehvi kätte, mis kannatab ühe talve kindlasti endurtsitada. Kui osta 2000kr kings, mis kestab kaks talve , kas tasub siis vaeva näha? Otsustage ise.

Ja see kings võib jube hea olla, a käsitsi seda annab paigaldada. Valge trellaka põhi & Enno naelutus= viis pluss.


andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas andrias »

Keegi välismaalt on tellinud sissekeeratavat naastu? Pakkuge linki, ei leia.
Tänud

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f

mattyas
Postitusi: 232
Liitunud: 26 Sept 2004, 23:19
Asukoht: Raasiku

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas mattyas »

andrias kirjutas:

Keegi välismaalt on tellinud sissekeeratavat naastu? Pakkuge linki, ei leia.
Tänud

Võibolla saab sealt tellida : http://www.best-grip.se/Shop/Index.php?sLang=LangEng :bsmile:

Kasutaja avatar

riksx
Postitusi: 1124
Liitunud: 18 Juul 2006, 13:25
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Re: Rehvide naelutamine

Lugemata postitus Postitas riksx »

Odavam on siit osta. Saad 200 naela 1600.- sealt tellises tuleb miski 2000.- + transa.

Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”