Rehvide naelutamine
Moderaator: Moded
Re: kummide naelutamine
Oligi 2008.a kevadel teemaks http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... el#p251988
Lisaks: Winter tyre test http://www.dirtrider.com/sch/01/winter- ... index.html
Re: kummide naelutamine
Tere.
Vaadake siit pakutavate krossinanaelte mõõte. Siin pakutakse ka jäänaelu, piike ei ole. Piigid on ilma kõvasulamita ja rauaosa mis rehvi sees on suur. Milleks see nii on ei tea--jahutus?---või et tekiks rohkem tsentrifugaaljõudu? Kes oskab vastata--palun.
http://winterstuds.com/Merchant4/mercha ... ory_Code=S
Parimat.
Re: kummide naelutamine
Tundub, et kõik "polditajad" on kas kadedad või läbi oma käe "tugevalt vigastada" saanud.
-
- Postitusi: 432
- Liitunud: 25 Juun 2006, 22:56
- Tsikkel: t*** seda teab,aga liigub!
- Asukoht: Raja 31, Tartu 50417, Tartumaa, Eesti
- Tänatud: 2 korda
Re: kummide naelutamine
Kas praegu võib sõita selle KUMMIGA tänaval millega ma suvel sõidan,või on lõvipoisid kohe raha küsimas?
Lugupidamisega Veikko.
www.facebook.com/realbikerid
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: kummide naelutamine
creativ kirjutas:mella kirjutas:Rekkamees kirjutas:Aga kui jääpiigiga sõites jääb ette mingi lume- ja jäävaba teelõik, kui pikka maad seal kannataks sõita, et rehvile (piikidele) väga hävivalt ei mõjuks? Kaua üldse jääpiik kestab?
Piigi murrab kohe ära. Krossinaelaga saab sõita.
Asfalti võib ju piigiga freesida, aga nende allesjäänud köntidega pole jääl enam erilist pidamist.mis seal piigil ja krossinaelal vahet on? pikkus, läbimõõt, materjal? kusagil selgitavaid pilte ka üleval ripub?
Naelad sellised siin http://bike.motors24.ee/Default.aspx?pa ... =price.ASC
Piigid http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Re: kummide naelutamine
Kellel on infot kus müüakse kõige soodsamalt krossinaelu,mis keeratakse kummi sisse?
Re: kummide naelutamine
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
- Postitusi: 114
- Liitunud: 12 Juul 2006, 11:59
- Tänatud: 4 korda
Re: kummide naelutamine
Kui kellelegi pakub huvi, siis lasin oma enduuro rehvidele Tartus Kummikojas auto naastud sisse lüüa. Loomulikult ei anna võrrelda krossinaela pidamisega külmunud pinnasel aga linnas sõita saab väga hästi. Sileda betoonpõrandaga parklates on 0 pidamist!
Hinnaks oli 300eek/100naela ja ühele rehvile läheb umbes 200tk.
-
- Postitusi: 187
- Liitunud: 06 Sept 2006, 00:18
- Tsikkel: Yamu,KTM,Kawa
- Asukoht: Jõgeva-Tartu
Re: kummide naelutamine
Tegin lc4 rehvide pidamise ise paremaks.Ette said kõige tavalisemad ehiuskruvid ja lõikasin otsad kuskil 8mm kõrguselt ära.Sisse sai lisakumm,et lohvi ära ei kuluta.Tagumisele rehvile sai 8mm poldid sisse.Alguses aukas ikka väga hästi jäässe,aga jah vene piltide nurgad kuluvad ümaraks.Minu kogemus siiamaani selline,et järgmine kord kasutan kõvema sulamiga polte ja alumiinumumseibe.Kogu kupatust ma ära ei kaalunud,aga rehv sai ikka päris raske.Et mida vähem liikuvat massi,seda parem muidugi.Ja kindlasti mõjutab suurelt ka keti kulumist.Muidugi pidamine pole samaväärne krossinaeltega,aga vähemalt ei kuku nii kergelt.Rohkem ei oska kommenteerida,eks vaatab,millised nad kevadeks on,siis teab kokkuvõtteid teha.
Re: kummide naelutamine
randmevääne2 kirjutas:Tegin lc4 rehvide pidamise ise paremaks.Ette said kõige tavalisemad ehiuskruvid ja lõikasin otsad kuskil 8mm kõrguselt ära.Sisse sai lisakumm,et lohvi ära ei kuluta.Tagumisele rehvile sai 8mm poldid sisse.Alguses aukas ikka väga hästi jäässe,aga jah vene piltide nurgad kuluvad ümaraks.Minu kogemus siiamaani selline,et järgmine kord kasutan kõvema sulamiga polte ja alumiinumumseibe.Kogu kupatust ma ära ei kaalunud,aga rehv sai ikka päris raske.Et mida vähem liikuvat massi,seda parem muidugi.Ja kindlasti mõjutab suurelt ka keti kulumist.Muidugi pidamine pole samaväärne krossinaeltega,aga vähemalt ei kuku nii kergelt.Rohkem ei oska kommenteerida,eks vaatab,millised nad kevadeks on,siis teab kokkuvõtteid teha.
Teinekord kasuta 4mm või 5mm kõvasulampolte. Võidad hinnas ja kaalus.
Re: Rehvide naelutamine
Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Rehvide naelutamine
riksx kirjutas:Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks...
Iseasi, kas sellise rehviga sind piksepinil starti lubatakse. Kestvuskrossidel näiteks käib naelrehv MX võistlustingimustes sätestatud korra kohaselt.
8.12. Naelrehvid peavad olema krossirehvide baasil krossinaeltega, mille kõrgus rehvi pinnalt ei tohi ületada vastavalt:
50 cc esi- ja tagarehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 6 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm;
65 cc esi- ja tagarehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 8 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm;
85 cc esirehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 9 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses minimaalne läbimõõt 1,8 mm, tagarehvil vastavalt 8 mm ja 2,2 mm;
MX 1, MX 2 esirehvil maksimaalne naela kõrgus mõõdetuna naela tallast 9 mm, naela kõvasulami osa silindriline täies pikkuses ja minimaalne läbimõõt 1,8 mm, tagarehvil vastavalt 8 mm ja 2,4 mm. Maksimaalne naelte arv rehvis on kuni 360 tk. Võistleja on kohustatud esitama võistlusel kasutatavad rehvid tehnilises kontrollis markeerimiseks enne treeningsõitude algust. Tehnilises kontrollis mõõdetakse vajadusel naelte vastavust tehnilistele tingimustele. Vastutus rehvide vastavuse eest ülaltoodud nõuetele on võistlejal. Peale iga võistlussõidu lõppu on kohtunikel õigus kontrollida kolme esimese ja valikuliselt teistele järgmistele kohtadele tulnud sportlaste mootorrataste rehvide vastavust tehnilistele tingimustele.
Naela üldpikkuse kõrvalekalle võib olla + 0,1 mm
Nõuetele mittevastava rehvi kasutamisel rakendub Võistlustingimuste punkt 37.3
Re: Rehvide naelutamine
mella kirjutas:riksx kirjutas:Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks...
Iseasi, kas sellise rehviga sind piksepinil starti lubatakse. Kestvuskrossidel näiteks käib naelrehv MX võistlustingimustes sätestatud korra kohaselt.
Piksepini pole päris MX reeglite järgi, et seal saan vast ikka, kui ei siis kruvin teise naela alla. Tegelt poldid ulatuvad miski 10mm välja aind.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Re: Rehvide naelutamine
riksx kirjutas:Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib
Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis
Re: Rehvide naelutamine
schanzez kirjutas:riksx kirjutas:Tegin 6mm würdi 10,9 tugevusega poldirehvi Piksepini tarbeks... tahtsin jääle ka minna kuid lõhkusin ennem õhukummi ära ja ei teagi kuidas asi toimib
Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis
rehvi vahetamine on suht lihtne, kuid vajab kannatust ning korrelikke peenemat sorti heebleid. 2tk vähemalt, soovitavalt 3.
Kompressor või korralik pump on ka vajalik.
Põhiline, et vahetamisel heeblit ei torkaks kusagil enii, et siselohv jääks velje või rehvi ja heebli vahele.
Rehv tuleb algul servadest lahti pressida. Ja siis heeblid umbes 10-15-20cm vahega korraga rehvi serva alla ning teiselt poolt tuleb aidata rehvi siseserv kodarasoonde. See ongi oluline trikk, mis lubab rehvil probleemita üle randi mahtuda. KOGU rehvi tagumine osa peab soones olema.
Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret randil
Re: Rehvide naelutamine
Õnneks seda kohapeal tegema ei pea, kuna teine nael on teise veljepeal.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8862
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 370 korda
- Kontakt:
Re: Rehvide naelutamine
mella kirjutas:Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret
Usu, ma tahaks midagi öelda
Re: Rehvide naelutamine
Youtuubis ja mujal netis on täitsa häid õpetusvideosid rehvivahetusest. Siin foorumiski lingid olemas.
Eks alguses lähevad ikka mõned lohvid, aga "in the long run" tasub see ennast kindlasti ära.
schanzez kirjutas:Küsimus selline, et kui te neid eksperimente läbi viite kas siis vahetate ise rehve, või lasete rehvitöökojas vahetada.
Mulle pakub küll krossika rehvi vahetamine suurt raskust ja kui peale igat katsetus rehvi töökotta minna siis läheb see suht kulukaks. Või mis
#609
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rehvide naelutamine
Dirt Rideri jaanuarinumbris oli rohkete piltidega artikkel "Fix A Flat On The Trail". Tõenäoliselt ilmub see millalgi nende veebi ka, siia Dr. Dirt alajaotusse:
http://www.dirtrider.com/tech/index.html
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: Rehvide naelutamine
Piipz kirjutas:mella kirjutas:Mõistlik on peale lahti löömist kasutada mingit sobivat libisemismääret
Usu, ma tahaks midagi öelda
vot aru ei saa miks määret pärast vaja on?? ikka enne, ju
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
Re: Rehvide naelutamine
creativ pervert 2 kirjutas:piipz pervert 1 kirjutas:Usu, ma tahaks midagi öelda
vot aru ei saa miks määret pärast vaja on?? ikka enne, ju
ma mõtlesin kirjutamisel 2x enne, kui saatsin posti teele. et väikestel perverdikestel ka rõõmu oleks
Re: Rehvide naelutamine
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: Rehvide naelutamine
Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D
Re: Rehvide naelutamine
Kõige lühem katusekruvi, mille leidsin, oli 19 mm keermeosaga. See rehvist läbi ei lähe veel? Ice Gold ja muud sissekeeratavad kipuvad olema 1/2 või 5/8 tolli, seega jupp maad lühemad.
-
- Postitusi: 280
- Liitunud: 08 Veebr 2006, 14:58
- Tsikkel: Honda XR600r Honda CRF450
- Asukoht: viljandi
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Rehvide naelutamine
schanzez kirjutas:Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D
Mina kruvisin ATM-i esirehvi tavalised puidukruvid seest väljapoole ja liimisin vanast õhukummist kruvipeadele katte peale. Jätsin umbes 1cm pikkuseks. Peab hästi!
Tagumise rehvi puurisin aga auke täis ja panin puidupoldid jällegi seest väljapoole ning seib ja mutter peale. Keskmine rida kulus kiiresti maha (liiga pehme materjal kui just ainult jääl ei sõida ei tasu ära) nüüd panin taha tugevad (12-se tugevusega) plekikruvid jällegi seest väljapoole ja kannatas sinnagi mutrid peale kerida. Pole veel päris valmis aga saab kindlasti parem. Naelrehviga võrdlus endal puudub aga säästuajal käib küll. Peegelsiledal jääl oli tagumise otsa pidamine kehv aga muidu nalja kui palju!
PUUPAADID
Re: Rehvide naelutamine
schanzez kirjutas:Keegi katuse plekkkruve ei ole rehvile sisse kruvinud?
Kui on siis, kuidas toimivad?:D
Sõber tegi poisile atm-i jaoks. Puuris augud ette, siis akutrelliga põristas kruvid seestpoolt paika.Mis ta sinna õhukummi vahele pani ei mäleta. Rehv oli kulunud. Sõita saab hästi.
Ega ikka krossinaela vastu saa. Kui sõidusoov suur on ja krõbisevaga kitsas siis soovitan osta(hea sõber kingib sellise) kasutatud rehvi, millel naelad keskelt kulunud. Punnid peavad olema terved ja vanad naelaköndid sees. Köndid tuleb eemaldada ja uued asemele panna. On ilmunud need keeratavad naelad, need sobivad sinna vanasse auku vast hästi(ise neid proovinud ei ole),
tagasi saab panna ka nn püstolinaela. Viimane on rahaliselt poole odavam kui keeratav, a tööd on kõvasti rohkem. Ükski naelutaja seda tegema ei hakka(rikub püssi ja imagot), st vanasse rehvi uusi naelu (ca1/3) a see on võimalik. Vaja on ainult sellist kohta, kus tk kaupa krossinaela saab osta ja pealehakkamist.
Kui nüüd kellelgi on huvi, siis ma võin kirjeldada tööprotsessi aga üldiselt peetakse seda võimatuks ja lolluseks(mida ta muidugi ka on). Mis teha, lõppkokkuvõttes paneb asja paika ikkagi raha ja kuidas seda krõbisevat parasjagu on. Tahe muidugi ka.
1000 kr saab rehvi kätte, mis kannatab ühe talve kindlasti endurtsitada. Kui osta 2000kr kings, mis kestab kaks talve , kas tasub siis vaeva näha? Otsustage ise.
Ja see kings võib jube hea olla, a käsitsi seda annab paigaldada. Valge trellaka põhi & Enno naelutus= viis pluss.
-
- Postitusi: 263
- Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
- Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
- Asukoht: Võru/Tartu
Re: Rehvide naelutamine
Keegi välismaalt on tellinud sissekeeratavat naastu? Pakkuge linki, ei leia.
Tänud
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Re: Rehvide naelutamine
andrias kirjutas:Keegi välismaalt on tellinud sissekeeratavat naastu? Pakkuge linki, ei leia.
Tänud
Võibolla saab sealt tellida : http://www.best-grip.se/Shop/Index.php?sLang=LangEng
Re: Rehvide naelutamine
Odavam on siit osta. Saad 200 naela 1600.- sealt tellises tuleb miski 2000.- + transa.
Enduro - Beta 300RR 2018
Nostalgia
Planeta 5-S ja Jupiter 4-SS
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.