125 VS. 400-600 cc hardenduro
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1183
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV, LC4 620, 640, 660
- Asukoht: Estocolmo
- Tänanud: 16 korda
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
midagi "tõsist" ! Säästuaja 4T. http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... 8c5269cb94
aga aru ma ei saa miks tal nii vähe jõudu või on asi piirajates?
kui rahaga midagi paremat teha ei oleks siis ostaks neid paar tükki ja teeks katseeksituse meetodil kindlaks asjade toimivuse ja kestvuse. kas ratas kukub (jookseb) kokku esimesel päeval, teisel või hoopis kahekümne viimasel päeval? või saab enne kannatus otsa ja lükkad vaikselt metsa alla et keegi ei näeks...
paremat tooteesitlust ikka annab otsida!!!
____________________
LC8 Adventure, LC4 620, 640, 660, Suzuki DR350
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
creativ kirjutas:midagi "tõsist" ! Säästuaja 4T. http://www.trendimport.ee/index.php?pro ... 8c5269cb94
aga aru ma ei saa miks tal nii vähe jõudu või on asi piirajates?
kui rahaga midagi paremat teha ei oleks siis ostaks neid paar tükki ja teeks katseeksituse meetodil kindlaks asjade toimivuse ja kestvuse. kas ratas kukub (jookseb) kokku esimesel päeval, teisel või hoopis kahekümne viimasel päeval?või saab enne kannatus otsa ja lükkad vaikselt metsa alla et keegi ei näeks...
No endast lugupidav inimene endale sellist asja tegelikult ei osta, isegi kui raha liiga palju on.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
Teemasse kah siis. Suur 4T hardenduro on selline laisa inimese pill, lihtne sõita. Ka eelpool mainitud väikestel teo kiirustel peaks 2T pillist parem olema, sest mootoril madalalt ju rohkem jõudu. Mul 2T pillidega vähe kogemusi, aga see käiguvahetamise tihedus tüütab veits ära. Muidugi 2T hääled ajavad kihutamismeeled ärevaks ja käima kah kergem taguda.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
Keegi enda hardendurol kasutab midagi sellist? ehk oskab midagi r22kida, mis paranes, mis halvenes.
http://www.motorcycle-superstore.com/2/ ... Parts.aspx
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
Mulle julmalt sellised teemad meeldivad. See Orioni juutuubi link on kõva, panen selle kohe nende goon raiderite klassika folderisse.
Sellist ehedat goodridingut on päris mõnus vaadata, kui uni hakkab silma tikkuma, siis peale sellist videot on kindel et mitu tundi ei julge magama jääda
Matti see sinu küsimus sobib paremini odava momentvõtme teemasse, seal oli pikalt laialt juttu sellest teemast. Võid ka teerulli meeste käest küsida
Tegelikult see peaks natuke enduro jaoks seda pilli paremaks tegema. Vähe sujuvam, samas eestis on enamus GNCC ja MX vahepealne distsipliin, nii et selline mõnus pauk kulub ära nii või naa, osta parem pikema käiguga gaasirull
-
Teema algataja - Postitusi: 48
- Liitunud: 29 Juul 2008, 15:40
- Tsikkel: honda
- Asukoht: Tallinn , Lääne-virumaa
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
Teeme on kergelt per*se läinud... räägitakse juba mingist hiina kraamist ja momentvõtmetest..
DT sucks... see on kõva ütlus, paneb lausa patja nutma...
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
porihunnik kirjutas:DT sucks... see on kõva ütlus, paneb lausa patja nutma...
eesti keeli kõlab veelgi paremalt : DT imeb vilinal
anda rendile koos tehnikaga garaaz Mõigus kaaskasutusse.500 euri
allar 56291000
umbe ull miis
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
See teema on juba pealkirjast saati seal heas kohas, nii et ära nukrutse porihunnik. Pane naelada alla või oota kevadet ning saad DT vilisema lasta, imeb nii või naa, sest kui ei ime pole ka kütet ja õhku mida kolvi peal põletada.
Mida kõvemini imeb, seda paremini läheb.
Ära pikka viha pea
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
kaval kirjutas:porihunnik kirjutas:DT sucks... see on kõva ütlus, paneb lausa patja nutma...
eesti keeli kõlab veelgi paremalt : DT imeb vilinal
tegelikul näen ma siin pigem vihjet 2003.a. kuulsale hitile "Botased kuluvad".
Seal lauldi nõnda: "DC sucks, minu botas kulub, Etnies sucks, Märdi botas kulub...... jne"
Sry, et vana asjas sorgin, aga endurod on ju ajatud ja isegi hooajatud
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
http://www.rbobbitt.com/ nagu näha läks veel 2008 aasta tiitel usas 2 taktimehele.Kuid eks igale sõitjale oma ratas,muidugi kui rada on kitsas ja nikerdamist täis siis suure 4 taktilisega on raske seigelda ja kui veel välja surema peaks siis poole oma jõust tuleb käivitamise peale ära kulutada kui ei ole just starteriga pill.Samas kui tegu on laia ja kiire rajaga siis ilmselt jääb eelis 450,525 rattale võrreldes 125 sega.Keegi ei keela ka 2taktilise 500 ostmist sellisel juhul oled juba stardisirge lõpus teistest poole kilomeetri kaugusel
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
- Postitusi: 134
- Liitunud: 11 Sept 2008, 17:51
- Tsikkel: Honda 900 CBF
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 4 korda
Re: 125 VS. 400-600 cc hardenduro
See 2takti 500 jutt vastab t6ele.S6itsin aastaid tagasi KX500-ga ja kuigi mootor enam k6ige parem ei olnud siis suht värske CRF 450 sai kiirenduses ära.Samas ei soovitaks teda kitsale nikerdamisrajale,raibe on kole äkiline ja sidur käib raskelt.Varsti on käed paksud ja s6rmed s6lmes.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.