Probleem Xenonidega
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Probleem Xenonidega
Kindlasti on soovitav mass otse keresse viia ja 20A kaitse ette panna lisaks kondekale. Ja näe mees Tallinnast ... ei olegi ma kasu peal väljas vaid saatsin konkurendi juurde, kus kiirelt kondekad sama raha eest ostetud saab ...
Keegi siin kirjavahemärkidest rääkis... mõnikord kiirelt kirjutades jäävad nad ära ja tuleb ka kirjavigu, aga see ei muuda postituse sisu.
-
Teema algataja - Postitusi: 427
- Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Niisiis, kondekas küljes, tulemus 0, või siis väga minimaalne. Kohe, kui suunatule sisse lülitan, kustub esituli taas ära.
Re: Probleem Xenonidega
mmz kirjutas:Niisiis, kondekas küljes, tulemus 0, või siis väga minimaalne. Kohe, kui suunatule sisse lülitan, kustub esituli taas ära.
Aimasin kohe, et see ei aita. Vea siis toide siiski otse selle aku pealt.
Asi on pinges.
-
Teema algataja - Postitusi: 427
- Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Samas kui pöörded kõrgemad, siis on probleem väiksem, st. juhtmetes ei tohiks sellisel juhul kohe mitte asi olla. Äkki jääb siis tsikliaku lihtsalt lahjaks?
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Kõrgematel pööretel on pinge kõrgem tänu laadimisele ja sellepärast on probleem väiksem. Need originaal esitule juhtmed on väikse ristlõikega ja muutuvad seeläbi takistiks. Väga lihtne moodus on see, et võtad originaal tule juhtme küljest releele toite ja tood suurema ristlõikega juhtmed otse ballasti.
-
Teema algataja - Postitusi: 427
- Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Pets222 kirjutas:Egas midagi, järelikult pimedas ära suunda näita
Kusjuures täna öösel Irus oleksin seetõttu peaaegu esiratta alt ära pidurdanud.. hakkasin kõrvalteelt peateele keerama, ees kerge kiviklibu, suund sisse ja pimedus. Paremalt tuli parasjagu mingi tüüp tsikliga, see võis ka päris ära ehmatada.
--DogFood-- kirjutas:Kõrgematel pööretel on pinge kõrgem tänu laadimisele ja sellepärast on probleem väiksem. Need originaal esitule juhtmed on väikse ristlõikega ja muutuvad seeläbi takistiks. Väga lihtne moodus on see, et võtad originaal tule juhtme küljest releele toite ja tood suurema ristlõikega juhtmed otse ballasti.
Hmm, mingit elektriku minust nüüd just ei ole, hea kui peale seda hiljem üldse ratta tööle saan. Pealegi pole mul sellist tööd kuskil väga ette võtta, korterisse ratast ju ei too. Palju selline töö ajaliselt aega võtaks, heameelega viiks kuhugi kus asi ära tehakse.
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
- Tsikkel: VTX 1800
- Asukoht: Tallinn.Randvere
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem Xenonidega
Ma muidugi vanamoodne aga aru ma ei saa,et kui selle xenoniga nii palju keppi on,miks teda siis aretada. Pane tavatuli ette ja kärab küll. Või sõidad ainult öösiti?
-
Teema algataja - Postitusi: 427
- Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
taux kirjutas:Ma muidugi vanamoodne aga aru ma ei saa,et kui selle xenoniga nii palju keppi on,miks teda siis aretada. Pane tavatuli ette ja kärab küll. Või sõidad ainult öösiti?
Kui sai juba ostetud, siis tahaks ikka tööle saada. Kui ma kõik asjad esimeste probleemide ilmnemisel lihtsalt sinnapaika jätaks, siis jääksid pooled asjad tegemata.
Ja öösiti sõidan tõesti üsna tihti.
Re: Probleem Xenonidega
No proovi siis lõpuks ära, et võtad ksenooni toite otse aku pealt. (Paned lihtsalt need ksenoontule klemmid, mis muidu tule pistikusse lähevad otse aku klemmide vastu). Ja proovi siis suunda näidata, kui ksenoon põlema jääb, see tähendab seda, et genekas ikkagi jõuab ksenooni ära toita!
Järelikult juhtmete läbilaskevõime on kehva! Kui sa releega ei viitsi jamama hakata, siis vaata äkki saad tulede juhtmed kuni kaitsmeni jämedamate vastu vahetada!
Edu pusimisel!
Re: Probleem Xenonidega
Kui suunad sisse paned, tekib lisakoormus ja pinge langeb, kuigi ei tohiks. Ehk siis katsu ikka laadimispinge sinna 13,5-14v peale saada olenemata pööretest ja koormusest. Lase aku ka üle kontrollida, ehk on juba koolemas
Hans
-
Teema algataja - Postitusi: 427
- Liitunud: 16 Mär 2005, 22:06
- Tsikkel: Yamaha R1
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Niisiis probleem hakkab vaikselt lahenema. Siinkohal suured tänud kasutajale Hanno, kes pühapäevasel päiksepaistelisel ilmal oma vabast ajast mu tsikli oma garaaži lubas, juhtmed lahti kiskus ja probleemi välja selgitas. Asi siiski juhtmetes ja saab lahenduse releega.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Probleem Xenonidega
sellisel juhul minu 5a. kogemuste kohaselt esimene kord kui juhtmed liiga väikse ristlõikega on
Re: Probleem Xenonidega
mmz kirjutas:Niisiis probleem hakkab vaikselt lahenema. Siinkohal suured tänud kasutajale Hanno, kes pühapäevasel päiksepaistelisel ilmal oma vabast ajast mu tsikli oma garaaži lubas, juhtmed lahti kiskus ja probleemi välja selgitas. Asi siiski juhtmetes ja saab lahenduse releega.
Ma ju kohe ytlesin et tuleb relee vahele panna :D
mul oli veel kuidagi nii pandud,et 1 ots tuli akult ja teine siis sellest juhtmest mis pirni läks
Re: Probleem Xenonidega
Sõidan küll ilmselt natuke teise teemasse oma Xenoni murega sisse aga siiski ka häda vist Xenoniga.
Nimelt on käivitamisel peale Xenoni paigaldamist probleem: käiab-käiab starterit aga läheb aega, enne kui käivitub. Vahest isegi kuni 20-30 sekundit või lausa minut. Tekib selline tunne, et kuna Xenon üritab kohe peale voolu saamist tööle minna (plingib), siis on tarbimine on suur ja tsikkel ei lähe käima. Starteri vedamises seda küll ei kuule aga pinget (ja selle langust) pole mõõtnud - ei oska mõõta Kui keegi ütleb, kust-mida mõõta, siis voltmeeter on olemas.
Tekkis mõte, kas on olemas mingi relee, mida saab sinna Xenon KITi vahele panna ja mis siis tulederingi laseb voolu alles näiteks 3 sekundi pärast peale esimese vooluimpulsi (tuleb ju kohe, kui võtmest keerata) saamist?
Kas keegi väikse tasu eest teeb ära või soovitab, kust sead releed osta?
Re: Probleem Xenonidega
Tuled peaks lülituma pärast käivitust.
Ilmselt pinge madal, kas siis regulaatori või aku rikke tõttu.
Omal sama kogemus enne aku teiseilma minekut.
Terv.
Re: Probleem Xenonidega
Selge, tegelen selle pingeteemaga edasi. Tänan vihje eest. Akul muidugi oli terve talve kenasti C-Teki laadija taga, mis hoidis teda loodetavasti kenasti elus aga krt seda teab....
Korra käis veel peast läbi, et äkki uue Navi juhtmed kuidagi blokeerivad õhuvõttu - surusin üleliigsed juhtmed paagi alla kokku ära. Keeran sealt kõik lahti ja proovin siis käivitada.
Re: Probleem Xenonidega
Nonii, täiesti juhuslikult avastasin, et kui Xenoni pistikupesad (juhtmed seal pirni ja selle kõrgepingereele või-mis-iganes vahel) on liiga tsikliraami lähedal, siis ketran-ja-ketran starterit, kuid käima ei lähe. Niipea kui venitan need 1-2cm kaugusele raamist, läheb tsikkel paugust käima. Panen pesad raami lähedale, jälle tööle ei lähe... Ilmselt kuskilt tekib mingi ülevool vms.
Peab nüüd üritama need pistikud korralikult veel ära isoleerida, siis äkki pole enam kunagi seda muret.
Loodetavasti on kunagi kellelgi sellest avastusest kasu!
-
- Postitusi: 1059
- Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
- Tsikkel: Mõni Ducati
- Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Probleem Xenonidega
Vaheta igaksjuhuks juhtmed ära, sest ülelöök võib ära küpsetada xenoni inverterploki.
-
- Postitusi: 195
- Liitunud: 08 Apr 2005, 14:58
- Tsikkel: BMW R1200R,Ducati 900SS,HD Spo
- Asukoht: Mähe, Pirita
- Tänanud: 42 korda
- Tänatud: 106 korda
Re: Probleem Xenonidega
MrR kirjutas:Sõidan küll ilmselt natuke teise teemasse oma Xenoni murega sisse aga siiski ka häda vist Xenoniga.
Nimelt on käivitamisel peale Xenoni paigaldamist probleem: käiab-käiab starterit aga läheb aega, enne kui käivitub. Vahest isegi kuni 20-30 sekundit või lausa minut. Tekib selline tunne, et kuna Xenon üritab kohe peale voolu saamist tööle minna (plingib), siis on tarbimine on suur ja tsikkel ei lähe käima. Starteri vedamises seda küll ei kuule aga pinget (ja selle langust) pole mõõtnud - ei oska mõõta
Kui keegi ütleb, kust-mida mõõta, siis voltmeeter on olemas.
Tekkis mõte, kas on olemas mingi relee, mida saab sinna Xenon KITi vahele panna ja mis siis tulederingi laseb voolu alles näiteks 3 sekundi pärast peale esimese vooluimpulsi (tuleb ju kohe, kui võtmest keerata) saamist?
Kas keegi väikse tasu eest teeb ära või soovitab, kust sead releed osta?
Kui tsiklil on tehase immobilaiser, siis võib viga ka selles olla, et kui xenoni plokk või kõrgepinge juhtmed on liiga lähedal süütelukule võib segada süsteemi toimimist.
https://www.facebook.com/MotoSpirit-190392434636735/
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.