2. leht 4-st
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 17 Mär 2012, 17:43
Postitas ranel
margus014 kirjutas:Klapivahed reguleerisin täpselt manualis kirjas olnud spesifikatsioonide järgi. Rõhkude ühtlustamisega ei olnud seal midagi pistmist
.
Asendusrõngad läksid jah 4'ndale silindrile.
Kas kütsefiltri jaoks paigaldatud kütusevoolikut ei saanud tooreliugurist ühe nipuka abiga kuskile "eemale tõmmata"?
Ilmselt oleks mingi koha küll leidnud, aga see filter oli sinna alla suht täpselt ju sätitud
Siis oleks pidanud uue vooliku tooma, kuna teine eriti palju mänguruumi ei jätnud. Pealegi tõmmata oleks vaid olnud mootori poole ehk kuum traat oleks ümber vooliku. Nii et las olla. Lumi juba sulanud ja ratas pole ikka veel koos. Vaja kiiremad probleemid enne ära klaarida. 
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 19 Mär 2012, 19:36
Postitas ranel
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 22 Mär 2012, 23:42
Postitas ranel
Ratas on peaaegu koos. Vaja pasuna juhtmed ära tinutada ja parempoolne plastik külge. Üks eesmärk võimalikult palju sisekuuskantpoolte rattale külge on ka suht edukas. Enam pole 4 erinevat tüüpi peaga kinnitusi nagu varem oli.
Proovisõit sai ka ära tehtud.Väga mõnus tunne oli 
Nädal aega esialgsest tähtajast maas. 

Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 26 Mär 2012, 14:42
Postitas ranel
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 29 Mär 2012, 12:42
Postitas t6niz
Kuidas esipiduritega lood on? Viimane kord kui garaazis vaatasin, siis loksusid mõnusalt.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 29 Mär 2012, 15:41
Postitas tali
Uut paput taha pole pannud veel? Tahaks juba näha, mismoodi välja nägema hakkab. Mul seisab ka sussiost ees ja tahaks teada, kas osta originaalmõõt (150) või tiba laiem (160).
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 29 Mär 2012, 18:56
Postitas ranel
Ei ole jõudnud veel esimesi pidurikettaid vaadata.
Tagumine rehv ootab nii kaua kuni praegune rehv sõitmiseks ei kõlba. Lihtsalt enne kevadist "hinnasula" sai rehv ära ostetud. Praeguseks on selle rehvi hinda poes juba 2x tõstetud.
Aga kui 140 rehv ette nähtud, siis 150 peaks velje peal vägagi ok olema. Otsi zorten22 pilte tema vanast rattast, seal oli minu mäletamist mööda 140 asemel 150 all.
edit:hetkel peaks pidurikettad kannatama küll sõita.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 29 Mär 2012, 23:49
Postitas t6niz
Oskan niipalju öelda, et sellele rattale läheb 160 alla küll, kursavenna rattal on all ja ta ei kurda küll kuidagipidi.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 25 Apr 2012, 17:43
Postitas ksenofobov
ma lugesin kuskilt, et ei pidand käima. "justkui lubab" .. tuleb panna karpaona: karpad ja bensiinivoolik lahti ja uurima, miks ja kust läbi ei tule.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 25 Apr 2012, 19:02
Postitas Villem
160 laius rehv on selle ratta veljele liig. Tehasest ette nähtud ju 140 aga kuna seda mõõtu lihtsalt pole enam, siis on manual uuendatud 150 peale. 160 on tõsine overkill, olen proovinud, kuna sai odavalt. Tulemus oli VÄGA kummis rehv, nagu jalgrattal, ning 4000km pealt keskelt täiesti sile. Ka ratta käitumine muutus.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 10 Mai 2012, 02:46
Postitas ranel
Sai segukruvisid õige asendi peale keeratud. Varem oli 2.0-2.5 pöörde vahel. Ettenähtud 1.0-1.5. Esimest korda tunnen sellel rattal vahet, kui toorest kasutan.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 21 Mai 2012, 01:18
Postitas ranel
Ratas läheb ikka müüki ära. Hetkel kõik ilusti toimib.
Põhjuse leiab kuulutuse viimastest ridadest 
http://bike.motors24.ee/vehicles/362114 ... -1990.aspx
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 14 Juul 2012, 01:17
Postitas ranel
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 14 Juul 2012, 09:51
Postitas kurikristjan
Iz-i ja emmi aegadest on teada et kui hakkab järsku liialt hästi minema, siis varsti läheb laiali...
loodame et siin ei ole sama värk teoksil. 
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 14 Juul 2012, 10:41
Postitas Yerba
Just-just - enne tsikli "surma" veel mõned helgemad ajad. Tuttav tunne 
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 20 Juul 2012, 23:30
Postitas ranel
tali kirjutas:Uut paput taha pole pannud veel? Tahaks juba näha, mismoodi välja nägema hakkab. Mul seisab ka sussiost ees ja tahaks teada, kas osta originaalmõõt (150) või tiba laiem (160).

Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 30 Juul 2012, 19:39
Postitas ranel

Mingi kotermann on külas käinud. Täna hommikul avastasin suure õliloigu ratta alt. Õlifilter ei tohiks ka lahti olla, sest viimased 1000km oli kuiv.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 30 Juul 2012, 19:45
Postitas Kri§to
extinction kirjutas:Iz-i ja emmi aegadest on teada et kui hakkab järsku liialt hästi minema, siis varsti läheb laiali...
loodame et siin ei ole sama värk teoksil. 
Yerba kirjutas:Just-just - enne tsikli "surma" veel mõned helgemad ajad. Tuttav tunne 

Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 30 Juul 2012, 21:41
Postitas margus014
See samune polt ölifiltri all võib olla lahti tulnud.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 30 Juul 2012, 21:48
Postitas hiiglane
või on õlifilter valesti pingutatud ja tihend andis suurema õlirõhuga järgi
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 10 Sept 2012, 16:17
Postitas antonio
Ja mis rattal siis lahti oli seoses õliloiguga?
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 10 Sept 2012, 17:06
Postitas mart211
Õlifiltrid tulevad alatihti lahti. Kui ei ole klambriga fikseeritud, siis vibratsioon väristab lahti. Peale võid keerata ikka, kõige lihtsam.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 10 Sept 2012, 17:40
Postitas ranel
mart211 kirjutas:Õlifiltrid tulevad alatihti lahti. Kui ei ole klambriga fikseeritud, siis vibratsioon väristab lahti. Peale võid keerata ikka, kõige lihtsam.
Ilmselt see oligi. Keerasin uuesti nii tugevasti kinni kui suutsin ja peale seda pole lekkinud. Valge lapp ka kontrolli mõttes garaazis all ning seal tilkasid pole.
Aga jah, aega/ilma sõita pole. See hooaeg 1150km sõidetud vaid.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 02 Nov 2012, 16:44
Postitas ranel
Kui keegi seda teemat veel loeb, siis originaalpeegleid oleks vaja ehk sooviks osta. Ratas kukkus kohapeal seistes pikali ja vasakpoolne peegel puru. 
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 02 Nov 2012, 16:46
Postitas Hurt
Mul vedelvad 91a GSX-R 750-e orig. peeglid kui need sobivad siis võin kopika eest ära anda.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 25 Veebr 2014, 15:33
Postitas ranel
Ptui, ptui ptui, aga hetkel kalla ja talla reziimis. Ainult kett tuleks ära vahetada
Vahepeal ostsin originaalpeegli ka asemele. 10x parem kui hiinakad.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 14 Juul 2014, 20:54
Postitas ranel
Villem kirjutas:160 laius rehv on selle ratta veljele liig. Tehasest ette nähtud ju 140 aga kuna seda mõõtu lihtsalt pole enam, siis on manual uuendatud 150 peale. 160 on tõsine overkill, olen proovinud, kuna sai odavalt. Tulemus oli VÄGA kummis rehv, nagu jalgrattal, ning 4000km pealt keskelt täiesti sile. Ka ratta käitumine muutus.
Korra oli all 160 rehv. Rehvi ja kiige vahe oli nii pisike, et grillimiseks kasutatav tikk nibinnabin mahtus vahele
Pilt ka.
https://www.dropbox.com/s/of8axp4qn6nw7 ... .55.45.jpg
Päris jube oli ka sõita. 150-laiusega on ikka oluliselt parem juhitavus.
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 21 Aug 2014, 17:26
Postitas ranel
Vahepeal sai toodud teine samasugune isend doonoriks. Kahe veljega on palju mõnusam majandada
https://www.dropbox.com/s/vk7e59m1lmax0 ... .30.43.jpg
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 21 Aug 2014, 17:49
Postitas MarekM
said sa tervikliku ratta?
Re: Suzuki GSX 600f 1990 ranel
Postitatud: 21 Aug 2014, 22:41
Postitas ranel
MarekM kirjutas:said sa tervikliku ratta?
jep. nii et mõningaid asju võib küsida ka, kuigi teatud jupid hoian kindlasti endale alles 