107. leht 343-st
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 06 Jaan 2010, 17:52
Postitas kana
isakene kirjutas: Näita mulle seda kohta, kuskohast 2007 aasta KLE 20 kiloga kätte saab? 
Hmm, ei näita, ma ei mõelnud 2007.a pilli. Mul on see aasta savi, kui seal kaasasündinud vigu sees ja pilli võistlusrajal lõpuni kulutatud pole. Kahjuks on hind oluline ja ma ei lähe ju esialgu kuskile võistlema, vaid tahan harrastajana harjutada. Ready to race on mulle nagu koera kaela vorst- moto 
To Isakene: Üldse ei pea KTM olema
Ma pole margitruu, peaasi, et sõita saaks! Ja et jama pill ei oleks. Minu kogemus on ju Kawasaki 2Tlise KX125-ga (loodan, et sai õigesti
)
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 06 Jaan 2010, 22:32
Postitas isakene
kana kirjutas:
Hmm, ei näita, ma ei mõelnud 2007.a pilli. Mul on see aasta savi, kui seal kaasasündinud vigu sees ja pilli võistlusrajal lõpuni kulutatud pole. Kahjuks on hind oluline ja ma ei lähe ju esialgu kuskile võistlema, vaid tahan harrastajana harjutada. Ready to race on mulle nagu koera kaela vorst- moto 
No aga peab ta siis kindlasti KTM olema? Täiesti sõidetavaid jaapanlasi 20k ja alla hinnaklassis saada ju küll...
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 01:22
Postitas yeekim
Ei oskagi oma küsimust kuhugile paigutada(huumor või rumalad küsimud või huumorivideod või....) AGA: kas Motopaks kavatseb see aasta olla motopeenike?
Nimelt on teda nähtud Arigato treeningvideol, kust ta olla oma toonust tõstnud, või mis?
Mina nõuan seletust võimalikule nimevahetusele!!!!!
edu
PS! lubasin ka sporti teha aga jätkan valetamist!
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 08:38
Postitas pyramiid
ants01 kirjutas:Ei oskagi oma küsimust kuhugile paigutada(huumor või rumalad küsimud või huumorivideod või....) AGA: kas Motopaks kavatseb see aasta olla motopeenike?
Nimelt on teda nähtud Arigato treeningvideol, kust ta olla oma toonust tõstnud, või mis?
Mina nõuan seletust võimalikule nimevahetusele!!!!!
edu
PS! lubasin ka sporti teha aga jätkan valetamist!
Päris tore oleks tõesti kevadel näha, mis sellise intensiivse treeningu tulemus ka on. Minu mäletamist mööda on tegu kolmekuulise treeningprogrammiga, millest seal räägiti ja mida siis Arigato klubi nüüdsest pakkumas auto-/motosportlastele. Programmi väljatöötamisel olnud abiks nii Keit Pentus kui ka Gert Krestinov.
Aga ants01, vaadates sinu avatari, on ka sul piisavalt arenguruumi.. 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 09:58
Postitas scryth
pyramiid kirjutas:Minu mäletamist mööda on tegu kolmekuulise treeningprogrammiga, millest seal räägiti ja mida siis Arigato klubi nüüdsest pakkumas auto-/motosportlastele. Programmi väljatöötamisel olnud abiks nii Keit Pentus kui ka Gert Krestinov.
Keit Pentus?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 10:40
Postitas pyramiid
Oi vakk, STEN ikka, my bad..
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 12:49
Postitas Primo
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 13:37
Postitas Loff
Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 15:03
Postitas pyramiid
Loff kirjutas:Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.
Tasakaal? Turvalisus?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 15:10
Postitas mx77
Loff kirjutas:Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.
Kui aru said räägi teistele kaa 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 16:54
Postitas Loff
mx77 kirjutas:Loff kirjutas:Miks krossi sõitjad kurvis jala nii ette panevad? Mida kiirem ja madalam kurv seda pikemale jalg ette käib, ilmselt...aaaa nüüd ma saan aru küll...vist.
Kui aru said räägi teistele kaa 
Miks üldse jalga "maha" pannakse on kindlasti instinkt, tasakaalu timmimine. Teine asi on madallennu teema...ilmselt mujale ei ole seda jalga sirutada kui ette.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele, eks targemad räägivad ise.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 07 Jaan 2010, 18:09
Postitas janis
Mulle on just jäänud mulje, et kui väga kaldesse minna ei mahu enam jalg mootori ja maa vahele ära ja selles asendis kukkumine võib halvasti lõppeda, vähemalt suvel kardirajal sõites käisid jalarauad ilusti täitsa üles ära nii, et tagapiduri hoob ka juba mõõda maad lohises, teine asi on, et selle välja sirutatud jalaga saab hetkeks toetust anda kui ratas kurvis küllili hakkab viskama, muidugi oleneb kiirusest.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:14
Postitas kana
Loff, mõtle, kui palju inimese jalg kaaluda võib ja mida selle raskuse etteviimine tekitada. Sellest on siin kuskil varem kirjutet, aga ma ei leidnud üles, liiga palju on selleks juba rumalaid küsimusi olnud 
Minu rumal küsimus: sõidad jalgrattal külavaheteel. Tulevad koerad (tahavad ilmselt väga rattaga sõitma
), hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama kogemus või on penidel motika vastu veidi enam rispekti? Meil oli kunagi shoti lambakoer, kes autode ja traktoritega lärmates kaasa jooksis, aga ei mäleta, et oleks näinud mõnd ratturit tema käes plindris.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:16
Postitas Piipz
ajavad motikat samamoodi taga
siin Nõmme kandis üsna tihti mind ehmatanud
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:33
Postitas scryth
Keera peale 
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:50
Postitas eerikkarts
kana kirjutas:Loff, mõtle, kui palju inimese jalg kaaluda võib ja mida selle raskuse etteviimine tekitada. Sellest on siin kuskil varem kirjutet, aga ma ei leidnud üles, liiga palju on selleks juba rumalaid küsimusi olnud 
Minu rumal küsimus: sõidad jalgrattal külavaheteel. Tulevad koerad (tahavad ilmselt väga rattaga sõitma
), hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama kogemus või on penidel motika vastu veidi enam rispekti? Meil oli kunagi shoti lambakoer, kes autode ja traktoritega lärmates kaasa jooksis, aga ei mäleta, et oleks näinud mõnd ratturit tema käes plindris.
Mina arvan kui koer on LOLL siis ei "rispekti" ta ka tsikleid jms suuremaid sõidukeid.
Mu sõber maal sõitis üle koera pea, mille tagajärel pidid koera maha laskma sest vigastused olid liialt suured.
Nimelt aeglaselt sõites jooksis koer haukudes mootorattale vastu ja hammustas esirattast lõi hambad nii sügavale sisse et jäi hammastega kinnija nii peadpidi käiski M'i ratta alt läbi (alumine lõualuu oli täiesti pooleks ja kaela luu sodi)
Mul suvila "koperatiivis" oli loll peni kes koguaeg haukudes vastu jooksis Jawale, olenematta mu kiirusest. Nii ta külje kaitserauaga mööda pead sai, jäigi teeserva vedelema, mõne minuti pärast toibus ja pani kodupoole. Mingi nädala otsa sai rahus liikuda kui oli jälle platsis, haukus ja jooksis vastu.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:56
Postitas grahv
kana kirjutas:hauguvad ja teevad nägu, et võtavad kohe säärest kinni. Kas motikaga on sama
Eks kes harjunud järele jooksma, need ikka samamoodi. Tsikliga vahe ainult selles, et sina saad rahulikult saapa löögivalmis seada.
G
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 11:59
Postitas eerikkarts
Mul ka krossi teemaline küsimus.
Sai siin vaadatud krossi kiivrikaamera videosi ja tekkis küsimus, miks hüppel maandudes vahetult enne kui ratas maad puudutab, lükavad krossisõitjad gaasi põhja?
Kas se sellepärast et mitte kaotada aega ja täie pasga edasi kihutada või seal mingi sügavam mõte?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 12:01
Postitas Piipz
ma pakun et kui sa maandud hoo pealt nii, et tagaratas ringi ei käi, siis see mõjub pidurina ning võib loha tõmmata. aga see mu isiklik arvamus. teine variant, mida olen kuulnud, on see, et õhus gaasi keeramine tõstab rattal nina?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 08 Jaan 2010, 12:18
Postitas mx77
Eks see et mitte aega kaotada ja kohe täiega edasi panna on krossi jaoks piisavalt sügav mõte
.
Aga teine asi on muidu see, et vedu peal maandudes töötab vedrustus paremini ja mats ei ole nii kõva.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 09:35
Postitas miu
Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse?
(Ei viitsi guugeldada.)
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 10:12
Postitas yeekim
miu kirjutas:Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse?
(Ei viitsi guugeldada.)
Veldist ostsin Shifti krossisäärikud, Ramost Shifti krossiprillid....
edu
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 10:42
Postitas mx77
miu kirjutas:Kes Eestis Shifti kraami müüb, kui üldse?
(Ei viitsi guugeldada.)
http://www.motox.ee/
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 12:51
Postitas opz
Kust ma tean milline summuti silencer mu tsiklile sobib ja milline mitte? Kas ainult selle järgi tuleb uurida mida tootja kirjutab?
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 17:37
Postitas mx77
Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 22:24
Postitas HRQ
mx77 kirjutas:Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Kuna keegi ei ole veel õiget vastust leidnud, siis ma pakun valikvariandid välja:
1) Rattal pole sportsumpat
2) Klapid on paigast ära
3) Peale pesu on lihtsalt kergem lüüa
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 22:36
Postitas Siug
mx77 kirjutas:Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 23:48
Postitas mx77
HRQ kirjutas:mx77 kirjutas:Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Kuna keegi ei ole veel õiget vastust leidnud, siis ma pakun valikvariandid välja:
1) Rattal pole sportsumpat
2) Klapid on paigast ära
3) Peale pesu on lihtsalt kergem lüüa
- on aga mis see asjasse puutub
- klapid on paigas
- nii must ta nüüd küll ei ole kunagi olnud, et käimalöömisvänt kinni oleks

Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 09 Jaan 2010, 23:50
Postitas mx77
Siug kirjutas:mx77 kirjutas:Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.
Äkki on siin isegi mingi tõde. aga väljalaskeklapid on kinni ju siis kui kolb alla liigub.
Vabandan, et unustasin mainida et tegemist siis nelariga.
Re: Rumalad küsimused
Postitatud: 10 Jaan 2010, 00:08
Postitas madjs
mx77 kirjutas:Siug kirjutas:mx77 kirjutas:Miks siis, kui pesupunn on summutisse torgatud ja sinna unustatud on käimalöömise vändal lüües väiksem takistus, kui vaba sumpsi korral.
Sel samal põhjusel, miks tolmuimeja pöörded tõusevad, kui imemistoru umbe jääb. Kuna ei toimu küttesegu transporti, st. et ei tehta ka tööd ja ületada tuleb ainult mootori enda poolt tekitatud hõõrdetakistust. Kolvil aitab "alla" liikuda see sama rõhk, mille tekitasid siis, kui kolbi silindris "üles" liigutasid.
Äkki on siin isegi mingi tõde. aga väljalaskeklapid on kinni ju siis kui kolb alla liigub.
Vabandan, et unustasin mainida et tegemist siis nelariga.
Asi ju peaaegu nagu kompressor, ainult et mootoril on mingi aja sisse ja väljalaske klapp korraga lahti.....