Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
retro
- Postitusi: 933
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:rattalt sobib ka see statoilis müüdav Bug&Tar remover.
Täiesti mõttetu toode - kunagi ammu proovitud. Ei eemalda ei putukaid, ega puuvaiku jms puudelt lendlevat kleepuvat löga.
Seetõttu huvitabki mõni toode, millega ka reaalselt hea kogemus on.
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Ma tegelikult ise ka ei kasuta seda, see oli esimene ettejuhtuv näide, mida poelettidel on.
sorry
Kasutan Van Der Knox lahuseid, http://www.autokeemia.ee
VAN DER CHERRY - leotusvahend kiirpesuks
VAN DER STUFF - pigileotus
VAN DER CAR - tugevatoimeline pigileotusvahend
VAN DER BRITE - veega lahjendatav leotusaine
VAN DER BRITE BLUE - kontsentreeritud välispesuaine
POWER CLEAN - auto välispindade puhastusvahend
POWER BRITE - kontsentreeritud leotusaine erinevate pindade puhastamiseks
Aga nad müüvad suuremates kogustes ainult. Kui leiad kambajõmme või on endal rohkem vaja, siis saab sealt head kraami ![]()
-
piloot
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
-
retro
- Postitusi: 933
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 32 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
piloot kirjutas:Tegelikult on fairi üllatavalt tõhus ja konkurentsitult parima hinnaga
Fairy-ga ettevaatust! Naabrimees arvas ka kunagi, et hea ja odav autopesuvahend - pesi ikka hoolega, üle päeva. Poole aasta pärast oli auto värv täiesti siidmatt.
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Päikeselise ilmaga on võimalik kasvõi tavalise pesuseebiga oma autole/motikale jäljed igavesti peale jätta. Ettevaatust ka sellega ![]()
-
Raiki
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
Kuda on võimalik, et gondli [Motobot: õige on "gondli"] küljest murdub lihtsalt tükk ära. Ei, ma ei ole kuhugi vastu sõitnud ja kukkunud ka pole.
Re: Rumalad küsimused
Raiki kirjutas:Kuda on võimalik, et gondli küljest murdub lihtsalt tükk ära. Ei, ma ei ole kuhugi vastu sõitnud ja kukkunud ka pole.
materjali väsimus välistegurite mõjul päike, tuul, temperatuur, vibratsioon, vihm jne
-
hannes1337
- Postitusi: 317
- Liitunud: 02 Aug 2009, 19:36
-
Raiki
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
reinz kirjutas:Raiki kirjutas:Kuda on võimalik, et gondli küljest murdub lihtsalt tükk ära. Ei, ma ei ole kuhugi vastu sõitnud ja kukkunud ka pole.
materjali väsimus välistegurite mõjul päike, tuul, temperatuur, vibratsioon, vihm jne
Selle teooria järgi peaks siis varsti ratta kõik plastikosad kildudeks kukkuma ![]()
Re: Rumalad küsimused
Raiki kirjutas:reinz kirjutas:Raiki kirjutas:Kuda on võimalik, et gondli küljest murdub lihtsalt tükk ära. Ei, ma ei ole kuhugi vastu sõitnud ja kukkunud ka pole.
materjali väsimus välistegurite mõjul päike, tuul, temperatuur, vibratsioon, vihm jne
Selle teooria järgi peaks siis varsti ratta kõik plastikosad kildudeks kukkuma
ja kindlasti see ka juhtub kunagi kauges tulevikus ![]()
Re: Rumalad küsimused
kuidas avatari pilti panna. otsingust leidsin piipzu poolt antud lingi aga ka seal tehtud pildi formaat ei sobinud
tänud ette
Re: Rumalad küsimused
Kas on väga halb mõte pärast simmerite vahetust amordis 10W õli asemel (manuaali soovitus) kasutada hoopis 15W õli? Vahetuse soov tuleneb sellest, et vanas süsteemis mitte tihendeid tihti edaspidi vahetama hakata. Ka "jäigem" amort ei teeks paha.
-
Schizo
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Rumalad küsimused
kus kohast ma saaksin fzr 1000 mootori või siis varuosi sellele? Pigem oleks huvitatud ikka komplektsest mootorist. tänud! ![]()
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:Tahaks tead mis ülesanne rooliamordil on?
kiire google otsing andis päris hea seletuse
http://en.wikipedia.org/wiki/Steering_damper
link unus panemata ![]()
Re: Rumalad küsimused
reinz kirjutas:jegesmesh kirjutas:Tahaks tead mis ülesanne rooliamordil on?
kiire google otsing andis päris hea seletuse
http://en.wikipedia.org/wiki/Steering_damperlink unus panemata
Nagu ma aru sain siis see on selleks, et pööramine oleks stabiilsem ja lenks ei hakkaks viskama?
Re: Rumalad küsimused
hoiab jah ära kiired lenksuvärinad ebatasase tee korral ja wheelie'st maha tulekul
pmst aitab selliseid asju vähendada
Re: Rumalad küsimused
reinz kirjutas:hoiab jah ära kiired lenksuvärinad ebatasase tee korral ja wheelie'st maha tulekul
pmst aitab selliseid asju vähendada
Saingi oma vastuse, tänud. ![]()
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
mis oleks hetkel kõige odavam tsikliga soome-tagasi variant? Tallink?
Mul näitab praegu 1379 eeki Tallinki lehel. Äkki teab keegi mingit soodsamat varianti?
-
kristjan881
Re: Rumalad küsimused
Soetasin omale veljestopperi, kui kaugele ma peaks selle ventiili suhtes panema? Äkki keegi teab mõnda videot kus näitab kuidas veljestopperiga rehvi peale panna?
-
TDM
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Rumalad küsimused
jegesmesh kirjutas:Soetasin omale veljestopperi, kui kaugele ma peaks selle ventiili suhtes panema? Äkki keegi teab mõnda videot kus näitab kuidas veljestopperiga rehvi peale panna?
Kas see mitte rehvi stopper ei ole?
Tavaliselt on pöial juba auk selle kiilu jaoks olemas, aga kaugust ventiili august ei mäleta!
Kas see ventiili vastas, ehk siis 180 kraadi ei olnud?
-
bitter
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
isakene kirjutas:Sihuke loll küsimus:
teatavasti ühendatakse ükskõik millise liikuri keevitamisel aku miinusklemm lahti. Pidavat muidu akut kahjustama.
Kes teeks elektrotehnilises kõneviisis selgeks, kuidas see kahjustamine välja näeb
Mu vastus on vblla veel lollim kui su küsimus
aga minu teada on kaasaegsete liikurite puhul peapõhjus siiski selles, et liikuri aju e. ECU-t mitte kahjustada tugeva vooluga. Samas meenub mulle üks juhus, kus mu auto (suht eakas) aku kooles üheaegselt summuti keevitamisega. S.t. sinnani oli kõik vinks-vonks aga peale keevitust oli täiesti kutu
. Õnneks sai samast majast uue osta.
-
isakene
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:Mu vastus on vblla veel lollim kui su küsimus
aga minu teada on kaasaegsete liikurite puhul peapõhjus siiski selles, et liikuri aju e. ECU-t mitte kahjustada tugeva vooluga. Samas meenub mulle üks juhus, kus mu auto (suht eakas) aku kooles üheaegselt summuti keevitamisega. S.t. sinnani oli kõik vinks-vonks aga peale keevitust oli täiesti kutu
. Õnneks sai samast majast uue osta.
No see on loogiline, et ajuga liikurit võib kahjustada mis iganes, aga sama nõudmine kehtis ka omal ajal vene kroonus ja kolhoosis. Neil aegadel käis auto aju veel ulme valdkonda. Ja kahjustada ei pidanud saama mitte genekas ega relee ega muu elektriline pajebootin, vaid just aku. Miks? ![]()
56 486769 isakene@gmail.comRe: Rumalad küsimused
Ma ka otsest vastust ei tea kuid kaasajal on võimalus nii - keres kui + keres keevitused. Võib olla seal oht varitseb.
Igatahes tean, et kui auto juures keevima hakata siis mass tuleks panna võimalikult keevikoha juurde, siis ei lähe vool uitama kuhugi kuhu te ei taha.
Re: Rumalad küsimused
KLE-l bensuleke
Proovisin paaki tühjaks sõita ja...3 km kruusateed jäi koduni ja varubenssu kaasas polnud, +27 varjus jäi käekõrval lükata...ok, aga see polnud veel proble. Keerasin bensukraani PRI asendisse ja käivitasin, aga ei muhvigi. Tsikli all oli bensuloik. Lükkasin käekõrval koju. Järgmine päev valasin uut benssu paaki, leket polnud üheski kraani asendis, proovisin käivitada ja kõik oli OK esimesest matsust. 2 päeva kontrollisin, kas seistes leket on - ei ole.
Küsimus siis, kas ma peaks ta põhjalikult lahti kaapima (keerukas üksi teha, abi pole võtta) ja voolikud üle kontrollima või riskiks sõitma minna?
PS: eelmine aasta läks tal ka kord paak tühjaks ilma mingit erilist häält tegemata ja PRI ega RES ei aidanud lisa lürbata paagipõhjast. Massiivset, loiku tekitavat leket pole varem olnud, eelmine aasta oli lihtsalt bensuvingu sadulas olles tunda. See leke sai talvel ära parandatud usaldusväärsete tegijate poolt.
Re: Rumalad küsimused
Panen oma tagasihoidliku arvamuse, mis küll aku riknemist ei seleta kuid üldohutustehniline on ikkagi, kah kirja...
Enamasti on aku "miinus" massis ja "pluss" igasugu juhtmeidpidi mööda sõidukit laiali. Kõigist juhtmetest ei kao plusspotensiaal isegi süüte väljalülitades mitte. Kui keevitades juhtub kuumus või säde rikkuma kusagil juhtmekimbu isolatsiooni, siis... mask peas ei näe kah, et tsikkel või kombain või mis iganes teisest otsast põleb. On juhtunud!
Kindlaim viis sellist häda ära hoida - on aku lahti ühendada. Põhimõtteliselt annab sama tulemuse ka "pluss" pooluse lahtiühendamine, kuid ohutustehniliselt on jällegi lihtsam ja ohutum just nimel "miinust" kruttida, sest kui samal ajal instrument vääratab ja näiteks lisaks akuklemmile veel vastu raami või muud metallkonstruktsiooni kargab, siis ei teki lühist ja sädemeid...
Aaga see aku riknemine.... teoreetiliselt võib halva õnne korral isegi juhtuda. Sõltub sellest, kuhu ühendatakse keevituse massijuhe, kui õnnestunud on tolle koha galvaaniline ühendus reaalselt keevitatava punktiga. Kui korras on sõiduki elektriseadmed ja nende "massid" jms... Õnnetute asjaolude kokkulangemisel võib küll keevitades hävitada nii elektroonikat kui aku.

